AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar feliek54 skrev (7 timer siden): For meg går det ut over humøret men ikke deprimert Sex er for de fleste en del av det å være i en meningsfull romantisk relasjon med et annet menneske (eller tilfeldige korte møter). Jeg tror at vi er skapt for å sette pris på kjærtegn, berøring, private samtaler, kyss og sex. Selv når vi ikke har som intensjon å lage barn (eller er fysisk i stand til det) så fungerer sex og nærhet og romantikk som et lim som binder oss sammen, glatter over hverdagens irritasjoner, tuner oss inn på hverandre og er noe som vi forbeholder akkurat den personen. For meg så er målet og erfaringen at jeg har det best i et godt og meningsfylt forhold. Og om man tar bort en av de faktorene som gjør et forhold godt så har jeg det mindre bra. Anonymkode: 019d5...fff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Sex er for de fleste en del av det å være i en meningsfull romantisk relasjon med et annet menneske (eller tilfeldige korte møter). Jeg tror at vi er skapt for å sette pris på kjærtegn, berøring, private samtaler, kyss og sex. Selv når vi ikke har som intensjon å lage barn (eller er fysisk i stand til det) så fungerer sex og nærhet og romantikk som et lim som binder oss sammen, glatter over hverdagens irritasjoner, tuner oss inn på hverandre og er noe som vi forbeholder akkurat den personen. For meg så er målet og erfaringen at jeg har det best i et godt og meningsfylt forhold. Og om man tar bort en av de faktorene som gjør et forhold godt så har jeg det mindre bra. Anonymkode: 019d5...fff Dette var veldig godt beskrevet 👏👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Ja, så absolutt. Anonymkode: d01fa...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gråsonepia Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurert Skrevet 24. januar #25 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 8.56): Så noen andre kan ha det jævlig istedenfor? Anonymkode: f2d89...8e9 Du vet at det er mange som velger å ha den jobben? Det som er jævlig er at de ikke har noen som kan hjelpe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå