Gå til innhold

Kjøring/henting ved festligheter

Thcobl

Anbefalte innlegg

Kort spørsmål: Hvis du spør mannen din om han kan kjøre/hente deg i forbindelse med en middag med venninner. Hva gjør han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi kjører og henter hverandre om det er behov.

Anonymkode: d6ce4...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjører og henter hverandre. Ikke noe problem det.

Vil ikke mannen din kjøre og hente deg ts?

Anonymkode: be265...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjører og henter hverandre så lenge det ikke er snakk om kl 3 på natta. Da sover vi. 

Anonymkode: 4063a...fe3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han hadde gjort det uten å blinke.

Men jeg bruker BOLT eller offentlig transport når jeg skal ut på Girls Night🤷

Anonymkode: 812c0...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thcobl skrev (22 minutter siden):

Kort spørsmål: Hvis du spør mannen din om han kan kjøre/hente deg i forbindelse med en middag med venninner. Hva gjør han?

Vi bor et stykke ut på landet så jeg hadde ikke spurt, hadde tatt hotell i byen om jeg skulle drikke. Men han hadde tilbydd seg å hente. 

Anonymkode: 695c2...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bor ikke sammen, men han hadde garantert sagt ja så lenge han ikke hadde andre planer.

Er oftere mottsatt egentlig. Jeg er mest ute med venninner i Oslo, da rr deg lettere og raskere ta kollektiv hjem, jeg bor sentralt i en av nabobyene. Han bor mer utenfor byen, så han tar kollektivt eller går hit istedet for å ha sjåfør eller ta taxi til seg.

Anonymkode: dff3f...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjører og henter. 

Skulle det ikke passe, tar vi buss eller taxi og planlegger deretter. 

Anonymkode: 5d751...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor ganske sentralt. Man må klare seg selv. Kollektivt eller BOLT. Tar ikke hvit dag fordi man vil bli hentet ass. Mulig vi kjører om det passer. Dette gjelder nok alle vi kjenner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lars1009 skrev (1 minutt siden):

Vi bor ganske sentralt. Man må klare seg selv. Kollektivt eller BOLT. Tar ikke hvit dag fordi man vil bli hentet ass. Mulig vi kjører om det passer. Dette gjelder nok alle vi kjenner.

Enig med deg. Som regel har jeg andre planer om han er på vift, eller motsatt. Gidder ikke sitte hjemme å vente. Men selvfølgelig, om det passer seg sånn, gjør vi det.

Anonymkode: bbb6e...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg hadde spurt, hadde det vært helt nødvendig av en eller annen grunn, og jeg ville visst om han kunne. Han hadde enten kjørt, eller foreslått jeg tok en uber. Vi bor i Oslo sentrum, det skal litt til at jeg ikke kommer meg hjem kollektivt. 

Anonymkode: f3cb1...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Thcobl skrev (1 time siden):

Da kjører/henter han.

Sjeldent jeg spør, da han som oftest tilbyr seg.

Anonymkode: abc31...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg, mannen og den av barna som har førerkort kjører og henter hverandre når det trengs.

Dette synes jeg er en selvfølge når man uansett er tilgjengelig.

Anonymkode: 194db...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før vi fikk barn hadde han nok sagt ja. Eller tilbudt seg.

Men jeg spør aldri. Bor sentralt i Oslo og tar trikken hjem, evt. en Bolt/taxi.

Anonymkode: de980...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mannen. Jeg har alltid hentet kona, så lenge jeg har hatt mulighet. Det samme har det vært med henne, men det er litt mindre skummelt for en mann på nærmere to meter og hundre kilo å komme seg hjem nattestid, enn ei lita dame.

Når har vi små barn, så vi har ikke kommet i en slik situasjon enda. I verste fall, så måtte jeg satt ungene i bilen midt på natten og hentet hun. Det er ikke snakk om ulv, ulv med henne, så om hun roper, kommer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjører og henter. Jeg har sagt en grense på 2tiden til han, etter det tar han drosje. Jeg er aldri lengre ute enn 12. 

Når vi hadde små barn, fikk vi alltid en nabo til å sitte her,  mens en hentet, evt naboen hentet. Så gjorde vi det samme tilbake. 

Anonymkode: e2a3c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjører og henter hverandre alltid. Gjorde det da vi bodde mer sentralt, og nå når vi bor mer landlig til. Samme hvor sent det blir 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...