AnonymBruker Skrevet 22. januar #1 Del Skrevet 22. januar Vi skal bestille overnatting på hotell, men møter en utfordring iforholdt til antall barn. Vi har 3 barn. Sist vi lå på hotell med barn hadde vi bare ett av barna med oss, da lå vi på en suite som hadde vært perfekt for oss nå også. Der var det separat soverom med dobbeltseng og plass til reiseseng. I «stua» var det sovesofa med plass til to. Altså: helt perfekt for oss 5, siden minstemann kan sove i reisesengen ved siden av dobbeltsengen, slik han gjorde sist. Men da jeg skulle bestille, ser jeg at det rommet ligger inne med max 4 personer, og det endrer seg ikke om jeg jukser på alderen til minstemann og legger han inn som baby i foreldres seng. Vurderer om jeg skal ringe hotellet og spørre om vi kan få bestille rommet likevel, og ha med reiseseng til minsten. Eller kan jeg bare bestille til 4 og ta med minstemann sin reiseseng uten å melde fra? NB: andre alternativ til overnatting er ikke aktuelt, ettersom hele formålet med reisen er at de to eldste barna ønsker å oppleve hotell siden minstemann har vært mye på hotell av diverse årsaker. Anonymkode: dc027...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #2 Del Skrevet 22. januar Du kan ringe og spørre. Men hva med å sjekke booking.com og oppgi sted, antall personer og alder, og se hva som kommer opp? Ville ha sjekket hotellets hjemmesider etterpå, men grei måte for å orientere seg før bestilling Anonymkode: 9f3a9...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. januar #3 Del Skrevet 22. januar Jeg ville ringt og sjekket for sikkerhets skyld. Dumt å ta sjansen på at det går bra hvis de er vrange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar Dette ordner de garantert dersom du ringer. Dette er bare en sperre som ligger inne i bookingsystemet, men i praksis så er det helt uproblematisk at dere har med en baby i tillegg . God tur 😍 Anonymkode: bddc8...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar Ville også ringt. Eller skrevet e-post, så du har det svart på hvitt hvis det skulle bli problemer i innsjekkingen. Jeg prøvde nylig å bestille et rom til tre voksne på favoritthotellet mitt på booking.com. Der var rommet kun bestillbart for to voksne og ett barn. Men på hotellets egen bookingside var det mulig for tre voksne. Så det er mulig å prøve flere bookingsider, det er ikke alltid samme sperrer på alder osv på alle bookingsidene. Anonymkode: d598f...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar Jeg sliter med det samme via bookingsider, men det blir alltid ordnet når jeg ringer direkte til hotellet. Føler jeg får bedre service og 😅 Anonymkode: 04003...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #7 Del Skrevet 22. januar Jeg tipper de får jobbet rundt det om du ringer hotellet. Jeg hadde samme problem som deg og sendte dem en mail, vi fikk rommet men de måtte bare registrere faktisk antall mennesker i tilfelle brann, hvor mange som skulle ha frokost eller noe i den duren Anonymkode: ee72d...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. januar #8 Del Skrevet 22. januar Bare å ringe hotellet så ordner det seg TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #9 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vi skal bestille overnatting på hotell, men møter en utfordring iforholdt til antall barn. Vi har 3 barn. Sist vi lå på hotell med barn hadde vi bare ett av barna med oss, da lå vi på en suite som hadde vært perfekt for oss nå også. Der var det separat soverom med dobbeltseng og plass til reiseseng. I «stua» var det sovesofa med plass til to. Altså: helt perfekt for oss 5, siden minstemann kan sove i reisesengen ved siden av dobbeltsengen, slik han gjorde sist. Men da jeg skulle bestille, ser jeg at det rommet ligger inne med max 4 personer, og det endrer seg ikke om jeg jukser på alderen til minstemann og legger han inn som baby i foreldres seng. Vurderer om jeg skal ringe hotellet og spørre om vi kan få bestille rommet likevel, og ha med reiseseng til minsten. Eller kan jeg bare bestille til 4 og ta med minstemann sin reiseseng uten å melde fra? NB: andre alternativ til overnatting er ikke aktuelt, ettersom hele formålet med reisen er at de to eldste barna ønsker å oppleve hotell siden minstemann har vært mye på hotell av diverse årsaker. Anonymkode: dc027...dec Hvillken hotellkjede er det? Ofte låser de seg litt i kodene som er innstilt hos dem. Du kan ofte booke sprinkelseng, det er mange steder ikke lov å ta med egen reiseseng, men man kan legge til for 100 kroner. Anonymkode: 210be...d7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar Enig i å ringe, garantert ikke et problem, men en begrensning i bookingsystemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå