Gå til innhold

Foretrekker dere damer en muskuløs kropp når dere har sex med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mye muskler og endel fett. Store, sterke armer, men ingen six pack

Anonymkode: 7fcb1...2a9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, det er et gigantisk pluss at han er mandig. Sterke armer, breie skuldre, definerte kurver. Sixoack og slik er ikke viktig, men slank, med sterke armer er et enormt pluss. Hot

Vi kvinner kan ikke alle trene oss til bedre pupper, men de fleste menn kan i alle fall trene seg til bedre armer. 

Anonymkode: e4657...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har relativt lave krav til utseende, liker jeg fyren godt mtp verdier og holdninger, adferd, felles interesser osv, er det meget sannsynlig at jeg tenner på han også. Et pent utseende er jo et pluss men ikke noe must.

Likevel har man preferanser, og jeg foretrekker større menn, uansett om det er en god del fett. Jeg er selv ei større dame og det føles feil med en liten, tynn mann. Er ikke glad i følelsen av bein som møter min kropp, hoftekam osv. Liker bedre at det er mykt og litt å ta i. Men det er en grense for stor, hvis han er for tung er det ugreit å ha oppå seg i ulike stillinger. Og er magen stor presser den med ubehag inn i min mage, og dekker ofte deler av penis. Jeg har og noia for blodårer og sener og slikt, så topptrent kan fort bli turnoff for meg. Litt definert er mer pent.

Hovedfordelen med en trent mann er styrke og utholdenhet til leken sex. Men de fleste «normale» ikke så trente får til mye gøy de og 😉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epictetus skrev (16 timer siden):

Det sies at hjernen er den største erogene sonen på kroppen.

Jepp, men for meg går det da på andre ting enn visuell oppfatning - selv om initiell tiltrekning åpenbart har endel med utseende å gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånn er bra: (høy, stor sterke armer, muskler men samtidig ikke typisk fitness synes jeg)

29954900-305E-4ADD-88F6-4B1BE650BD87.jpeg

Anonymkode: ae1c9...7de

Altså, han der har på dette bildet hatt et team av trenere og folk som lager dietter for å se sånn ut.

De ser ikke sånn ut mellom filmer/oppdrag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kroppen betyr ingenting, jeg tenner på det som er mellom ørene. Skal jeg likevel velge foretrekker jeg en ikkemuskuløs kropp. Altså, den kan godt være litt trent, men ikke for mye muskler. Det ser ikke pent ut, vitner om for mye tid brukt på trening og er for hardt å ta på.

Anonymkode: abe88...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjerne, humor, bedroomeyes, fine hender og god lukt. Da er jeg med på leken🥰

Anonymkode: 9b019...7bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg vil ha god sex og kjemi. En kropp endres hele livet. Dersom forholdet er basert på utseendet vil en ulykke eller aldring vært en dealbreaker. Trenger dypere forbindelser enn som så..

Anonymkode: 3a476...adc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bamse, som andre har nevnt, veldig bra. Fant ut dette etter skilsmisse. Det er veldig godt å sitte oppå en fyr med litt ekstra polstring.Om han er sterk med ekstra kilo, aktiv i senga og utholdende.

Stillinger funker greit om man varierer, legger pute under damas rumpe under misjonær.

Men bør være frisk og sterk da😊

Dama på topp er amazing, kilo rundt mage på mann er bedre enn no annet jeg har prøvd. Begge veier, reversed cowgirl og vanlig. 

k49

Anonymkode: 17782...edf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bamse, som andre har nevnt, veldig bra. Fant ut dette etter skilsmisse. Det er veldig godt å sitte oppå en fyr med litt ekstra polstring.Om han er sterk med ekstra kilo, aktiv i senga og utholdende.

Stillinger funker greit om man varierer, legger pute under damas rumpe under misjonær.

Men bør være frisk og sterk da😊

Dama på topp er amazing, kilo rundt mage på mann er bedre enn no annet jeg har prøvd. Begge veier, reversed cowgirl og vanlig. 

k49

Samme erfaring.

Tente kanskje ikke visuelt på den kroppsformen før, men etter å ha prøvd det så er det noe annet.

Mulig det bare er sånn kroppene våre passer sammen, men magen hans treffer mine ytre punkter helt perfekt😅

Enig med det å sitte på topp også. Myyye bedre.

K32

Anonymkode: 28a40...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Samme erfaring.

Tente kanskje ikke visuelt på den kroppsformen før, men etter å ha prøvd det så er det noe annet.

Mulig det bare er sånn kroppene våre passer sammen, men magen hans treffer mine ytre punkter helt perfekt😅

Enig med det å sitte på topp også. Myyye bedre.

K32

Anonymkode: 28a40...733

Vel bevart hemmelighet… skulle ønske jeg visste det før😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 17.46):

Spiller ingen rolle. Jeg tenner først og fremst på det mentale/personligheten. 

Anonymkode: f9fce...f1d

Ganske vanlig det om man ikke kan få de mannfolka som er fysisk attraktive uansett

Anonymkode: 406f0...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ganske vanlig det om man ikke kan få de mannfolka som er fysisk attraktive uansett

Anonymkode: 406f0...7d9

Tror du det er så enkelt? Tenning handler om mange ulike ting, det visuelle er bare en faktor. Jeg har mulighet for å knulle attraktive (unge) menn, men det er ikke nødvendigvis de som tenner meg aller mest. 

Anonymkode: 9b019...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann var godt trent, og kjempesexy, da jeg traff ham. Mange år senere ser han ikke slik ut lengre, men jeg synes fremdeles han er like sexy. Det har med hele ham å gjøre. 

Anonymkode: 89576...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...