AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Hva er greia, hvorfor sendere dere selfies? Holder det ikke å glane på seg selv i speilet? Hva er meningen, hvordan skal vi som mottagere reagere? Hva er det dere prøver å si? Er ansiktene deres så interessante at dere må vise de til oss, selv om vi kjenner dere og allerede vet hvordan dere ser ut? Har dere noen gang spurt dere selv om dere lider av narsissisme? Anonymkode: 31409...b72 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Dette lurer jeg på også, og synes det ser så dumt ut når jeg mottar selfies der avsender ser alvorlig inn i kameraet. Ønsker avsender at jeg skal kommentere utseendet? Anonymkode: c9c11...f9a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Like dumt ned de som poster selfier hver dag/nesten hver på Instagram og Facebook. Sikkert de samme menneskene. Forelsket i eget utseende sannsynligvis. Er jo så jævlig patetisk! Har lagt merke til at det er påfallende mange navere som holder på slik. Håper kanskje på å kunne kalle seg influencere etterhvert. Lite sannsynlig når man har passert 40, har rynker og ikke er så vakre som de selv tror. For bildene er jo gjerne svært filtrerte og/eller uskarpe. Og de som trykker hjerte/like er lonely internet men og andre navere fra rundt om i landet de faktisk ikke kjenner. Jeg kan forstå at hun ene jeg kjenner er stolt av at hun har gått mye ned i vekt. Men det er virkelig lite interessant å se bilder av henne hver dag. Og jo da, hun har blitt slank, men man ser også godt at hun har vært overvektig, huden sægger. Badestampguri har fått blod på tann etter nyttår og poster nå selfier og bikinibilder flere ganger om dagen. Hun synes nok også hun har veldig pene øyne, for mange av nærbildene er av at hun stirrer inn i kameraet. 🤣 Huff, disse selfiedronningene er så TRAGISKE. Er så flau på deres vegne, de er i 40-årene og har voksne barn. Anonymkode: d36a3...877 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Av og til lurer jeg på hvem folk har på snap / some, eller hvorfor de i det hele tatt har det? 😂 noen irriterer seg over alt. Er det ikke vennene dine du har der? Vet du ikke om dette er typen som sender det som humor, eller vil vise ette eller annet? Jeg har ingen på min liste som bare sender et vilkårlig bilde av fjeset sitt, uten tekst eller noen som setter det i sammenheng. Og dersom det er andre, hvorfor følger dere disse da? Anonymkode: 99a68...14c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Er ikke selfies noe man drev på med for 20 år siden? Trodde det var slutt på det for lenge siden. Og jeg er over 50, så trodde det var min generasjon som var verst på det den gangen. Om noen sendte masse selfies på Snap eller delte det på FB nå, så hadde jeg lurt litt 🙂 Anonymkode: 8a19d...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva er greia, hvorfor sendere dere selfies? Holder det ikke å glane på seg selv i speilet? Hva er meningen, hvordan skal vi som mottagere reagere? Hva er det dere prøver å si? Er ansiktene deres så interessante at dere må vise de til oss, selv om vi kjenner dere og allerede vet hvordan dere ser ut? Har dere noen gang spurt dere selv om dere lider av narsissisme? Anonymkode: 31409...b72 Bra at folk reagerer. Nå må daglige selfies være på vei ut vel? Det tror jeg. Anonymkode: 6499f...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forelsket i eget utseende sannsynligvis. Er jo så jævlig patetisk! Har lagt merke til at det er påfallende mange navere som holder på slik. Håper kanskje på å kunne kalle seg influencere etterhvert. Anonymkode: d36a3...877 Hvor mange navere kjenner du egentlig? Anonymkode: 31409...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Jeg har ikke engang snap... Anonymkode: db065...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar Heldigvis synes jeg folk sender mindre selfies nå enn tidligere. For det er vanskelig å se formålet med kun selfie. Ja, det er du i den vinkelen du synes du ser best ut. Lik som i går Anonymkode: 0b5de...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor mange navere kjenner du egentlig? Anonymkode: 31409...b72 Nok til å se at det er påfallende mange selfiedronninger blant dem. Anonymkode: d36a3...877 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar En selfie i ny og ne, f.eks. ny sveis eller noe annet uvanlig, helt greit og innafor. Men enkelte tar selfier opptil flere ganger daglig som ser helt lik ut, og de samme opdaterer bilde på fb med tilsynelatende helt like bilder… det forstår jeg ikke. Anonymkode: ba265...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #12 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En selfie i ny og ne, f.eks. ny sveis eller noe annet uvanlig, helt greit og innafor. Men enkelte tar selfier opptil flere ganger daglig som ser helt lik ut, og de samme opdaterer bilde på fb med tilsynelatende helt like bilder… det forstår jeg ikke. Anonymkode: ba265...f8a Da høres det ut som dette er personer det er noe litt spesielt med. Og det må du vel vite dersom det er vennene dine? Er det slik at de oppfører seg helt normalt ellers? Jeg kjenner ingen som holder på slik. Anonymkode: 99a68...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #13 Del Skrevet 23. januar Sent selfie en gang for morro til venner for å vise morsom snål frisyre. Gikk rett forbi, fikk tilbake «så fin du er!» og «søta!» Veldig kleint, aldri mer 😅 Anonymkode: 17c98...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #14 Del Skrevet 23. januar Jeg har riktignok bare to bekjente som er på NAV, men ingen som sender meg selfies i det hele tatt. Er også rett over 40, så hadde 100% sikkert reagert hvis jeg opplevde det. Anonymkode: a1061...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #15 Del Skrevet 23. januar Hun ene som poster selfier på Instagram og Facebook har de siste månedene begynt å bruke apper som bruker AI-teknologi. Fjeset hennes blir filtrert helt rynkefritt og manipulert inn i ferdige bilder, f eks diverse "julete" bakgrunner og f eks julegenser. Ser jo ekstremt dumt ut, for alle som kjenner henne vet at hun verken er så tynn eller glatt i huden. Anonymkode: d36a3...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #16 Del Skrevet 23. januar Det er halve poenget med snap da. Bilder av folk. Du får gå og kjøpe deg postkort og frimerker, da. Anonymkode: 0063f...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå