AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar Jeg kjenner meg ikke igjen i dine beskrivelser av jentemammaer i det hele tatt. Men ja, vi ha jentemammatreff, guttemammatteff foreldretreff og ren mammatreff. inviter selv om det plager deg… Anonymkode: 0b11d...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 9.18): Jeg tror et tett gruppe av jenteforeldre er mye viktigere enn for gutta. Gutta er urolige og sånn, men jentene er i særklasse når det gjelder klikker, utestenging, blikking, mobbing som ikke synes - rett og slett ufyselige med hverandre. Det er mye mer drama med jentene enn gutta. Så ja, jeg tenker det er flott at jenteforeldre treffes og får et godt nettverk seg imellom slik at man kan si ifra når ting skjærer seg i jentegruppa. Og ja, mødrene til gutta kan arrangere et eget treff. Det er ikke alle som har plass til 27 mødre i stua. Det er ikke noen som forhindrer hverken guttemødre, guttepappaer eller jentepappaer fra å arrangere noe lignende. Anonymkode: 149aa...1d6 Vet ikke hvor preventivt det vil virke dersom mødrenes favorittgeskjeft på slike treff er å spre sladder om ansatte og konkurrere seg imellom? Da er det ikke så rart om døtrene tar etter når dette er rollemodellene deres. Anonymkode: c8189...9a2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #23 Del Skrevet 23. januar Så teit av disse jentemammaene. En ting er at de kun inviterer andre jentemammaer, men når de andre mødrene tar initiativ til å treffes hele gjengen så sier de bare «nei, dere får lage deres eget treff», som en annen liten ungdomskolejente. Høres ikke ut som en gjeng jeg ville hengt med uansett😅 Anonymkode: 55d3c...062 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #24 Del Skrevet 23. januar Dette er noe av det teiteste jeg har lest her inne ! Mammagruppe kun for mødre med døtre ? 🤣🤣🤣🤣 Er ideen hentet rett fra 1960 tallet? Anonymkode: 03b6e...8ac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #25 Del Skrevet 23. januar Vil tro dette har oppstått av rent praktiske årsaker; man ønsker å bli kjent med de andre foreldrene, men så har svært få plass til 29 gjester. Da er det helt naturlig å dele opp etter kjønn, som også gjøres på barnebursdagene. Vi har hatt mammakvelder på restaurant, hvilket ekskluderer de som ikke har råd. Det er umulig å gjøre alle til lags, uansett løsning blir noen utenfor eller fornærmet. Ts, du snakker negativt om omgangsformen til disse damene, du sier jo nærmest rett ut at du ikke liker dem. Er du ei sånn som liker å kritisere den populære gjengen, men egentlighelst ville vært med? Hva man prater om på mammakvelder vil selvfølgelig variere med personene som er med og hvor tette man er. Noen slike gjenger blir jo ordentlig venninnegjenger etterhvert og da blir også samtalene mer private. Anonymkode: c133c...ca9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #26 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 9.18): Jeg tror et tett gruppe av jenteforeldre er mye viktigere enn for gutta. Gutta er urolige og sånn, men jentene er i særklasse når det gjelder klikker, utestenging, blikking, mobbing som ikke synes - rett og slett ufyselige med hverandre. Det er mye mer drama med jentene enn gutta. Anonymkode: 149aa...1d6 Er formålet å skape noe rundt jentene eller å ha en sladregruppe? Jeg spør fordi jeg har hørt om slike grupper hvor, når en av jentene kun har far, så blir ikke han invitert. Anonymkode: 71503...081 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #27 Del Skrevet 23. januar Nå synes jeg det er du som bedriver sladder, TS. Og det er bare å få ut fingeren å invitere selv- alle eller guttemammaer. Anonymkode: ac348...b4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #28 Del Skrevet 23. januar Så lag et guttemammatreff da. Problem løst. Anonymkode: 2e96f...dd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå