AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:37 #41 Del Skrevet tirsdag kl 06:37 Har ofte på diffuser i oppholdsrom, akkurat nå har jeg bergamont og sitron. På badet er det duftpinner. På soverom lukter det lavendel, da jeg bruker tørkeballer med lavendelolje. Og ofte bakst og mat. Anonymkode: bbd78...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:51 #42 Del Skrevet tirsdag kl 06:51 Litt maling siden jeg maler noe smådeler i et ubrukt rom. Ellers ingen lukt jeg legger merke til i hvert fall. Vet jo at man blir vant til lukter og dermed ikke legger merke til de selv lenger, men jeg har vært på besøk hos flere andre hvor det ikke lukter noe heller (og en del hvor det lukter) og velger derfor å tru at det faktisk ikke lukter noe hjemme hos meg. Og jeg legger jo merke til matlukt når jeg nettop har lagd mat, eller hvis restemat posen har stått litt lenge, eller lukta fra vaskemidler når jeg har vasket gulvet f.eks. Anonymkode: dd420...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:59 #43 Del Skrevet tirsdag kl 06:59 AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 9.37): Hund. Anonymkode: ca7af...6d0 Tja når vi hadde puddel merket jeg ikke noe lukt bortsett fra når den var våt. Men har sittet et par timer i en bil som ble brukt til noen husky hunder, og der var det en helt overveldende lukt. Fikk voldsomt til alergiske reaksjoner også som kløe i øyne, ol. selv om jeg aldri før har reagert alergisk på hunder og har vokst opp med pudler uten å reagere noe. Anonymkode: dd420...e74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussemor47 Skrevet tirsdag kl 07:02 #44 Del Skrevet tirsdag kl 07:02 Blaut katte, duftlys og duftranker🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omine Skrevet onsdag kl 23:30 #45 Del Skrevet onsdag kl 23:30 Hund og katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #46 Del Skrevet i går, 08:38 Når vi har vært bortreist og kommer hjem, blir vi alltid like overrasket av lukta hos oss. Det lukter "nytt" - som om vi akkurat har bygd eller pussa opp. Men huset er 7 år i år, så hadde forventet at den lukta skulle gi seg snart. Det lukter godt, da, men likevel. Anonymkode: 89ff2...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå