ThereGoesBob Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Tenker du egentlig over hva andre kjenner (lukter) når de er på besøk hos deg/dere? Håper og tror det ikke er så verst hos meg da jeg er veldig flink å lufte hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Mardina skrev (10 minutter siden): En blanding av promp, bikkjelukt, middagsos og duftlys 😄 Jupp! Dette tror jeg det luker hos oss også. Kanskje litt mindre promp, og litt mer gammelt støvete trehus😅 Men man kjenner vel ikke sin egen huslukt? Jeg gjør hvert ikke det. Og ingen tørr å si ifra heller så..🤷♀️ Anonymkode: 6f654...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Det lukter nok hund🥰 men det kjenner ikke jeg😅 Anonymkode: b8149...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå