ThereGoesBob Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Tenker du egentlig over hva andre kjenner (lukter) når de er på besøk hos deg/dere? Håper og tror det ikke er så verst hos meg da jeg er veldig flink å lufte hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Mardina skrev (10 minutter siden): En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 Jupp! Dette tror jeg det luker hos oss også. Kanskje litt mindre promp, og litt mer gammelt støvete trehus😅 Men man kjenner vel ikke sin egen huslukt? Jeg gjør hvert ikke det. Og ingen tørr å si ifra heller så..🤷♀️ Anonymkode: 6f654...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Det lukter nok hund🥰 men det kjenner ikke jeg😅 Anonymkode: b8149...263 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Lukter rent og nyvasket siden jeg vasker litt hver dag. Anonymkode: b4a22...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Etter klokken 16 så lukter det dagens middag. Har jeg bakt så lukter det av det. Ellers så tror jeg ikke det lukter så mye..Ikke bruker vi så mye parfyme og ikke bruker vi duftlys. Av og til har vi romduft med pinner stående på badet så da lukter det vel litt av dem da. Anonymkode: 21aff...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg føler at skilpadder ikke lukter noe Anonymkode: efb0f...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har Diffuser. Tørt hus i vinterkulda, så bra med litt luftfukter. Bruker noen dråper olje med god duft i vannet. Og det er "sunnere" enn duftlys, duftvoks osv. Liker best innstillingen med en dampsky hver 30 sek, ikke kontinuerlig. (Diffuser kan selvfølgelig brukes uten duftdråper også). Anonymkode: 85f3e...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Det har jeg tenkt litt på også, for jeg har flyttet inn i ny leilighet for et år siden, og jeg føler ikke den lukter helt hjemme. Det er så mange rare lukter her, det er som om hver gang jeg er ute og kommer inn døren så lukter det forskjellig. Litt etter hva jeg har laget av mat, såpelukt etter vasking, om peisen røykte litt mye dagen før. Når jeg skal ha gjester vasker jeg alltid gulv med grønnsåpe eller swiffer, nesten mest for å gi leiligheten en lukt av bare rent. Når jeg skal ha mannebesøk, så har jeg ofte brukt litt det trikset med å spraye en liten dæsj av min parfyme ut i luften, det skal liksom lukte meg når han kommer inn 😂 jeg leste det sikkert i Cosmopolitan da jeg var 14 eller noe hahah Anonymkode: afd24...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Har alltid lurt på det jeg og, tror det må være en miks av bygård, peislukt, og etter 17, middagen. Aner ikke hvordan det funker, men syns bygårdsleiligheter alltid lukter litt gipsete? Anonymkode: 56a4e...da4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Har jeg vært borte over natta, så kjenner jeg at det lukter "hjem" eller "meg" når jeg går inn døra. I hverdagen legger jeg ikke merke til det. Selv om jeg koser meg med lukta fra vedfyring om morgenen. Liker spesielt å fyre med furu, det minner meg om hytta og påskeferier på fjellet. Jeg kjenner også at alle hjem har "sin" lukt - om ikke det er matlukt, såpelukt, duftlys eller noe annet som overdøver. Jeg kjente en gang mann som var redd for å lufte. Der luktet det innestengt, og det var ingen god opplevelse å komme inn den døra. Jeg kan også føle det blir litt overveldende noen steder med duftpinner og duftlys. Eller om noen (for meg) har det for varmt inne. Det er fasinerende hvor forskjellig det kan lukte basert på menneskene som bor i huset. Da mannen min døde for noen år siden, så endret også lukta seg her. Anonymkode: 4fb65...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er stort sett tett i nesa, så jeg kjenner ikke noe for tiden. Naboen lager mat hver ettermiddag og da lukter det middag hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har Diffuser. Tørt hus i vinterkulda, så bra med litt luftfukter. Bruker noen dråper olje med god duft i vannet. Og det er "sunnere" enn duftlys, duftvoks osv. Liker best innstillingen med en dampsky hver 30 sek, ikke kontinuerlig. (Diffuser kan selvfølgelig brukes uten duftdråper også). Anonymkode: 85f3e...d32 Er den lett å rengjøre? Jeg har innimellom lurt på å kjøpe meg en, men nøyer meg foreløpig med å sette en bolle vann på peisovnen som jeg noen ganger har olje i. Anonymkode: 4fb65...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Åhååååå, ser flere nevner lukta av vedfyring! Som jeg savner å ha vedovn 😫😫 Anonymkode: 21aff...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er den lett å rengjøre? Jeg har innimellom lurt på å kjøpe meg en, men nøyer meg foreløpig med å sette en bolle vann på peisovnen som jeg noen ganger har olje i. Anonymkode: 4fb65...366 Ja, lett å rengjøre. Jeg har en enkel, billig en fra Clas Ohlson, i hvit keramikk. Tørker av inni med fuktig tørkerull hver tredje dag når den brukes daglig. Ca hver 14. dag tar jeg vann med noen dråper eddik i og kjører den 5 min for rens. Vær obs på at noen få Diffusere må kobles på nettet for å virke. Det gidder ikke jeg å styre med 🙂 Anonymkode: 85f3e...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, lett å rengjøre. Jeg har en enkel, billig en fra Clas Ohlson, i hvit keramikk. Tørker av inni med fuktig tørkerull hver tredje dag når den brukes daglig. Ca hver 14. dag tar jeg vann med noen dråper eddik i og kjører den 5 min for rens. Vær obs på at noen få Diffusere må kobles på nettet for å virke. Det gidder ikke jeg å styre med 🙂 Anonymkode: 85f3e...d32 Tusen takk 🌹da blir det nok en her snart. Anonymkode: 4fb65...366 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Bikkje, blandet med sure (fotball) sko og gretne tenåringer blandet med en dæsj jean Paul 😂 Anonymkode: b858f...8c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Weed og nystekt brød. Anonymkode: 4c073...252 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Weed og nystekt brød. Anonymkode: 4c073...252 Haha, samme her Anonymkode: d1c9e...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Hund. Sko som lukter tenåringståfis i det du kommer inn i gangen. Ellers lukter det vel ganske nøytralt. Når tørketrommelen går (og det gjør den ofte), lukter det nyvaskede klær. Anonymkode: ca7af...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå