AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar jeg og ei kvinne dater, nå på lørdag blir det vårt tredje date. Hun sier hun vil ta ting sakte og tar tid å bli kjent. Bør jeg kysse henne på date nr 3? kan jeg havne i vennesonen dersom jeg ikke gjør det? Anonymkode: 9b512...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Kanskje, og ja, du kan. Du risikerer også at hun synes du er altfor frempå, og bryter det av. Sånn er dating, spesielt for menn, lett å trå feil, og så er det over. Du må nesten snakke med henne og prøve å lese kroppsspråket. Anonymkode: 36f0d...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Det er ikke noe fasit på at man skal kysse på 3 date, ta det som det kommer. Anonymkode: f4464...0d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg og ei kvinne dater, nå på lørdag blir det vårt tredje date. Hun sier hun vil ta ting sakte og tar tid å bli kjent. Bør jeg kysse henne på date nr 3? kan jeg havne i vennesonen dersom jeg ikke gjør det? Anonymkode: 9b512...71d Om du havner i vennesonen til ei dame så er det et av de største komplimentene du kan få. Ihvertfall hvis hun behandler vennene sine ordentlig. Å være gode venner er veldig viktig. Lytt til dama. Endret 22. januar av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Hvis du får lyst til å kysse henne på daten så ville jeg rett og slett sagt det til henne, og spurt om det er ok. Spesielt siden hun har sagt at hun trenger tid for å bli kjent. Det kan i alle fall være dumt å bare prøve å gjøre det. Tenker det skal litt mer til før du havner i friendzone når det er avklart at dere bare dater, dvs at dere definitivt sjekker ut om det er noe mer enn vennskap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Ikke la praten gli til å bare bli venneskravling. Snakk om forhold, sex, fremtidsplaner etc, slik at du holder årsaken til at du dater helt fremst. Avslutt og gå, hvis du aner at hun har mistet troen. Anonymkode: 92368...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (1 time siden): Om du havner i vennesonen til ei dame så er det et av de største komplimentene du kan få. Ihvertfall hvis hun behandler vennene sine ordentlig. Å være gode venner er veldig viktig. Lytt til dama. Lol. Å være i vennesonen til en jente man helst vil være romantisk med, er ikke noe vits 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar hudorm1 skrev (6 minutter siden): Lol. Å være i vennesonen til en jente man helst vil være romantisk med, er ikke noe vits Man må jo kunne være gode venner for å være kjærester syns nå jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (1 minutt siden): Man må jo kunne være gode venner for å være kjærester syns nå jeg. Det må man, men er man i vennesonen blir man ikke kjærester. Anonymkode: 36f0d...1f8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må man, men er man i vennesonen blir man ikke kjærester. Anonymkode: 36f0d...1f8 Det kommer vel an på de det gjelder det. Er ingen fasit på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (5 minutter siden): Det kommer vel an på de det gjelder det. Er ingen fasit på det. Du snakker om å være venner. Det er ikke det samme som å være i vennesonen. Anonymkode: 36f0d...1f8 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (6 minutter siden): Det kommer vel an på de det gjelder det. Er ingen fasit på det. Er man i vennesonen blir man ikke ansett som noe annet enn en venn. Virker som du ikke vet betydningen av ordet. Anonymkode: 3916b...d43 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #13 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du snakker om å være venner. Det er ikke det samme som å være i vennesonen. Anonymkode: 36f0d...1f8 Neivel. Hva er forskjellen på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #14 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er man i vennesonen blir man ikke ansett som noe annet enn en venn. Virker som du ikke vet betydningen av ordet. Anonymkode: 3916b...d43 Jeg vet hva det betyr for meg og det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #15 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (16 minutter siden): Neivel. Hva er forskjellen på det da? Du skjønner ikke hva det vil si å være i vennesonen? Anonymkode: f4464...0d9 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #16 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du skjønner ikke hva det vil si å være i vennesonen? Anonymkode: f4464...0d9 Jeg vet hva det betyr for meg. Det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #17 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (Akkurat nå): Jeg vet hva det betyr for meg. Det er det viktigste. Ok, men ikke anta at det er det samme for andre som det er for deg. Anonymkode: f4464...0d9 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #18 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, men ikke anta at det er det samme for andre som det er for deg. Anonymkode: f4464...0d9 Det gjør jeg ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #19 Del Skrevet 22. januar Irak skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg ikke heller. Joda det er akkurat det du gjør når du kommer med utsagn som: Om du havner i vennesonen til ei dame så er det et av de største komplimentene du kan få. Anonymkode: f4464...0d9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #20 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Joda det er akkurat det du gjør når du kommer med utsagn som: Om du havner i vennesonen til ei dame så er det et av de største komplimentene du kan få. Anonymkode: f4464...0d9 Du får velge å ta det som du vil. I mine øyne er det det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå