Honey Dew Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar Kanin og hunder 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jupp! Dette tror jeg det luker hos oss også. Kanskje litt mindre promp, og litt mer gammelt støvete trehus😅 Men man kjenner vel ikke sin egen huslukt? Jeg gjør hvert ikke det. Og ingen tørr å si ifra heller så..🤷♀️ Anonymkode: 6f654...c84 Jeg lukter ikke min egen kroppslukt eller huslukt 😄 Men jeg legger fort merke til andre sin kroppslukt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Har kjent egen huslukt når jeg har vært borte over en lengre periode. Lukter egentlig hytte her. Antagelig på grunn av tømmervegger og vedfyring. Anonymkode: c78b4...620 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar Sopp/fukt og middagsos. Lufter hver dag men ventilasjonen er håpløs (leier og har meldt i fra men eier er uinteressert). Anonymkode: 5c39d...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #25 Del Skrevet 22. januar Hund og katt. Anonymkode: 2a768...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #26 Del Skrevet 22. januar Fire pils og en pizza Anonymkode: e1cf3...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #27 Del Skrevet 22. januar brukt støvsuger og promp Anonymkode: 14edd...ea1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #28 Del Skrevet 22. januar Akkurat nå lukter det grillet kylling og nachos, etter middagen. Ellers lukter det nok ganske forskjellig fra rom til rom - kjelleren lukter nok av kattetoalett (har innekatt, og det lukter selv om jeg rengjør det daglig), mens badet pleier å lukte av appelsinsåpe (som ungene bruker altfor mye av) og rommet til tenåringen stinker parfyme. Anonymkode: 98b42...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #29 Del Skrevet 22. januar I dag lukter det pannekaker. Anonymkode: 3cc9e...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 22. januar #30 Del Skrevet 22. januar Altfor ofte boller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #31 Del Skrevet 22. januar ThereGoesBob skrev (21 timer siden): Tenker du egentlig over hva andre kjenner (lukter) når de er på besøk hos deg/dere? Håper og tror det ikke er så verst hos meg da jeg er veldig flink å lufte hele tiden. Når jeg har vært borte over tid så lukter det hus hjemme hos meg. Altså materialene man bygger et hus av. Det er en slags plastikk-lukt. Kjemikalier, rett og slett. Gass fra kjøleskapet, tapetlim, maling, avgasser fra møbler ++ Når jeg er hjemme lukter det krydder. Kardemomme og chili og sånt. Anonymkode: dfc27...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #32 Del Skrevet 22. januar Har asiatisk kone, så det lukter alltid noe skikkelig godt krydder. Anonymkode: 29d11...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 22. januar #33 Del Skrevet 22. januar Det lukter maling 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. januar #34 Del Skrevet 22. januar Middag eller ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #35 Del Skrevet 23. januar Jeg gjennomlufter hver gang jeg lager mat og har volant diffuser så det lukter rent og eteriske oljer har duftpinner på bad og gang i tillegg. Anonymkode: 85d85...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #36 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 8.32): Åhååååå, ser flere nevner lukta av vedfyring! Som jeg savner å ha vedovn 😫😫 Anonymkode: 21aff...016 Jeg annbefaler eletrisk peis og difguser med tre duft eller hytteduft det syns jeg lukter peis. Anonymkode: 85d85...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #37 Del Skrevet 24. januar Hund og katt, duftlys og fuktighetskrem. Anonymkode: 3f814...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 24. januar #38 Del Skrevet 24. januar Lukter veldig ofte sitrus, mest appelsin, for det spises det mye av. Ellers matlukt, og litt kroppslukter selvsagt også. Enkelte dager garantert lukt av svette sko i gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #39 Del Skrevet 24. januar Akkurat nå lukter det litt halvråtten banan. Har noen bananskall som har ligget litt lenge skjønner jeg 🙈 Anonymkode: 73b35...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miniomelett Skrevet tirsdag kl 06:29 #40 Del Skrevet tirsdag kl 06:29 Her lukter det kattetoalett 😂 Har innekatter, så ikke så mye å gjøre med det. Jeg tar selvsagt ut av kattedoene flere ganger om dagen, og holder det rent. Tar storvask av kåken hver uke. Men jeg er ganske sikker på at det fortsatt er kattetoalettet som lukter mest for folk som kommer på besøk. 😂 Litt som at det lukter brukte bleier hos folk med småbarn, uansett hvor ofte de kaster. Sånn erre bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå