AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Jeg er leder. En av mine ansatte har levert egenmelding to dager. På SoMe poster hen bilder av seg selv og barna i London. Flere kollegaer har også sett desse bildene. Dette kan ha vært tidligere, selv om bildene fremstår som ferske. Jeg ønsker og har alltid praktisert tillit. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef9f2...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er leder. En av mine ansatte har levert egenmelding to dager. På SoMe poster hen bilder av seg selv og barna i London. Flere kollegaer har også sett desse bildene. Dette kan ha vært tidligere, selv om bildene fremstår som ferske. Jeg ønsker og har alltid praktisert tillit. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef9f2...087 Du konfronterer selvfølgelig vedkommende. Hvordan kan du som leder lure på det? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Tar screenshots og forteller vedkommende at h*n ikke får betalt for disse egenmeldingsdagene om ikke vedkommende har en veldig god forklaring. Anonymkode: 5044b...4d0 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Hen kan ha vært der i helgen og ha blitt syk mandag morgen? Anonymkode: ef9f2...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilleville Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Sjekk snapkart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Du fortsetter å praktisere tillit, ved å kalle inn vedkommende til en samtale når h*n er tilbake på jobb og så spør du om det var tilfelle at h*n var i London. Anonymkode: 6d43d...870 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Hvis det er en kollega med veldig lite fravær, hadde jeg latt det ligge, men hvis det er noen som stadig vekk har litt fravær og tilsynelatende ser på egenmelding som ekstra fridager, hadde jeg innkalt til en medarbeidersamtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er leder. En av mine ansatte har levert egenmelding to dager. På SoMe poster hen bilder av seg selv og barna i London. Flere kollegaer har også sett desse bildene. Dette kan ha vært tidligere, selv om bildene fremstår som ferske. Jeg ønsker og har alltid praktisert tillit. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef9f2...087 Som leder så burde du vite hvordan du skal håndtere en slik sak. Så klart tar du en samtale med den ansatte det gjelder og så går du eventuelt videre derifra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden Jeg legger alltid ut bilder i ettertid, spesielt hvis jeg er syk kan jeg ligge å bla gjennom turer fra flere år tilbake som jeg ikke har delt enda. Så jeg ville forhørt meg før jeg kom med anklagelser. Dessuten må det en helt spesiell type idiot til for å poste bilder midt i en "hemmelig" tur, så oddsen er vel at de er fra tidligere? Anonymkode: 6a219...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har sluttet med sosiale medier, men jeg la alltid ut i ettertid som halvparanoid «ikke vil fortelle noen at jeg ikke er hjemme, herregud det finnes jo innbruddstyver» 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Jeg og de aller fleste jeg kjenner legger ut bilder etter at vi har vært på tur, aldri mens vi er på tur. Trodde det var vanlig? Det går fort noen uker (av og til måneder) før jeg deler bilder. Anonymkode: 9003c...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Du søker råd på mer kvalitetssikre og profesjonelle steder enn KG. Hvis du ikke vet hvordan du skal håndtere arbeidsoppgavene dine, har du vel en ledergruppe eller overordnet å diskutere med? Anonymkode: e3131...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg og de aller fleste jeg kjenner legger ut bilder etter at vi har vært på tur, aldri mens vi er på tur. Trodde det var vanlig? Det går fort noen uker (av og til måneder) før jeg deler bilder. Anonymkode: 9003c...ae8 Kvifor legge ut bilde etter mange veker? 😅 Anonymkode: 7a113...021 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er leder. En av mine ansatte har levert egenmelding to dager. På SoMe poster hen bilder av seg selv og barna i London. Flere kollegaer har også sett desse bildene. Dette kan ha vært tidligere, selv om bildene fremstår som ferske. Jeg ønsker og har alltid praktisert tillit. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef9f2...087 Sidan dei andre tilsette også har sett bilda så må du reagere. Anonymkode: 7a113...021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Del Skrevet 7 timer siden Du viser fortsatt tillit om du tar en nødvendig samtale. Anonymkode: 6d5fb...165 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Ingen med vettet i behold legger ut turistbilder fra en reise når en er hjemme og er»syk». En vet jo at de aller fleste vil jo anta at en oppholder akkurat seg der bildene er tatt. Anonymkode: f1901...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg legger alltid ut bilder i ettertid, spesielt hvis jeg er syk kan jeg ligge å bla gjennom turer fra flere år tilbake som jeg ikke har delt enda. Så jeg ville forhørt meg før jeg kom med anklagelser. Dessuten må det en helt spesiell type idiot til for å poste bilder midt i en "hemmelig" tur, så oddsen er vel at de er fra tidligere? Anonymkode: 6a219...184 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg og de aller fleste jeg kjenner legger ut bilder etter at vi har vært på tur, aldri mens vi er på tur. Trodde det var vanlig? Det går fort noen uker (av og til måneder) før jeg deler bilder. Anonymkode: 9003c...ae8 Jeg legger også ut etter turen, men ville latt være å poste mens jeg hadde egenmelding, for å unngå misforståelser. Forresten ville jeg heller aldri, aldri som leder spurt kvinneguiden hva jeg skal gjøre i en personalsak. Anonymkode: 6092c...dfa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Kan ha blitt syk på turen, eller rett etter vedkommende kom hjem. Du viser mer tillit ved å spørre vedkommende enn på kg. Anonymkode: 24a6a...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå