ThereGoesBob Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Tenker du egentlig over hva andre kjenner (lukter) når de er på besøk hos deg/dere? Håper og tror det ikke er så verst hos meg da jeg er veldig flink å lufte hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Mardina skrev (10 minutter siden): En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 Jupp! Dette tror jeg det luker hos oss også. Kanskje litt mindre promp, og litt mer gammelt støvete trehus😅 Men man kjenner vel ikke sin egen huslukt? Jeg gjør hvert ikke det. Og ingen tørr å si ifra heller så..🤷♀️ Anonymkode: 6f654...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Det lukter nok hund🥰 men det kjenner ikke jeg😅 Anonymkode: b8149...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #5 Del Skrevet 15 minutter siden Lukter rent og nyvasket siden jeg vasker litt hver dag. Anonymkode: b4a22...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #6 Del Skrevet 8 minutter siden Etter klokken 16 så lukter det dagens middag. Har jeg bakt så lukter det av det. Ellers så tror jeg ikke det lukter så mye..Ikke bruker vi så mye parfyme og ikke bruker vi duftlys. Av og til har vi romduft med pinner stående på badet så da lukter det vel litt av dem da. Anonymkode: 21aff...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #7 Del Skrevet 5 minutter siden Jeg føler at skilpadder ikke lukter noe Anonymkode: efb0f...79f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #8 Del Skrevet 3 minutter siden Jeg har Diffuser. Tørt hus i vinterkulda, så bra med litt luftfukter. Bruker noen dråper olje med god duft i vannet. Og det er "sunnere" enn duftlys, duftvoks osv. Liker best innstillingen med en dampsky hver 30 sek, ikke kontinuerlig. (Diffuser kan selvfølgelig brukes uten duftdråper også). Anonymkode: 85f3e...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå