Sannhetsøkende Skrevet tirsdag kl 04:22 #81 Del Skrevet tirsdag kl 04:22 AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 9.55): Var selv sammen med en kvinne over flere år. Virkelig fantastisk på mange områder men gikk på anti deprisiva og stemningsleiende meds som igjen førte til bivirkninger som vektoppgang. Jeg syntes alltid hun var rå-deilig uansett, men hun valgte tidvis å slutte på disse og lyge om det attpåtil. Resultatet ble perioder hvor jeg ikke visste hva som var verken opp eller ned på en avis.... Det var heftige perioder med ett enormt konfliktnivå!! Uten noe rasjonell sakskgrunn. Hadde jeg ikke gjort det slutt hadde jeg nok mistet meg selv. Når det er sagt så var sexlivet av en annen verden!!! Helt hinsides ALT jeg har opplevd. Tok henne analt i kjelleren mens hele familien satt oppe i besøk. I tillegg suget hun meg ren etterpå. Nå er jeg sammen med en "grå mus", hun baker, tar vare på alle rundt seg og er virkelig ett fantastisk menneske..... Men sexlivet er virkelig ræva.... Lyset av og under dynen.... Har virkelig forsøkt, men hun sier rett ut at hun ikke ønsker å eksperimentere noe som jeg må respektere. Så får vi se hvor lenge dette varer. Anonymkode: 66f99...101 Var hun siste en grå mus da du møtte henne også? Hvorfor avsluttet du det ikke med en gang isåfall, hvis hun er så kjedelig? AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 18.10): Måtte Google "borderline". Her var det en del jeg kjente igjen.. 😳 Men skal være forsiktig med diagnosering, selvfølgelig. Men tråden spør etter "hvorfor" vi slår opp. Jeg sitter nå og lurer på "hvordan". Vi hadde en krangel for en uke siden hvor hun ga ganske sarkastiske og nedsettende meldinger om ting jeg har gitt henne eller gjort for henne. I tillegg noe om hva hun ville ha ut av forholdet (økonomisk forsørging) som ga meg et lite sjokk. Dette er totalt motsatt av hva hun har sagt så lenge jeg har kjent henne. Føles nesten som om hun provoserer meg til å slå opp. Jeg ba henne tenke nøye over hva hun sa og hva hun vil framover. Siden har jeg ikke hørt fra henne. Jeg sa jeg kom til å la henne være i fred for å tenke seg om, så jeg har ikke tatt kontakt heller. Jeg har hatt behov for å tenke selv også. Min konklusjon er at jeg må ut av dette forholdet. Det er usunt for meg og kommer til å være bråk resten av livet. Problemet er at jeg har sjelden følt er så sterkt bånd med noen og vi har hatt det så utrolig deilig også. Så jeg sendte henne en melding hvor jeg ba om en avklaring. Fikk til svar at det var hun ikke klar til å snakke om nå. Hva betyr det?? Hun burde vite hvor hun står etter å ha tenkt en uke på det. Særlig når hun var så krass og tydelig sist. Så jeg må ta mot til meg å slå opp formelt. Jeg synes at det er umodent at vi begge nå går og unngår hverandre. Bedre å bryte rent og bli ferdig. Men det er f#en så vanskelig. Jeg kommer til å sitte og grine etterpå. Sånn, TS, der fikk du koloskopi inn i hjernen på en frustrert mann som ser seg nødt til å slå opp med dama. Skulle gjerne hatt en bryter og slå av følelsene. Kjenner jeg fikk hjerterytmeforstyrrelser når jeg fikk melding fra henne, og får vondt i brystet når jeg ser navnet hennes på fb messenger el. eller bilder av oss sammen. F#en å kjipt... Anonymkode: 8c8fa...c94 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:27 #82 Del Skrevet tirsdag kl 13:27 Sykelig sjalusi og kontrollbehov. Tålte ikke jeg har også et liv med venner og hobbyer, samt har en jobb jeg ikke er tilgjengelig på telefon for konstante SMSer. Anonymkode: 51897...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:35 #83 Del Skrevet tirsdag kl 13:35 Vet ikke, har aldri dumpet noen. Mitt første forhold var det hun som avsluttet, fordi hun ville pule rundt. Mitt andre forhold er jeg fremdeles i, etter 11 år, og håper det aldri tar slutt. Anonymkode: df75a...894 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:57 #84 Del Skrevet tirsdag kl 13:57 Hun var sterk, smart, uavhengig og engasjert i likestilling. Alt jeg ser opp til, men etter hvert følte jeg at det ikke var plass til meg. Hun hadde alltid en mening om alt, og det føltes som om jeg aldri gjorde noe "riktig." Selv små ting ble korrigert eller analysert. Til slutt følte jeg meg usynlig og konstant feil. Jeg gikk ikke fordi hun manglet noe, men fordi jeg trengte å føle meg som en likeverdig partner, ikke en underordnet i hennes perfekte liv. Anonymkode: 82a09...0b5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:59 #85 Del Skrevet tirsdag kl 13:59 Lukta vondt. Anonymkode: 6f546...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:07 #86 Del Skrevet tirsdag kl 15:07 Avstandsforhold forrige gang, det var noe av grunnen, men ikke bare det. Følte at mine ønsker ikke ble tatt helt på alvor i det forholdet, og at jeg egentlig ikke kom til orde med tanke på det vi planla sammen. Anonymkode: 9d696...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:00 #87 Del Skrevet onsdag kl 21:00 Hun var sjalu. For sjalu. Anonymkode: e512f...efd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:42 #88 Del Skrevet torsdag kl 17:42 Fikk kjeft når jeg kom hjem og satte meg på sofaen for å se på nyheter i 10 minutter etter 8 timer med overtid. Jeg måtte jo skjønne at jeg måtte tømme tørketrommelen som hun hadde satt på, men aldri sa noe om. (nei, men kan ikke lese tanker) Fikk kjeft for at jeg brettet klærne feil og la dem i feil hylle i skapet. Fikk kjeft mer eller mindre hver dag jeg hadde jobbet overtid for at jeg ikke gjorde noe i huset (hun jobbet ikke 100% og jeg jobbet i praktis 130-150%) Og om jeg hjalp til i huset fikk jeg kjeft for å gjøre ting feil. Orket ikke og ga henne ei langhelg på å finne ny plass å bo. Dro selv på hytta, mens jeg fikk noen kompiser til å passe på huset å mine eiendeler i mellomtiden. Angrer ikke på dette. Har gjort det slutt for andre ting også men denne dama satte spor. (sjalusi er en gjenganger, orker ikke damer som ikke kan stole på mannen sin. Sjalusi er en ting, men sykelig sjalusi er noe jeg har opplevd 10 ganger mer en jeg skulle ønske) Gift med ei nå som faktisk lar meg slappe av 10 minutter etter jeg kommer hjem. Og som faktisk spør, eller sier fra på en fornuftig måte, og som ikke kjefter på meg om jeg mot formodning legger Tskjortene i hylle nr 3 og ikke nr 4. Anonymkode: 35791...c91 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:17 #89 Del Skrevet torsdag kl 19:17 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk kjeft når jeg kom hjem og satte meg på sofaen for å se på nyheter i 10 minutter etter 8 timer med overtid. Jeg måtte jo skjønne at jeg måtte tømme tørketrommelen som hun hadde satt på, men aldri sa noe om. (nei, men kan ikke lese tanker) Fikk kjeft for at jeg brettet klærne feil og la dem i feil hylle i skapet. Fikk kjeft mer eller mindre hver dag jeg hadde jobbet overtid for at jeg ikke gjorde noe i huset (hun jobbet ikke 100% og jeg jobbet i praktis 130-150%) Og om jeg hjalp til i huset fikk jeg kjeft for å gjøre ting feil. Orket ikke og ga henne ei langhelg på å finne ny plass å bo. Dro selv på hytta, mens jeg fikk noen kompiser til å passe på huset å mine eiendeler i mellomtiden. Angrer ikke på dette. Har gjort det slutt for andre ting også men denne dama satte spor. (sjalusi er en gjenganger, orker ikke damer som ikke kan stole på mannen sin. Sjalusi er en ting, men sykelig sjalusi er noe jeg har opplevd 10 ganger mer en jeg skulle ønske) Gift med ei nå som faktisk lar meg slappe av 10 minutter etter jeg kommer hjem. Og som faktisk spør, eller sier fra på en fornuftig måte, og som ikke kjefter på meg om jeg mot formodning legger Tskjortene i hylle nr 3 og ikke nr 4. Anonymkode: 35791...c91 Hvis alle damer du velger, er sjalu, så har det sikkert sammenheng med oppførselen din. Sorry Anonymkode: 338b1...4d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet i går, 12:10 #90 Del Skrevet i går, 12:10 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere personer, oppfordring til brudd på norsk lov,latterliggjøring,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:43 #91 Del Skrevet i går, 12:43 AnonymBruker skrev (På 30.1.2025 den 20.17): Hvis alle damer du velger, er sjalu, så har det sikkert sammenheng med oppførselen din. Sorry Anonymkode: 338b1...4d5 Det er som der ble sagt i en annen tråd. Man må lære gjennom erfaringer. Er man ung så kan man gå på noen smeller med folk, men etter hvert så finner man ut hva som er viktig og man finner seg et menneske med de kvalitetene som man deler livet med 😊 dette gjelder både kvinner og menn, selv om mange menn virker til å tro at det er bare dem som får lov til å ha det sånn (ref den andre tråden). Anonymkode: 52e7e...f70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå