AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har livlige drømmer hver eneste natt. Drømmer så mye rart, at hjelp.. folk rundt meg, sier at de nesten aldri drømmer og drømte mest da de var barn. Er det ikke like normalt å drømme mye som voksen? Anonymkode: 76861...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Drømmer er underbevisstheten som prøver å fortelle deg noe. Da jeg og kjæresten møttes hadde vi begge mye rare drømmer. Jeg er fan av drømmetydning og hver gang vi drømte noe så hadde det alltid sammenheng med hva som skjedde inni oss. Nå sender alltid kjæresten min drømmene sine så jeg kan tyde dem og han blir like overrasket hver gang over hvor mye de stemmer med det som skjer med han. Alle drømmer, men ikke alle husker drømmene. De drømmene jeg har husket har alltid vært i kontekst med noe som skjer med meg og i livet mitt. Og jeg husker masse drømmer i voksen alder. Anonymkode: 4524e...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ja, men ikke alle husker drømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har livlige drømmer hver eneste natt. Drømmer så mye rart, at hjelp.. folk rundt meg, sier at de nesten aldri drømmer og drømte mest da de var barn. Er det ikke like normalt å drømme mye som voksen? Anonymkode: 76861...c5a Samme her og er godt voksen. Noen drømmer kommer igjen og igjen. Anonymkode: 37e9f...e4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har livlige drømmer hver eneste natt. Drømmer så mye rart, at hjelp.. folk rundt meg, sier at de nesten aldri drømmer og drømte mest da de var barn. Er det ikke like normalt å drømme mye som voksen? Anonymkode: 76861...c5a Alle drømmer. Ikke alle husker hva de har drømt. De periodene jeg drømte mest var om det feks skjedde noe nytt i livet mitt. Noe som trengtes å bearbeides. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Det er i REM-fasen man drømmer, når man ikke sover dypt. Og så husker man drømmene fordi man er "på vei" til å våkne, men så bølger søvnen tilbake til dypere søvn. Jeg tror at de som husker drømmene sine og opptil flere drømmer pr natt er de som våkner litt slik at drømmen fester seg i det bevisste. De som ikke husker drømmene glir ned i dypere søvn uten å prossessere med det bevisste. Jeg har alltid drømt mye og jeg har alltid husket drømmene mine. Nå er jeg over 50 og husker fortsatt at jeg drømmer, men jeg glemmer de ofte rett etter at jeg slår opp øynene om morgenen. Og det ene AB'n over her skrev om at det er bearbeiding av livet eller situasjoner i det våkne liv fikk jeg bekreftelse på i dag da jeg våknet og husket at jeg drømte om meg selv som nektet å være med på noe arrangement eller noe sosialt med familien pga angst for mange mennesker. Gjenspleier hverdagen ganske greit. Anonymkode: dcd3a...00a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Som noen her over skrev, så drømmer man i REM-fasen av søvn, og jeg tror det er ganske forskjellig hvor mye REM folk får i løpet av natten. Jeg har kroniske smerter, og sover generelt dårlig, og havner sjeldnere inn i dyp søvn, og er mye i REM-søvn i løpet av natten. Drømmer MASSE, i perioder kan det være vanskelig å skjønne om noe var en drøm eller ekte. Drømte feks for litt siden at Volvo gikk konkurs, og jeg gikk og trodde det i flere dager, men så fortalte mannen min meg om noe Volvo-relatert, og jeg fant raskt ut da at det må ha vært en drøm, haha 🤣 Du er ikke alene om å drømme mye om natten, men jeg også er den eneste i min omgangskrets som drømmer mye. Mannen min drømmer KUN om han sover FOR lenge, som han selv sier. Anonymkode: 2e4e1...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Så grunnen til at jeg drømmer mye og husker drømmene, er sannsynligvis at jeg sover dårlig? Skal sies at det skjer mye i hodet mitt om dagen og jeg har mye å prosessere. At det er underbevisstheten som jobber, kan sikkert stemme, men drømmetydning/at underbevisstheten prøver å fortelle meg noe? Nja, litt mer skeptisk. 😅 Men takk for svar! Interessant å høre andres synspunkter. Ts Anonymkode: 76861...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så grunnen til at jeg drømmer mye og husker drømmene, er sannsynligvis at jeg sover dårlig? Skal sies at det skjer mye i hodet mitt om dagen og jeg har mye å prosessere. At det er underbevisstheten som jobber, kan sikkert stemme, men drømmetydning/at underbevisstheten prøver å fortelle meg noe? Nja, litt mer skeptisk. 😅 Men takk for svar! Interessant å høre andres synspunkter. Ts Anonymkode: 76861...c5a Tro meg. Test det. Om du drømmer om alt fra t baner, miste tenner, reptiler eller aliens så har det en betydning for hva som foregår inni deg. Har hatt de sprøeste drømmer og våknet opp og bare wtf? Sjekket opp betydningen og fikk et sammensatt bilde av at jeg gikk igjennom store endringer i livet. Og det stemmer da jeg skal kjøpe hus med kjæresten og flytte i løpet av året. Og ja, det inneholdt bl.a reptiler og t bane😂 Anonymkode: 4524e...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå