Gå til innhold

Føler jeg må bæsje/prompe når jeg har sex? Og greier ikke fullføre ett samleie😭

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Om du har over gjennomsnittet mye luft, så vil ikke mikrolax hjelpe. Har du noen allergier eller intoleranser? Sjekk ut Fodmap. Prøv å spis mat ut i fra det. 

Det skal ikke være sånn, alle kan oppleve det innimellom, men når det er normen så bør du finne ut hvorfor du plages så mye med magen. Du har nok mer plager enn du tror, den dagen du får skikk på magen vil du innse hvor mye det har vært. 

Jeg hadde det likt som deg, fant ut at jeg hadde både det ene og det andre etter en tur til legen. Nå har jeg nesten aldri vondt i magen eller luft 🙊 

Anonymkode: a4026...0f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 15.33):

Sånn er det man tenner på bæsje og promp. 

Anonymkode: f8a5c...3c0

AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 15.44):

Hvor gammel er du ts? 
Hvis du er veldig ung kan det jo også være du ikke er ferdig utvokst og kroppen din kanskje ikke er klar til å ha sex? 
Det tar tid før kroppen er klar, og det er jo en grunn til at det er en seksuell lavalder. 

Anonymkode: 1189f...6a7

jeg er 17 år. Jeg merker det blir hakket mindre ubehagelig når det er en gutt med mindre penis. Men plagen er der fortsatt konstant som at den banker på tarmen… Kan man gå til legen for disse plagene eller hvor/hvordan bør jeg gå frem for å få hjelp med det her? Det setter en enorm dempe på sexlivet mitt

Anonymkode: 8f64f...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg er 17 år. Jeg merker det blir hakket mindre ubehagelig når det er en gutt med mindre penis. Men plagen er der fortsatt konstant som at den banker på tarmen… Kan man gå til legen for disse plagene eller hvor/hvordan bør jeg gå frem for å få hjelp med det her? Det setter en enorm dempe på sexlivet mitt

Anonymkode: 8f64f...7ab

Du virker jo umoden for alderen, så kanskje ikke helt klar for sex…

Og du blir tørr/sår er jo ikke rart når du bruker tiden dere har sex til å tenke på at du må bæsje/fise, og da mister man naturligvis tenningen. 

Anonymkode: c1093...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...