AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Vet det kan være mange grunner til at menn avslutter relasjonen til kjæresten eller daten. Men ofte sitter vi damer igjen med en følelse av å ikke være bra nok , eller at det er noen andre damer inni bildet..Så spørsmålet er hva var din årsak til at du avsluttet forholdet? Anonymkode: 627f4...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
8ilver8nake Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden JEg har aldri gjort det slutt med noen fordi de ikke var bra nok, hadde de ikke vært det så hadde jeg aldri blitt sammen med de i utgangspunktet. For min del har det handlet om verdier og syn, eventuelt at vi har utviklet oss i hver vår retning. Ene samboeren hadde vi for sprikende syn på barneoppdragelse i tillegg til noe andre mindre ting, så valgte å avslutte det før vi fikk barn sammen, hun hadde barn fra tidligere forhold. Andre forhold at vi hadde forskjellig verdisyn og meninger om hva som var riktig eller hvordan vi hensyntas hverandre. Tror de fleste glemmer litt premisset for et forhold eller ihvertfall hvorfor vi i utgangspunktet går for hverandre, det er jo fordi vi nettopp liker hverandre og opplever hverandre som riktige eller gode for hverandre, og for det meste er ikke de faktorene endret når det avsluttes men kanskje bare mer funnet ut at det var mer vi ikke visste og måtte prøve for å finne ut om klaffet eller ei. Jeg f. eks. har hatt et godt forhold til alle ekser og aldri noe negativt eller problematisk etter det har blitt slutt, fordi det ikke er grunn for å ha det. Man avslutter forhold fordi det ikke var riktig for fremtiden men er fortsatt to like gode mennesker etter som vi var før. Og man har delt mye som tilsier man trolig har et sterkere eller dypere relasjon enn hvis ikke, så ingen grunn til å ødelegge slikt så lenge man begge er voksne og fornuftige 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Hun ville ha barn. Anonymkode: f19c3...cfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Hun prioriterte seg selv, sine ønsker og behov hele tiden. Det er noe med det. Happy wife, happy life. Da jeg sluttet å dilte etter hennes interesser, så var ikke forholdet bra nok lenger. Jeg tror jeg bare kom egoisten i forkjøpet. Anonymkode: 82a09...0b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9 timer siden #5 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Vet det kan være mange grunner til at menn avslutter relasjonen til kjæresten eller daten. Men ofte sitter vi damer igjen med en følelse av å ikke være bra nok , eller at det er noen andre damer inni bildet..Så spørsmålet er hva var din årsak til at du avsluttet forholdet? Anonymkode: 627f4...a86 Nr 1 Var utro Nr 2 var utro og utøvde psykisk vold og vold mot barna sine. Og ja jeg vet at fellesnevner her er meg. Likevel er det ingen unnskyldning for å oppføre seg slik. Spesielt ikke mot barna sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vet det kan være mange grunner til at menn avslutter relasjonen til kjæresten eller daten. Men ofte sitter vi damer igjen med en følelse av å ikke være bra nok , eller at det er noen andre damer inni bildet..Så spørsmålet er hva var din årsak til at du avsluttet forholdet? Anonymkode: 627f4...a86 Fordi dama så på forholdet som et vennskap mens jeg ønsket en kjæreste. Anonymkode: a7cbd...143 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Nr. 1. Hun slo opp først. Vi ble sammen igjen kort tid etter. Men jeg følte tilliten var borte, så jeg avsluttet. Nr 2. Hun flyttet. Ingen slo opp, men forholdet var over. Nr 3. Jeg fikk angst av at forholdet ble for seriøst (og bra) men samtidig brukte hun meg mer og mer som psykolog. Jeg feiget ut og avsluttet. Nr 4. Mangeårig psykisk vold og for mange forsøk fra min side på å ta ansvar for at det er min skyld at hun oppførte seg sånn. Til slutt orket jeg ikke mer. Angrer på at jeg ikke gjorde dette tidligere. Nr. 5. Ikke egentlig avsluttet forhold (ennå) men jeg har gitt opp og trukket inn årene siden det lukter lang vei at dette blir en ny Nr 4. Mange raseriutbrudd som egentlig bunner i egoisme med påfølgende silent treatment. Det har også blitt mer og mer snakk om penger fra hennes side. Nr 1 og 5 er de nydeligste menneskene. Og nr 5 den jeg er mest lei meg for. Lurer nesten på om hun er bipolar eller noe sånt. Det er helt merkelig. Det klikker helt og det meste hun sier er stikk motsatt av det hun sier i rolig tilstand. Anonymkode: 8c8fa...c94 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Irak skrev (3 timer siden): Nr 1 Var utro Nr 2 var utro og utøvde psykisk vold og vold mot barna sine. Og ja jeg vet at fellesnevner her er meg. Likevel er det ingen unnskyldning for å oppføre seg slik. Spesielt ikke mot barna sine. Håper du anmeldte henne for barnemishandling!! Anonymkode: 378a8...0d8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nr. 1. Hun slo opp først. Vi ble sammen igjen kort tid etter. Men jeg følte tilliten var borte, så jeg avsluttet. Nr 2. Hun flyttet. Ingen slo opp, men forholdet var over. Nr 3. Jeg fikk angst av at forholdet ble for seriøst (og bra) men samtidig brukte hun meg mer og mer som psykolog. Jeg feiget ut og avsluttet. Nr 4. Mangeårig psykisk vold og for mange forsøk fra min side på å ta ansvar for at det er min skyld at hun oppførte seg sånn. Til slutt orket jeg ikke mer. Angrer på at jeg ikke gjorde dette tidligere. Nr. 5. Ikke egentlig avsluttet forhold (ennå) men jeg har gitt opp og trukket inn årene siden det lukter lang vei at dette blir en ny Nr 4. Mange raseriutbrudd som egentlig bunner i egoisme med påfølgende silent treatment. Det har også blitt mer og mer snakk om penger fra hennes side. Nr 1 og 5 er de nydeligste menneskene. Og nr 5 den jeg er mest lei meg for. Lurer nesten på om hun er bipolar eller noe sånt. Det er helt merkelig. Det klikker helt og det meste hun sier er stikk motsatt av det hun sier i rolig tilstand. Anonymkode: 8c8fa...c94 Nr. 5 er vel sosiopat eller narsissist. Styr LANGT unna. Anonymkode: 378a8...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Håper du anmeldte henne for barnemishandling!! Anonymkode: 378a8...0d8 Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er kvinne, men svarer likevel ut fra forklaringen eksen min ga. Har blitt dumpet én gang i livet. Grunnen hans var at han egentlig aldri så for seg et forhold med meg. Han var alenefar, ganske ung sådan (27 år gammel, med en krevende 8-åring). Jeg var en stabil tobarnsmor, som verken drakk, festet eller sløste med pengene, altså et fornuftig valg, som også foreldrene hans likte. Mens han selv egentlig var dødsforelsket i nabojenta på 19, som holdt på å bli ferdig med videregående skole i en annen by. Med en gang hun ga grønt lys til ham, ble jeg dumpet, og de ble sammen to dager etterpå. Altså, ble jeg brukt som pausefisk og barnevakt for ungen. Anonymkode: 338b1...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (26 minutter siden): Hæ? Hun som utøvde vold mot barna. Anonymkode: f19c3...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun som utøvde vold mot barna. Anonymkode: f19c3...cfe Det var han som gjorde det. Min X. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden nr 1: Hun var av den sjalu typen. Tok henne på fersk gjerning gå gjennom mobilen min etter bevis på at jeg var utro. Hun fant nada, men var siste gang jeg så henne. nr 2: Hun ville ikke ha barn og fikk seg sterilisert for å kunne ligge rundt med andre. Anonymkode: 35791...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden For min del har det aldri vært noen andre i kulissene. Det har som oftest alltid handlet om at personligheten hennes viste seg til slutt.. Kontrollerende adferd, sjalusi, psykisk vold, utroskap, shit-testing, egoisme, synet hennes på menn generelt, at hun hadde løyet på seg viktige ting for å virke bedre enn hun egentlig var, elendig kommunikasjon, null evne til å ta ansvar for egne handlinger, ekstremt emosjonelt ustabil, destruktivt forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Jeg jobber hardt gjennom uken. Hver gang jeg kom hjem så var det et problem. Som oftest var det bagateller, men over tid ble det slitsomt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Irak skrev (4 timer siden): Det var han som gjorde det. Min X. Tråden er jo til «dere menn», så ikke rart man antok eksen din var kvinne. Men selv om dere var et par bestående av to menn, så er poenget det samme, håper du anmeldte han for barnemishandling. Anonymkode: 9ba61...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden Sphere skrev (29 minutter siden): For min del har det aldri vært noen andre i kulissene. Det har som oftest alltid handlet om at personligheten hennes viste seg til slutt.. Kontrollerende adferd, sjalusi, psykisk vold, utroskap, shit-testing, egoisme, synet hennes på menn generelt, at hun hadde løyet på seg viktige ting for å virke bedre enn hun egentlig var, elendig kommunikasjon, null evne til å ta ansvar for egne handlinger, ekstremt emosjonelt ustabil, destruktivt forhold. Hvor langt inn i forhold oppdaget du sånne ting? Og hvor går grensa for at man flytter egne ønsker om partners verdier fordi man har rukket å bli glad i henne først? Anonymkode: 9ba61...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanfranord Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden Ble utnytta og dratt ned. I en del forhold. Takk gud før at æ kasta dem på dør. Nå sammen med the same soul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden Irak skrev (8 timer siden): Nr 1 Var utro Nr 2 var utro og utøvde psykisk vold og vold mot barna sine. Og ja jeg vet at fellesnevner her er meg. Likevel er det ingen unnskyldning for å oppføre seg slik. Spesielt ikke mot barna sine. Irak skrev (4 timer siden): Det var han som gjorde det. Min X. Denne tråden henvender seg til menn. Det står i trådtittelen. Anonymkode: 8de54...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå