AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #1 Del Skrevet i går, 10:53 Hei. Jeg lurer på om dette er normalt. Di gangene jeg har hatt sex har det vært veldig digg. Men jeg har ett problem med at jeg føler alltid jeg må prompe bæsje når jeg har sex? Jeg føler penisen «banker» på tarmen(?) og dette gjør at jeg ikke tørr å ha sex i høyt tempo selv om jeg egentlig syns det er jævli digg og tørr ikke bøye meg frem når jeg er på toppen. Jeg føler ikke jeg kan nyte sexen helt ut eller slappe helt av på grunn av dette. Jeg føler hvis jeg slapper for godt av eller bare lar han kjøre på kommer jeg til å prompe… Jeg har kanskje generelt litt mye luft i magen(?) 😅 Noen andre som har/har hatt dette problemet? Gikk det over? Hvordan kan jeg fikse dette? Har kjent det sånn her hver gang jeg har hatt sex…. En annen ting som fort blir ett problem er at jeg blir fort sår under sexen… hvis jeg har hatt langt forplay har jeg greid å fullføre men er likevel alltid litt sår/klar for å avslutte på slutten. Og meste parten av gangene greier jeg ikke fullføre hele samleie og må slutte med pene treningen før mannen kommer. Altså må han ofte runke seg i mål… Er dette vanlig? Flere som har det sånn? En viktig detalj er at jeg ikke har hatt sex veldig mange ganger (kanskje sånn 10 ganger til sammen det siste halv året siden jeg mista dommen😅) Men føler jeg er veldig komfortabel med sex og har gjort det nok til at kroppen har «lært seg» det… så er redd det er noe annet galt. Di jeg har hatt sex med har begge hatt over gjennomsnittlig stor penis hvis det har noe å si Anonymkode: 8f64f...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:59 #2 Del Skrevet i går, 10:59 Tror nok det er ganske så normalt, iallfall får jeg ofte den følelsen selv også. Det har aldri skjedd at jeg har prompet eller bæsjet mens jeg har sex, selv om det kan gå litt røft for seg. Anonymkode: 9b742...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Dytter! Trenger flere svar her Anonymkode: 8f64f...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden Naturlige kroppsfunksjoner bør ingen skamme seg over, slipp fisen løs. Anonymkode: a5341...d04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Del Skrevet 22 timer siden Sørg for at tarmen er tømt og gjør endringer med kostholdet ditt sånn at du ikke har så mye luft? har aldri kjent på dette og jeg har hatt sex med menn med alt fra store peniser til under gjennomsnittet. Anonymkode: 17f4e...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Del Skrevet 22 timer siden Haha helt normalt hvis man ligger med noen med stor penis. Jeg har det slik med min partner. Man lærer seg raskt hvilke stillinger man ikke kan slappe helt av i men som man gjør fordi det er gøy for han. Reversed cowgirl er sånn for meg, der kan jeg ikke slappe av. Anonymkode: 6b596...d7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #7 Del Skrevet 22 timer siden Det er vanlig hvis de har en bøy som treffer akkurat der tarmen ligger. Prøv å bytte stilling, feks hvis det skjer når du sitter oppå så er doggy kanskje bedre. Og i starten hvis du får luft i magen fordi du er nervøs kan du jo ta en imodium comp eller imogas hvis det hemmer deg veldig. Anonymkode: 9fca3...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 22 timer siden #8 Del Skrevet 22 timer siden Når du ikke kan fullføre så høres det ikke helt normalt eller greit ut. Men bare føler du at du må prompe / bæsje og så går det over hvis du slutter å ha sex, eller må du faktisk? Hvis det er det siste så kan det hende det hadde hjulpet å tømme tarmen før sex. Elles så kan det hende det hjelper å prøve andre stillinger, der penis ikke støter på punkt som «provoserer» tarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Del Skrevet 21 timer siden Ang sårhet bør du bruke glidemiddel Anonymkode: 83e40...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Er det i alle stillinger? Jeg har bakovervendt livmor og får veldig ubehag i enkelte stillinger. Har nå også litt fremfall og sliter da mye med tarmen under sex. Men høres ut som at du er for ung til det. Anonymkode: 6e451...d6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Prøv å ta en miniklyx neste gang. Da vet du at tarmen er tom, og kan sjekke om det likevel kjennes ut som om du må på do. Hvis det gjør det er det kanskje psykisk? Anonymkode: 8d10d...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #12 Del Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Prøv å ta en miniklyx neste gang. Da vet du at tarmen er tom, og kan sjekke om det likevel kjennes ut som om du må på do. Hvis det gjør det er det kanskje psykisk? Anonymkode: 8d10d...961 Hvor lenge før sexen bør jeg? Og gjør ikke det at tarmen blir litt «løsere» er det ikke større sjans for å prompe da hahah Anonymkode: 8f64f...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå