AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Kommunen inviterer til vielse på valentinsdagen og vi bestemte oss bare for å slå til. Vi har ingen planer om noe selskap etterpå, vi vil bare ha papirene på at vi er gift, mest for det juridiske. Aldri hatt ønske om noe stort bryllup, men fordelen med et klassisk bryllup er jo at man vet hva man skal ha på seg. Jeg derimot aner ikke. Hverdagsklær? En slags kjole? Bunad? 🫠 Anonymkode: 0f817...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Noen har diger bløtkakekjole, andre vanlige penklær. Anonymkode: 94367...31d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hva du vil. Vi giftet oss på rådhuset og de som giftet seg før oss hadde turklær. Vi hadde dress og brudekjole Anonymkode: d4afe...2a1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Det spørs jo hvor mye dette legger i dette brylluppet uavhengig om dere skal feire eller ikke. Hva betyr dette bryllupet for dere? Kle dere deretter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Akkurat det du vil! Har sett bruder i svære bløtkake kjoler og i dongeribukser. Hilsen jobber svært nærmt Anonymkode: 3c471...3dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde en enkel hvit kjole og en nydelig brudebukett. Anonymkode: 598f9...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hva dere vil. Moren min jobber med vigsler og hun har sagt at folk kommer i alt mulig. Det avhenger jo bare av hva dere har tenkt å gjøre under og etter vigslen da, og hva den betyr for dere. Noen skal ut og feire - alene eller med venner, og da har de kanskje lyst til å se fine ut. Det er jo folk som kommer med stort følge og i brudekjole - de vil bare ikke ha et kirkebryllup, men resten av feiringen er lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Det du vil 😊 Noen tar det helt uhøytidelig, mens andre vil være litt pyntet for hverandre- eller tenker de skal ta et fint bilde. Vet flere som har brukt bunad f.eks. Gratulerer 💕 Anonymkode: 08f2e...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Ææ, så vanskelig! Forholdet vårt er jo veldig viktig for oss begge, men for min del er der å gifte seg mer enn teit ting vi må gjennom for å få de rettighetene som gifte har 😂 Vi vet jo at vi vil ha hverandre resten av livet, gift eller ei. Jeg ser mest på det som noe kleint vi bare må gjennom. Anonymkode: 0f817...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ææ, så vanskelig! Forholdet vårt er jo veldig viktig for oss begge, men for min del er der å gifte seg mer enn teit ting vi må gjennom for å få de rettighetene som gifte har 😂 Vi vet jo at vi vil ha hverandre resten av livet, gift eller ei. Jeg ser mest på det som noe kleint vi bare må gjennom. Anonymkode: 0f817...751 Isåfall hadde jeg kjøpt meg en helt grei drakt jeg kunne brukt til andre ting. Anonymkode: bbc41...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hadde på meg finklær. Jeg er frisør så jeg hadde satt opp håret mitt. Vi dro og spiste etterpå på en bedre restaurant vi og vitnene. Så vi var 4 stk. Så hadde jeg en enkel bukett med blomster. Anonymkode: 22100...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ææ, så vanskelig! Forholdet vårt er jo veldig viktig for oss begge, men for min del er der å gifte seg mer enn teit ting vi må gjennom for å få de rettighetene som gifte har 😂 Vi vet jo at vi vil ha hverandre resten av livet, gift eller ei. Jeg ser mest på det som noe kleint vi bare må gjennom. Anonymkode: 0f817...751 Er ikke noe kleint med det når det ikke er noen folk der. Vi synes det var veldig fint. Vi å hadde samme tankene som dere. Vi giftet oss for at vi skulle ha mere rettigheter hvis det skjer noe. Så det var bare for å få papirene i orden. Ikke noe annet enn det. Så det går fort. Anonymkode: 22100...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Kommunen inviterer til vielse på valentinsdagen og vi bestemte oss bare for å slå til. Vi har ingen planer om noe selskap etterpå, vi vil bare ha papirene på at vi er gift, mest for det juridiske. Aldri hatt ønske om noe stort bryllup, men fordelen med et klassisk bryllup er jo at man vet hva man skal ha på seg. Jeg derimot aner ikke. Hverdagsklær? En slags kjole? Bunad? 🫠 Anonymkode: 0f817...751 Her hadde mannen svart dress og jeg en knekorte blå finkjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ææ, så vanskelig! Forholdet vårt er jo veldig viktig for oss begge, men for min del er der å gifte seg mer enn teit ting vi må gjennom for å få de rettighetene som gifte har 😂 Vi vet jo at vi vil ha hverandre resten av livet, gift eller ei. Jeg ser mest på det som noe kleint vi bare må gjennom. Anonymkode: 0f817...751 Nei, men da kan du jo bare se på det som å signere en kontrakt 😊 du behøver ikke gjøre noe mer utav det en du vil 😊 Anonymkode: 08f2e...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carlberner1 Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ææ, så vanskelig! Forholdet vårt er jo veldig viktig for oss begge, men for min del er der å gifte seg mer enn teit ting vi må gjennom for å få de rettighetene som gifte har 😂 Vi vet jo at vi vil ha hverandre resten av livet, gift eller ei. Jeg ser mest på det som noe kleint vi bare må gjennom. Anonymkode: 0f817...751 Nemlig. Jeg så for meg et kryss på nettsidene til skatteetaten.no, men den gang ei: man må møte op til det jeg kaller skjennepreken. Vaffal foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden i giftet oss i Søreuropa men vielsen var ikke gyldig, så noen mnd etterpå giftet vi oss på rådhuset. Hadde en knelang hvit Ralph Lauren kjole og hvite hæler. Laget en brudebukett av hvite roser kjøpt på Rema. På kvelden var vi ute å spiste med 3 forlovere og deres ektemenn. Anonymkode: 1734c...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Er det uvanlig å ikke ha giftering på plass? Vi skal jo ha det, men usikker på om vi rekker å skaffe det til 14. februar. Anonymkode: 0f817...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det uvanlig å ikke ha giftering på plass? Vi skal jo ha det, men usikker på om vi rekker å skaffe det til 14. februar. Anonymkode: 0f817...751 Nei, det er ikke obligatorisk. I Norge har det vært vanlig å si « så gi hverandre hånden på det». Det er mange som ikke bruker ringer 😊 Anonymkode: 08f2e...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det uvanlig å ikke ha giftering på plass? Vi skal jo ha det, men usikker på om vi rekker å skaffe det til 14. februar. Anonymkode: 0f817...751 Tar det ikke over en måned å få godkjenning fra skatteetaten først? Eller har dere allerede søkt? Anonymkode: 94367...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kommunen inviterer til vielse på valentinsdagen og vi bestemte oss bare for å slå til. Vi har ingen planer om noe selskap etterpå, vi vil bare ha papirene på at vi er gift, mest for det juridiske. Aldri hatt ønske om noe stort bryllup, men fordelen med et klassisk bryllup er jo at man vet hva man skal ha på seg. Jeg derimot aner ikke. Hverdagsklær? En slags kjole? Bunad? 🫠 Anonymkode: 0f817...751 Dere kan ha på dere akkurat det dere vil. Det er deres dag. Håper det blir fantastisk og minnerikt 🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå