Elle Melle Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden Kle dere slik dere hadde kledd dere om dere skulle på en date/ ut for å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tar det ikke over en måned å få godkjenning fra skatteetaten først? Eller har dere allerede søkt? Anonymkode: 94367...31d Det er kun om det må behandles manuelt. Kan det behandles automatisk skjer det umiddelbart. I verste fall utsetter vi det jo bare litt 😊 Anonymkode: 0f817...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Vi har vurdert det samme. Min aller første tanke var å bruke bunad, men jeg vurderer å lete etter en pen knelang kjole som kan pyntes både opp og ned, og brukes til mange ulike anledninger. 😃 I så fall lurer jeg selvsagt på om denne kjolen finnes. 😄 Anonymkode: 63fd2...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden carlberner1 skrev (2 timer siden): Nemlig. Jeg så for meg et kryss på nettsidene til skatteetaten.no, men den gang ei: man må møte op til det jeg kaller skjennepreken. Vaffal foreløpig. Skjennepreken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Det man står og går i ? Endret 4 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde vanlige penklær (en hvit silketopp og et langt skjørt), mannen min hadde vanlig dress. Vi hadde ikle ringer (har fremdeles ikke ringer, vært gift i 10 år). Anonymkode: 4539f...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Hvis dere ikke skal ha gjester eller selskap eller gjøre noe ut av det, kan dere jo ha på akkurat hva dere vil. Noen jeg kjenner som giftet seg i stillhet la litt ekstra penger (siden de ikke hadde utgifter til bryllupsantrekk) i skikkelig turtøy, giftet seg i det og reiste rett på bryllupsreise til hytta på fjellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonaymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Mange tar fotografier ifm. en slik seremoni, så der har man nok en grunn til å kle seg noe penere enn vanlig. Utover det anser jeg et ekteskap inngått på rådhuset som en formalitet grunnet skattefordeler eller andre årsaker, og mener folk kan gå i hva enn dem vil. Det er ikke et storslått bryllup med brudepiker i like kjoler og en flott, hvit brud. Det er en sal på rådhuset (i vår kommune, i affal). En sal jeg dasser gjennom omtrent daglig. Jeg ville ikke tatt på meg "mitt beste" i den salen, i hvert fall ikke noe som helst som subber langs gulvet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå