Gå til innhold

Nabotitting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bor langt på landet og hver gang jeg skal ut eller at jeg kommer hjem så bjeffer begge hundene mine. Dette hører da naboen over veien. De har stua i andre etasje og jeg ser ett menneske stå bak gardinene. Og det synes veldig siden det er lyst i stua. Vedkommende står da der hele tiden mens jeg går ut og måker veien. Tar vekk snø på bilen og venter litt til det smelter litt. Snur bilen og kjører ut. Og jeg ser vedkommende fortsatt står der.

Skjønner bare ikke hvorfor de må stå der for å følge med og de vet akkurat når jeg kjører ut og når jeg kommer hjem. De vet når jeg måker og hvor lang tid jeg bruker. Men hvorfor er det noen som er intressert i det?

Hadde vært annerledes om de da hadde sett ut og å gått innen ett minutt. Men ett kvarter da? Tar tid å måke, få vekk snø fra bil osv. Er det virkelig så spennende å se? Og flere ganger om dagen også. kanskje det er så spennende å se på da? Hadde dere reagert?

Jeg er paranoid og har den diagnosen også men alikevell ?

Anonymkode: 85e70...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ts. Vedkommende står å ser hele tiden i det kvarteret. Mens jeg måker titter jeg forsiktig bort ett sekund og ser vedkommende står der fast. Mange ganger. Fortsetter å måke og gløtter bort. De står der fortsatt. Sikkert bare meg som reagerer på dette siden jeg er veldig paranoid.

Anonymkode: 85e70...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde vinket tilbake med jevne mellomrom.

Anonymkode: c9ca2...9af

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde vinket tilbake med jevne mellomrom.

Anonymkode: c9ca2...9af

Jepp. Dette funker som fjell.

Anonymkode: a970a...1e1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde vel egentlig ikke brydd meg. Er vel ikke så mye som skjer rundt der, tenker jeg.

Anonymkode: 89f7e...d53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare vink tilbake. Det er ikke så mye som skjer på landet. 

Anonymkode: 61dd8...cf9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres ut som noe farmora mi kunne funnet på å gjøre. Hun er enke, pensjonist og har lite som skjer i livet. Å følge med på hva naboene holder på med er en måte å bryte opp hverdagen på.

Anonymkode: 8a623...cfd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...