AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Er så lei av dørselgere og pengeinnsamlere som ringer på hjemme hos en. Bare den siste uka har det vært to av disse her. Det er en uting! Sist ringte de på midt på dagen når jeg har hjemmekontor, og de gir seg ikke selv om jeg pent sier nei takk og at jeg har det travelt. De har også en tendens til å ringe på midt i middagen eller midt i leggetid til ungene. Man tvinges rett og slett til å være litt uhøflig for å bli kvitt de, og det føles alltid litt ubehagelig. Spesielt for meg som er introvert og people-pleaser av natur. Det gjør litt vondt å avvise. Og det er ikke det at jeg ikke støtter ting. Jeg er planfadder for eksempel, men jeg vervet meg ikke inn i dette via en "dørselger". Jeg klarer fint å finne ut av hva jeg selv vil støtte uten å føle at jeg blir presset inn i det av en fremmed som ringer på døren i mitt eget hjem! Dagens utblåsning her! Kan man reservere seg på noe vis?? Anonymkode: c254b...3e0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kamera i ringeklokken 👍 Anonymkode: 30660...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan man reservere seg på noe vis?? Du kan henge et skilt på døra. Det fungerer som reservering. Jeg er ikke helt kvitt problemet (de begynte å prøve å komme inn via verandaen isteden), men det er mye bedre. Anonymkode: 09680...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du kan henge et skilt på døra. Det fungerer som reservering. Jeg er ikke helt kvitt problemet (de begynte å prøve å komme inn via verandaen isteden), men det er mye bedre. Anonymkode: 09680...be4 Synes det er litt ubehagelig å måtte henge opp et sånt skilt også jeg...? Man virker kanskje litt sur i mtp andre besøkende? 🙈 vet ikke.. og av og til kommer det barn som samler inn flasker eller annet til idrettslag, og de pleier jeg alltid å støtte. Har jo barn selv, og synes det er fint å støtte disse.. Anonymkode: c254b...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er litt ubehagelig å måtte henge opp et sånt skilt også jeg...? Man virker kanskje litt sur i mtp andre besøkende? 🙈 vet ikke.. og av og til kommer det barn som samler inn flasker eller annet til idrettslag, og de pleier jeg alltid å støtte. Har jo barn selv, og synes det er fint å støtte disse.. Anonymkode: c254b...3e0 Ja, enig - derfor jeg har kamera i ringeklokken. Jeg støtter alltid barn og ungdom, lokalllag etc. men åpner bare ikke dersom det er en fremmend voksen. Anonymkode: 30660...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå