Noname616 Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Hei dere OPPDATERING: Fått 2 forskjellgie svar fra APCOA, her er den siste: "Kontrollsanksjonen er undersøkt nærmere og vi kan se at denne er feil ilagt. Dette skyldtes en oppdatering på verktøyet(håndterminalen) til betjent som ikke hadde kommet igjennom, og vår kontrollbetjent handlet i god tro. Bekrefter med denne e-posten at kontrollsanksjonen er makulert/slettet fra vår ende." "Vi har også sett på videomateriale oversendt og vi beklager på generelt grunnlag at vår betjent inngikk i diskusjon/krangel. Utover dette ønsker vi ikke å diskutere partenes deltakelse eller ansvar for at situasjonen eskalerte slik den gjorde." Ifølge de var det feil i håndterminalen.... Jeg gir meg ikke, sannheten skal ut. Skal blurre ansiktet hans og poste på alle social media. Den mannen burde vekk fra den jobben. Har også politianmeldt det, så håper det bidrar med at han mister jobben, slik at han ikke kan gjøre det mot andre! Denne gangen møtte han meg som ik ga opp det jeg syns var urettferdig, men ikke alle tørr å stå imot sånne mennesker! ============================================================================================ I går da jeg skulle parkere på Pilestredet i Oslo, brukte jeg litt mer tid enn vanlig. men bare 4 minutter, har det på bilder. Da kom det en drit sur Parkeringsvakt fra APCOA og sa "DU SKAL FÅ BOT!", sånn helt uten videre liksom? Jeg sa jeg at jeg har 5 minutter på å sette på parkering, da jeg er i bilen fortsatt. Telefonen var litt treg... Men jeg hadde satt på fysisk om telefonen ik funket. Hadde det vært over 5min, så hadde jeg betalt boten og det var min feil. Det klikket det helt for vedkommende, og sa "JEG SVERGER, DU SKAL BETALE DEN BOTEN" og begynte plutselig å true med å drepe og familien min? ustabil much? Greit tenkte jeg, og tok opp telefonen og filmet. Han klikket enda mer, hev stemmen sin. Altså jeg er ikke redd for folk som hyler og snakker høyt, det viser bare hvor usikker de er. Ik film meg skrek han flere ganger og dyttet hardt til meg og slang døra på bilen min. Faen tenkte jeg, skal jeg i glatt cella pga. han dusten her nå? haha Jises så sur han var. har dette på Video: Han viste meg fingern, kalte meg en drittunge flere ganger, og sa med hans egne ord "JEG DRITER I DENNE JOBBEN, DU SKAL FÅ BOT, JEG SVERGER DU SKAL BETALE DEN" Var flere vitner der, de ba meg ringe politiet, så jeg ringte de. Fortalte hva som skjedde, og vet dere hva poliet svarte? "du må gå unna situasjonen, vi kan ikke hjelpe deg" Hvordan kan jeg gå unna situasjon? han står rett bak bilen min og attacker meg snart, og jeg har et ærend. Han står mellom bilen og der jeg skal? Politiet "vi har ikke tid til å hjelpe deg, du må bare unngå han og levere en anmeldelse" SÅ LA DE PÅ!!!!! dønn seriøst, de bare la på... Og vi alle vet, en slik anmeldse er bare sløs av tid, henlagt på dagen... Og sloss jeg med han, er det som havner i glattcella.... Jeg fikk tak i skilt nr hans. Jeg har bilde på tiden på boten 10.33-10.38, de må observere i 5min. Min parkerings app starter 10.37, altså 4min inn. Jeg tok så kontakt med APCOA, som ikke tok meg seriøst og ba meg klage til Kontrollavgift... De fikk bilder og alle videoer. Alså denne aggressive mannen er fortsatt der ute og gir folk feilaktige bot, sverger på at man skal betale den boten og truer meg å drepe familen til folk? Jeg har desverre ik trusseleen på video, fordi jeg begynte å filme rett etter. Men selv da jeg filmet var han eksremt aggressiv mot meg. HVA KAN JEG GJØRE? Vil serr blurre ut ansiktet hans og dele vidoen på all social media for å få han bort fra den jobben.... Tenk hvor mange han gjør det mot? Endret 5 timer siden av Noname616 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ta kontakt med VG eller TV2. Anonymkode: 95532...5d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Måten du skriver på får meg til å mistenke at du delvis har skyld i denne situasjonen selv. Møt mennesker saklig, voksent og uten gangster-fakter neste gang. Anonymkode: b9c16...1ab 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Måten du skriver på får meg til å mistenke at du delvis har skyld i denne situasjonen selv. Møt mennesker saklig, voksent og uten gangster-fakter neste gang. Anonymkode: b9c16...1ab Kutt ut, TS har ikke skyld i dette! Anonymkode: 2f1f3...724 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname616 Skrevet 7 timer siden Forfatter #5 Del Skrevet 7 timer siden 2 minutter siden, AnonymBruker said: Måten du skriver på får meg til å mistenke at du delvis har skyld i denne situasjonen selv. Møt mennesker saklig, voksent og uten gangster-fakter neste gang. Anonymkode: b9c16...1ab hahaha jeg er langt fra noen gangster. Var så saklig som jeg kunne jeg da, hjalp ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Så du begynner med andre ting med mobilen enn å åpne appen for parkering??? 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 91639...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eric_B Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden (endret) Tror ikke du helt forstår hva en anmeldelse innebærer. Også selv om den henlegges. Den vil ha sin hensikt ikke minst som et verktøy for arbeidsgiver. Legg ved vitnekontakt og gjør din borgerplikt. APCOA vil selvsagt ikke støtte deg muntlig basert på din påstand. De får inn røverhistorier hver dag, hvordan skal de vite om din er mer eller mindre røvete enn andres? De svare objektivt hva du skal gjøre og så har de sikkert sine interne rutiner å følge får vi tro. For alt du vet så er en anmeldelse spikeren i kista for ansettelsesforholdet til denne personen. Endret 7 timer siden av Eric_B 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname616 Skrevet 7 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 7 timer siden 5 minutter siden, AnonymBruker said: Så du begynner med andre ting med mobilen enn å åpne appen for parkering??? 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 91639...9af haha nei, satt på parkering først. men så ville han gi meg bot, selv om jeg viste han skjermen min, fikk jo helt sjokk av oppførselen, måtte jo filme han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname616 Skrevet 7 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 7 timer siden 1 minutt siden, Eric_B said: Tror ikke du helt forstår hva en anmeldelse innebærer. Også selv om den henlegges. Den vil ha sin hensikt ikke minst som et verktøy for arbeidsgiver. Legg ved vitnekontakt og gjør din borgerplikt. APCOA vil selvsagt ikke støtte deg muntlig basert på din påstand. De får inn røverhistorier hver dag, hvordan skal de vite om din er mer eller mindre røvete enn andres? De svare objektivt hva du skal gjøre og så har de sikkert sine interne rutiner å følge får vi tro. For alt du vet så er en anmeldelse spikeren i kista for ansettelsesforholdet til denne personen. Enig, jeg skal levere en anmeldelse idag. De fikk klare videoer av meg, lange videoer, ingen edit, ingen klipping, fra start til slutt. Disse videoene skal komme ut uansett. Når du ser disse, så kommer du til å få sjokk du også, hvordan han oppførte seg. 4 vitner, 2 taxi sjåfører og 2 andre var klar til å hjelpe meg om han angrep meg. Har kontakt info til vitner, de har sett han krangle med andre før på samme sted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noname616 Skrevet 5 timer siden Forfatter #10 Del Skrevet 5 timer siden Ifølge de var det feil i håndterminalen.... Jeg gir meg ikke, sannheten skal ut. Skal blurre ansiktet hans og poste på alle social media. Den mannen burde vekk fra den jobben. Har også politianmeldt det, så håper det bidrar med at han mister jobben, slik at han ikke kan gjøre det mot andre! Denne gangen møtte han meg som ik ga opp det jeg syns var urettferdig, men ikke alle tørr å stå imot sånne mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Noname616 skrev (2 timer siden): Enig, jeg skal levere en anmeldelse idag. De fikk klare videoer av meg, lange videoer, ingen edit, ingen klipping, fra start til slutt. Disse videoene skal komme ut uansett. Når du ser disse, så kommer du til å få sjokk du også, hvordan han oppførte seg. 4 vitner, 2 taxi sjåfører og 2 andre var klar til å hjelpe meg om han angrep meg. Har kontakt info til vitner, de har sett han krangle med andre før på samme sted Jeg ville iallefall satt veldig pris på at du delte video, bare sånn at jeg kan bli sjokkert enda en gang 😯 Guri så vilt! Anonymkode: 0cf25...2fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Noname616 skrev (7 minutter siden): Ifølge de var det feil i håndterminalen.... Jeg gir meg ikke, sannheten skal ut. Skal blurre ansiktet hans og poste på alle social media. Den mannen burde vekk fra den jobben. Har også politianmeldt det, så håper det bidrar med at han mister jobben, slik at han ikke kan gjøre det mot andre! Denne gangen møtte han meg som ik ga opp det jeg syns var urettferdig, men ikke alle tørr å stå imot sånne mennesker! Gikk til høyeste hold, men selvsagt vil de ikke risikere bad publicity, og nekter derfor å innrømme skyld på noe som helst vis. Anonymkode: 0cf25...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Noname616 skrev (9 minutter siden): Skal blurre ansiktet hans og poste på alle social media. Da løper du en risiko for å bli anmeldt selv... Anonymkode: 7c1bc...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Poenget er vel at en del parkeringsvakter ikke er fastlønnet, men får provisjon. Med andre ord har de null interesse for å bruke sunn fornuft, hundre prosent interesse av å gi bøter så fort som mulig. Anonymkode: ebf55...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Er glad for at du tør ta kampen. For jeg er en av de som hadde blitt skremt og kanskje aldri brukt den parkeringen igjen. Jeg parkerer i Bergen hver uke i et parkeringshus. Har aldri sett en vekter der noensinne. Er dette Oslo? Jeg skal flytte til Oslo. Blir så skremt. Vokste opp med noen som skrek hele tiden. Har en slik eks også. Du er tøff. 👍♥️♥️💪💪💪💪 Ps: er så lei av at bøllene alltid vinner. Håper du får han sparket. Kanskje han regulerer seg i neste jobb da. 🤞 Anonymkode: e0c68...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden for en idiot.. Anonymkode: 88b87...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden "JEG SVERGER, DU SKAL BETALE DEN BOTEN"... Akkurat de ordene der sier vel ganske mye om denne parkeringsvakten, tviler på at det er noe vits i snakke med politiet for disse folka slipper som regel unna med det meste. Anonymkode: 1b5ea...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå