AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg vil lære å snekre. Jeg vil bygge mine egne verandakasser, sette opp et gjerde, lage en levegg og fikse på plattingen. Hvordan kan jeg lære meg det? Anonymkode: 41db5...8f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Google snekkerkurs for damer Anonymkode: 37dd4...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Kjøp verktøy, materialer og prøv deg frem. Se på youtube, spør venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden hudorm1 skrev (25 minutter siden): Kjøp verktøy, materialer og prøv deg frem. Se på youtube, spør venner. Både verktøy og materialer er jo veldig dyrt. YouTube har vel milliarder av videoer, har du noe mer konkret tips? Vennene mine kan ikke snekre. Anonymkode: 41db5...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Google snekkerkurs for damer Anonymkode: 37dd4...c2e Takk! Skulle ønske det fantes noe i nærheten av der jeg bor, men det var et bra tips! Anonymkode: 41db5...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Både verktøy og materialer er jo veldig dyrt. YouTube har vel milliarder av videoer, har du noe mer konkret tips? Vennene mine kan ikke snekre. Anonymkode: 41db5...8f9 Uten verktøy og materialer kommer du ingen vei. Hvordan tenkte du å løse det? Anonymkode: f6f31...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Uten verktøy og materialer kommer du ingen vei. Hvordan tenkte du å løse det? Anonymkode: f6f31...974 Ta poenget. Man må vite hva man trenger før man kjøper noe, og for å vite hva man trenger må man ha litt peiling. Ingen er vel så idiot at man faktisk kjøper inn masse verktøy uten å vite hvordan man bruker det eller hva som er bra!? Anonymkode: 41db5...8f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå