Urwa Skrevet 24. januar #141 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vil faktisk si at det er dypere enn mor/datter. Anonymkode: 1d36a...e25 Hvorfor må det ene være bedre enn det andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #142 Del Skrevet 24. januar Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #143 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a Dumskap har så mange former, men det er sjelden det er så tydelig å lese. 😳 Anonymkode: fccfe...553 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #144 Del Skrevet 24. januar Helt ærlig: jeg har begge deler, og jeg syns det er koselig å tenke på at jeg og hun eldste kan gjøre «dameting» når hun blir voksen (hun er tenåring nå). Dra på helgetur osv. Vi er litt lik på noen områder. Men gutten min er den av barna som egentlig er koseligst. Han er mest omsorgsfull, bare god og skjønn, rett og slett. Jeg føler meg på noen måter aller nærmest ham. Jeg føler meg utrolig takknemlig for å være mamma til en gutt som ham. Mellomste (jente, også tenåring) er familiens «wild card» som akkurat nå verken er veldig koselig eller veldig kjærlig. Hun vokser vel til Konklusjonen min er at det du spør etter er helt personavhengig. Anonymkode: de160...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #145 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a Tenk å si sånt om sine egne barn! Jeg blir helt sjokkert! Du er en dårlig mor! Anonymkode: 11bb3...946 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #146 Del Skrevet 24. januar Jeg er nærmest gutten enn jenta. Vi er mest like i personlighet og humør. Anonymkode: 61125...585 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #147 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a Gud bedre Anonymkode: 67942...974 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #148 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Helt ærlig: jeg har begge deler, og jeg syns det er koselig å tenke på at jeg og hun eldste kan gjøre «dameting» når hun blir voksen (hun er tenåring nå). Dra på helgetur osv. Vi er litt lik på noen områder. Men gutten min er den av barna som egentlig er koseligst. Han er mest omsorgsfull, bare god og skjønn, rett og slett. Jeg føler meg på noen måter aller nærmest ham. Jeg føler meg utrolig takknemlig for å være mamma til en gutt som ham. Mellomste (jente, også tenåring) er familiens «wild card» som akkurat nå verken er veldig koselig eller veldig kjærlig. Hun vokser vel til Konklusjonen min er at det du spør etter er helt personavhengig. Anonymkode: de160...031 Eh du tenker det er koselig? Altså det siste jeg hadde gjort var å reise på tur med min mor Anonymkode: 67942...974 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #149 Del Skrevet 24. januar Fikk jente som nummer 3, å synes det er fantastisk å være jentemamma ❤️ Elsker guttene mine også, men har nok ett spesielt bånd til datteren min. Anonymkode: ad7ab...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #150 Del Skrevet 24. januar Du tror ikke på de som sier det er like fint med gutter? Herregud , enkelte burde ikke ha barn Anonymkode: 67942...974 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #151 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 10.47): Jeg har alltid ønsket meg jenter og fikk ei jente. Er så uendelig takknemlig for å ha fått henne. Det er ingenting som slår det dype og spesielle båndet mellom mor og datter. Anonymkode: 1591a...c19 Å joda det er det mye som slår 🙄 Anonymkode: 67942...974 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #152 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dumskap har så mange former, men det er sjelden det er så tydelig å lese. 😳 Anonymkode: fccfe...553 Kunne ikke sagt det bedre selv! Anonymkode: 22db9...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #153 Del Skrevet 24. januar Blir deppa av denne tråden. En som har 2 gutter og lenger evig etter jente. Anonymkode: 1b8ab...af0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #154 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har en gutt og en jente og jepp jeg elllllllsker datteren min mest 🤪🤪 det er så koselig med jenter og elsker å henge med henne. Hun er 3 år. Jeg digger sønnen min og men ja det er noe annet med jente Anonymkode: 7e894...09a AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dumskap har så mange former, men det er sjelden det er så tydelig å lese. 😳 Anonymkode: fccfe...553 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Tenk å si sånt om sine egne barn! Jeg blir helt sjokkert! Du er en dårlig mor! Anonymkode: 11bb3...946 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Gud bedre Anonymkode: 67942...974 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kunne ikke sagt det bedre selv! Anonymkode: 22db9...998 Dere skjønner ikke at den kommentaren der er laget for å etterligne alle som er sååååå taknemlige for at de har fått jente i stedet for gutt? Jeg tolker hvertfall den kommentaren slik. At den syns alle de kommentarene er tåpelige. Anonymkode: e8b60...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #155 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Blir deppa av denne tråden. En som har 2 gutter og lenger evig etter jente. Anonymkode: 1b8ab...af0 Jeg også 🥲 Anonymkode: 45722...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #156 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 14.36): Åh! Det høres koselig ut! Akkurat dette jeg er redd for, at guttene mine ikke skal ringe meg i samme grad som ei datter hadde gjort Anonymkode: 34c28...6d5 Mannen min ringer mer til moren og faren sin enn jeg ringer til min mor. Jeg har en gutt og en jente rundt skolealder. Akkurat nå er det lite forskjell. Jenta er bittelitt roligere av seg, men begge er like mammadalt, vil være der jeg er, ingen vil gå på shopping, men begge vil gå på kafe. Anonymkode: 62165...115 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #157 Del Skrevet 24. januar Jeg har to gutter og er gravid med jente. Gleder meg veldig til å få en datter og jeg håper hun og jeg kan gjøre «jenteting» også når hun er voksen. Men jeg forguder sønnene mine og er veldig glad for at det blir to gutter og kun ei jente. Anonymkode: 86edc...aec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #158 Del Skrevet 24. januar Har to gutter og en jente. Hun er minst. Hun er annerledes enn guttene. Guttene har alltid hatt mye herjelek, knuffing og høyt tempo. Hun er veldig omsorgsfull i lek og har utviklet mye empati allerede. Hun er ikke brå med kattene våre. Hun rydder etter seg og liker å være ren og ordentlig. Når det gjelder guttene er de også snille og kan være omsorgsfulle. Eldste liker å dra på shopping. Mellomste elsker å dra på kafé. Tror det er viktig å gi ungene alenetid der man gjør typiske mor-datterting sammen. Guttene setter pris på de samme tingene hvis de får være alene sammen med mammaen sin. jeg har planer om å ta med eldste på massasje en gang i nær framtid. Mener de har barnemassasje der jeg av og til går. Anonymkode: 4e2a6...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #159 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vil faktisk si at det er dypere enn mor/datter. Anonymkode: 1d36a...e25 I det ene øyeblikket forbanner dere oss som sier vi foretrekker døtre og snakker ned sønner, men dere er jo ikke noe bedre selv. 🤣 Anonymkode: 38eca...3b2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #160 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt ærlig: jeg har begge deler, og jeg syns det er koselig å tenke på at jeg og hun eldste kan gjøre «dameting» når hun blir voksen (hun er tenåring nå). Dra på helgetur osv. Vi er litt lik på noen områder. Men gutten min er den av barna som egentlig er koseligst. Han er mest omsorgsfull, bare god og skjønn, rett og slett. Jeg føler meg på noen måter aller nærmest ham. Jeg føler meg utrolig takknemlig for å være mamma til en gutt som ham. Mellomste (jente, også tenåring) er familiens «wild card» som akkurat nå verken er veldig koselig eller veldig kjærlig. Hun vokser vel til Konklusjonen min er at det du spør etter er helt personavhengig. Anonymkode: de160...031 Eh - for man kan ikke dra på helgeturer med sønner... 🤷🙄 Anonymkode: ce327...c56 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå