AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Føler meg bare så dritt. Lagt på meg 10 kilo, verker i ledd og knær. Føler meg stiv og støl. Puppa er ømme, magen er gigasvær og oppblåst. (Nei ikke gravid, mannen er sterilisert og jeg har mensen. Pluss akkurat tatt innvendig ul hos gyn) Gyn sier jeg ikke har tegn til overgangen. Er 46 år. Håret tåler ingenting mer, bare knekker i tuppene. Fått vonde kviser på haken og bak øra!! Hjeeeelp. Anonymkode: c494a...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Kan godt være peri-menopause, den den tiden før overgangsalderen. Er i samme båt, får mensen sporadisk, og kviser og ømme bryster. Ingen hetetokter enda. Høres helt normalt ut. Ta på joggesko og ut å gå eller jogg, viktig med litt mosjon 😊💪 Anonymkode: 76b9a...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Hva spiser du? Trener du? Bruker du prevensjon? Tatt mrna sprøyta? Ja du er nok i startfasen på østrogenfall. Da tuller kroppen slik. Anonymkode: 6dc6d...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #4 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva spiser du? Trener du? Bruker du prevensjon? Tatt mrna sprøyta? Ja du er nok i startfasen på østrogenfall. Da tuller kroppen slik. Anonymkode: 6dc6d...7a6 Ingen prevensjon. Mrna sprøyta? Anonymkode: c494a...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #5 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen prevensjon. Mrna sprøyta? Anonymkode: c494a...c26 Covid vaksine Anonymkode: 60ba6...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #6 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Føler meg bare så dritt. Lagt på meg 10 kilo, verker i ledd og knær. Føler meg stiv og støl. Puppa er ømme, magen er gigasvær og oppblåst. (Nei ikke gravid, mannen er sterilisert og jeg har mensen. Pluss akkurat tatt innvendig ul hos gyn) Gyn sier jeg ikke har tegn til overgangen. Er 46 år. Håret tåler ingenting mer, bare knekker i tuppene. Fått vonde kviser på haken og bak øra!! Hjeeeelp. Anonymkode: c494a...c26 Høres ut som hormonell ubalanse -perimenopause. Kan starte så tidlig som fra 35 år. Min gyn sa at «alle» kvinner som bikker 40 kan ha godt av å prøve hormon terapi. Anonymkode: 8f407...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå