AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Er i uke 13 og innbiller meg at jeg kan kjenne at barnet beveger på seg, ikke i form av spark, men at det "velter" seg rundt. Som om det skvulper der inne. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre. Noen med samme erfaring? Anonymkode: 90487...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Lite sannsynlig, fosteret er på størelse med en plomme, og ligger langt inne. Anonymkode: 3c6c6...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Jeg kjente i uke 14, så jo, det kan ha vært fosteret du faktisk har kjent Anonymkode: 98047...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Enig, det er ekstremt lite sannsynlig. Anonymkode: 577cc...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Har lest at folk har kjent "fiskehale" og "bobler" i uke 14, så det er ikke helt umulig. Anonymkode: 38bfb...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Ja, det er mulig men av en eller annen grunn blir enkelte veldig provosert av at andre kjenner det tidlig. Kjente liv første svangerskap i uke 15, andre gang i uke 13 Anonymkode: f98eb...f6a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Lite sannsynlig, fosteret er på størelse med en plomme, og ligger langt inne. Anonymkode: 3c6c6...bee På tul målte de fosteret til 10 cm, så ikke så liten nei. Anonymkode: 90487...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På tul målte de fosteret til 10 cm, så ikke så liten nei. Anonymkode: 90487...3b1 Dette er også andre svangerskap, morkaken ligger bak mot ryggen og jeg er veldig slank. Anonymkode: 90487...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Jeg gjorde det og fikk det bevist på ultralyd Anonymkode: 9f74c...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): På tul målte de fosteret til 10 cm, så ikke så liten nei. Anonymkode: 90487...3b1 Hvis fosteret er 10 cm langt er du vel lengre på vei enn 12 uker? Anonymkode: 38bfb...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis fosteret er 10 cm langt er du vel lengre på vei enn 12 uker? Anonymkode: 38bfb...9c9 Nei, 12+ noen dager. Dette de sa på ultralyden. Anonymkode: 90487...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, det er mulig men av en eller annen grunn blir enkelte veldig provosert av at andre kjenner det tidlig. Kjente liv første svangerskap i uke 15, andre gang i uke 13 Anonymkode: f98eb...f6a Tipper det har med abort å gjøre. Anonymkode: 54794...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar Ja, det er både mulig og sannsynlig ♥️ Anonymkode: c5160...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er i uke 13 og innbiller meg at jeg kan kjenne at barnet beveger på seg, ikke i form av spark, men at det "velter" seg rundt. Som om det skvulper der inne. Vet ikke hvordan jeg kan forklare det bedre. Noen med samme erfaring? Anonymkode: 90487...3b1 Det kan skje, og vistnok ikke vanlig. Jeg var vel ca samme tid selv når jeg begynte å føle litt fiskehale, som de kalte det og enda mer overasket når magen hoppet rundt et par uker senere, når jeg lå på ryggen i sengen Anonymkode: 6bc8b...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tipper det har med abort å gjøre. Anonymkode: 54794...f19 Hvordan da mener du?:-) Anonymkode: 98047...b56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar Jeg kjente bittesmå spark i uke 13 med andremann. Med første kjente jeg det fra uke 14. Anonymkode: 781fa...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar I dette svangerskapet kjente jeg bevegelse i uke 12-13. Har vært gravid før, så jeg vet hvordan der kjennes ut. Anonymkode: 43604...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar I første svangerskap kjente jeg spar rundt uke 16, og andre svangerskap enda tidligere fordi da visste jeg jo hva jeg skulle kjenne etter. Så det er absolutt mulig 😊 Er selv slank og har hatt morkaken mot ryggen begge gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar Jeg har kjent siden rundt 11/12 uker denne gangen. Andregangs. Spurte på TUL om det var mulig og det sa hun det godt kunne være. Morkaken ligger også bak. Har kjent det daglig og ofte siden da, er nå 26+3 og det er selvfølgelig mer liv og røre jo større babyen blir🤭 Anonymkode: 5916b...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #20 Del Skrevet 24. januar Tredjegangsgravid. Kjente liv fra uke 14. Anonymkode: 1b163...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå