AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Som tittelen i tråden spør. Har det noe å si hvilken type kropp en mann har i samleiet? Anonymkode: a939b...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Skal jeg velge så er kroppen litt muskuløs og fast. Bedre og mer tennende med en fast trent kropp, enn en dvasken en. Anonymkode: ecf0b...48c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som tittelen i tråden spør. Har det noe å si hvilken type kropp en mann har i samleiet? Anonymkode: a939b...476 Det er jo greit at han har en funksjonell kropp. Ellers så har ikke det noen særlig betydning for min del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Helst en som er sterk, men samtidig litt overvektig. Jeg liker en bamsete mann best. Anonymkode: defda...6ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har ingen preferanser for spesielt muskuløse menn for selve samleiet. Det er kjekt om kroppene våre kan stables nogenlunde godt i lag og at han slipper å ta pauser av utmattelse underveis. Utholdenhet, smidighet og fungerende kroppskontroll er mulige fysiske ting jeg vil kunne gå etter om jeg skal ha preferanser til samleie. Spesielt det å se mannfolk danse viser om han har disse tingene. Så er det alle de andre tingene som spiller en rolle, som hvordan han lukter og at oppførselen hans ikke diskvalifiserer han fra å være alene med meg. Jeg foretrekker menn jeg kommuniserer godt med og hvor det er mulig å sette felles rammer for aktiviteten på forhånd. Anonymkode: 283c1...9b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Som tittelen i tråden spør. Har det noe å si hvilken type kropp en mann har i samleiet? Anonymkode: a939b...476 Nei. Skal sies at jeg aldri har hatt sex med en som er veldig overvektig. Det kan jeg se for meg skaper litt utfordringer. Men alt av kropper innenfor normalen fungerer like bra. Heller litt stor en tynn. Anonymkode: 576c2...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Nei. Foretrekker litt stor uten at det er feit hvis du skjønner. Bamse slik som en annen skriver over Anonymkode: c0b1e...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som tittelen i tråden spør. Har det noe å si hvilken type kropp en mann har i samleiet? Anonymkode: a939b...476 Hvorfor spør du om noe du vet svaret på? Anonymkode: bb607...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Spiller ingen rolle. Jeg tenner først og fremst på det mentale/personligheten. Anonymkode: f9fce...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Er ikke tiltrukket av muskuløse kropper, så ville aldri endt med å ha sex med en mann som har masse muskler. Anonymkode: 91ab7...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Kropp har mye å si for tenning, ja. Men muskuløs er ikke min preferanse. Gjerne muskler, men mer stor/bamsete. Ikke feit, men absolutt ikke sånn bodybuilderaktig. Anonymkode: d1fee...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Ja, må være såpass ærlig og si at jeg gjør det. Trenger ikke være vaskebrett. Men heller ikke mykdvask, som en kvinnekropp nesten. Dersom det er for mye mage så blir automatisk penis også mindre føler jeg. Den forsvinner liksom inn i fettet, og ser mindre ut for det blotte øyet. har forsøkt med en som er bamse+, men det går ikke så veldig bra. Eneste positive er jo at man føler seg nett og liten selv da😄 Anonymkode: 896ed...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Viktigste er at fyren ikke er syltynn Anonymkode: 7b3db...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden Nei, spiller ingen rolle så lenge det ikke er overvekt som gjør sexen vanskelig eller at han ikke orker annet enn å ligge i ro mens jeg gjør alt 😄 Anonymkode: c6bde...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden ja Anonymkode: 36b7e...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Ja, kjempedeilig med en mann som har muskler 🥰 Anonymkode: 1e0ca...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Hvordan gir det kvinner orgasme? Mannen min trener mye/har synlige muskler - men det er primært ikke det sexen baserer seg på. Endret 3 timer siden av AprilLudgate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden AprilLudgate skrev (58 minutter siden): Hvordan gir det kvinner orgasme? Det sies at hjernen er den største erogene sonen på kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå