AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei. Min datter har fått prisoverslag på 30000 til tannregulering med 75% fra Helfo. Jeg forstår virkelig ikke dette regnestykke. Vil det da trekkes 75% av de 30000? Min forrige regning var på 510,- å jeg betalte 260,- altså 250 i resesjon. Var der i 2 min for å sjekke om hun måtte trekke jekslene før man kan begynne med regulering. Neste oppmøte skulle være på 3000,- og neste deretter 6000,- Har allerede betalt 3000,- på 2 år da hun måtte trekke 7 melketenner for så å vente på at voksen tennene vokste ut. Hver kontroll kostet 1000.- Min bror på 40 valgte å sette på seg regulering oppe og nede, han fikk prisoverslag på 40000 uten resesjon fra Helfo. Når han er inne å stammer betaler han mellom 600-800,- Som jeg leser i andre innlegg betaler folk 25-30 tusen med 75% refusjon. Blir jo helt crazy av dette her. Jeg får ingen støtte og siden jeg har anmerkning får jeg ikke avdrag Anonymkode: 7cd54...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden De 30 000,- er etter 75% er trekt fram. Det er sykt dyrt for regulering på barn dessverre.. Anonymkode: ef1fa...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Rart det skal være så forskjell på barn og voksen. Jeg har hatt regulering i god voksen alder og betalte 15 tusen, kun oppe. Inkludert i dette var stramming og kontroller. Anonymkode: ddbc0...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå