AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har tett sluk og badet blir oversvømt når jeg dusjer eller vasker klær. Rørene ligger under dusjkabinettet og jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse dem. Hva koster en rørlegger for en sånn jobb? Anonymkode: e93ba...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Du må flytte dusjkabinettet og renske sluken. Koster kr 0,- Anonymkode: a1f65...112 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Du må finne sluken og få renska vannlåsen. Om nødvendig må du få flytta dusjkabinettet litt til siden så du kommer til. Koble fra avløpsrøret til dusjen. De fleste kabinett har flexislanger på vann inn. Dette kan du lett fikse selv. Rørlegger ser du nok fort 2-3000 kr eller mer💸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Men vasken er også ganske tett så det er egentlig ikke bare fra dusjen og vaskemaskinen. Dusjkabinettet er svært og tungt og ikke så mange steder å flytte det til… Anonymkode: e93ba...3e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Dette fikser du sjøl om du er nevenyttig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Ring en lokal bedrift (eller flere) og spør. Eller send en e-post. Anbefaler lokal bedrift fordi dette går kjapt og du sparer kostnader knyttet til reisetid. Anonymkode: 0ae37...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men vasken er også ganske tett så det er egentlig ikke bare fra dusjen og vaskemaskinen. Dusjkabinettet er svært og tungt og ikke så mange steder å flytte det til… Anonymkode: e93ba...3e3 Et sted jeg bodde måtte jeg flytte vaskemaskinen delvis ut av badet for å kunne flytte på dusjkabinettet (som også var stort, men overraskende ok å skyve på). Tar tid, men er bare å prøve. Jo mer som må flyttes på, jo dyrere vil rørlegger bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Du kan også prøve med Mudin og se om det hjelper. Ha i halve flasken i dusjavløpet og den andre halvdelen i vasken og la det stå over natta, hell så på kokende vann for å renske ut. (Men du burde også renske slukene minst en gang i året...blir fort vannskader av tette sluk. Du kan kanskje finne noen handy på Mittanbud e.l. som kan hjelpe for en litt lavere pris enn en rørlegger, du trenger ikke være fagperson til den jobben) Endret 5 timer siden av tebrok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Trenger som regel ikke flytte dusjkabinettet så veldig langt for å komme til vannlåsen. Eventuelt kan du bruke flytende Plumbo Gel. Det får opp sluket hvis det er snakk om hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå