AnonymBruker Skrevet 22. januar #41 Del Skrevet 22. januar At han ikke ble glad for dette vervet er jo deres minste problem! Han ser ut til å utnytte deg og manipulere deg til de grader! Det er ingenting kjærlighetsfullt i måten han oppfører seg på mot deg. Du fortjener bedre. Godt du har en givende jobb, håper tillitsvervet blir spennende og at du kommer deg ut! Anonymkode: 1b83f...dc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark angel Skrevet 22. januar #42 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): At han ikke ble glad for dette vervet er jo deres minste problem! Han ser ut til å utnytte deg og manipulere deg til de grader! Det er ingenting kjærlighetsfullt i måten han oppfører seg på mot deg. Du fortjener bedre. Godt du har en givende jobb, håper tillitsvervet blir spennende og at du kommer deg ut! Anonymkode: 1b83f...dc1 Takk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #43 Del Skrevet 22. januar Mannen din er en egoistisk rasstapp. Anonymkode: a8c5e...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. januar #44 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg ble i dag valgt som tillitsvalg på jobben og ble kjempeglad. For meg så er dette noe stort. Når jeg kom hjem og fortalte mannen min det, fordi jeg ville dele min glede med han, så rakket han ned på meg. Han likte ikke at jeg ble tillitsvalg, fordi det betyr mer reiser og kurs for min del. Han sa bare negative ting, og fant på alle negative ting man kunne oppleve som en tillitsvalg. Jeg ble så lei meg, fordi den jeg elsker ble ikke glad for at jeg hadde blitt glad. Er det ikke sånn at når du elsker noen, så blir du automatisk glad på de sine vegne ? Anonymkode: 17257...d18 Å elske er å ville vel . Med mindre dette medfører en rekke ulemper for hans del, høres han ut som en kraftig brems ang din personlige utvikling og videre karriere . Ville nok revurdert han som livspartner . Negative ( og misunnelige ) folk bidrar sjelden til andres lykke . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 22. januar #45 Del Skrevet 22. januar Mezzosoprena skrev (23 timer siden): Nei, det er ingen automatikk i det. Hvis du blir mer borte fra hjemmet, og mer faller på ham så har han rett til å reagere negativt på dette. Men han trenger ikke å rakke ned på deg - men kanskje du skulle ha snakket med ham om det før du faktisk ble valgt? Sannsynligheten er jo størst for at ansvarsoppgaver relatert til hus, hjem og eventuelle barn allerede faller mest på HENNE, så om mer faller på han, så er det isåfall på sin plass. Skal ikke mannen/faren bidra like mye som kvinnen/moren? Mange menn liker ikke at kvinner gjør suksess på jobb. De tåler ikke at kvinner har sitt eget liv, mestrer og oppnår ting. Og aller minst; drømmen om en husslave virker lenger og lenger unna desto mer ansvar hun får på jobb. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #46 Del Skrevet 22. januar SmuleSMitt skrev (3 minutter siden): Sannsynligheten er jo størst for at ansvarsoppgaver relatert til hus, hjem og eventuelle barn allerede faller mest på HENNE, så om mer faller på han, så er det isåfall på sin plass. Skal ikke mannen/faren bidra like mye som kvinnen/moren? Mange menn liker ikke at kvinner gjør suksess på jobb. De tåler ikke at kvinner har sitt eget liv, mestrer og oppnår ting. Og aller minst; drømmen om en husslave virker lenger og lenger unna desto mer ansvar hun får på jobb. Men det sier soga ingenting om - og jeg har som vane at jeg svarer på det som faktisk står i innlegget - og jeg mener fortsatt at det ikke er noen automatikk i "at når du elsker noen, så blir du automatisk glad på de sine vegne". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. januar #47 Del Skrevet 22. januar SmuleSMitt skrev (5 minutter siden): Sannsynligheten er jo størst for at ansvarsoppgaver relatert til hus, hjem og eventuelle barn allerede faller mest på HENNE, så om mer faller på han, så er det isåfall på sin plass. Skal ikke mannen/faren bidra like mye som kvinnen/moren? Mange menn liker ikke at kvinner gjør suksess på jobb. De tåler ikke at kvinner har sitt eget liv, mestrer og oppnår ting. Og aller minst; drømmen om en husslave virker lenger og lenger unna desto mer ansvar hun får på jobb. Enig , dette er crab mentality . Frykten for at noen skal lykkes ved å klatre ut av bøtta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #48 Del Skrevet 22. januar NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Enig , dette er crab mentality . Frykten for at noen skal lykkes ved å klatre ut av bøtta Men nå generaliserer dere menn veldig, da - det er virkelig ikke alle menn som er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. januar #49 Del Skrevet 22. januar Mezzosoprena skrev (Akkurat nå): Men nå generaliserer dere menn veldig, da - det er virkelig ikke alle menn som er slik. Jeg nevnte ikke ett ord om at alle menn er slik , men de finnes . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #50 Del Skrevet 22. januar NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Jeg nevnte ikke ett ord om at alle menn er slik , men de finnes . Men du svarte på et innlegg som sa at "sannsynligheten er størst for at det meste havner på henne", og jeg ser ikke den sannsynligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #51 Del Skrevet 22. januar Enten har han aldri heiet deg frem, og blitt glad på dine vegne. Og da er det på deg at du giftet deg med han. Ellers så er dette veldig uvanlig. Da ville jeg søkt å forstå hvorfor, mulig noe veldig vondt har skjedd han den dagen, eller at han misforstår hele situasjonen. Ellers så kjeder du deg bare i dag, igjen. Anonymkode: 0ac63...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. januar #52 Del Skrevet 22. januar Mezzosoprena skrev (1 minutt siden): Men du svarte på et innlegg som sa at "sannsynligheten er størst for at det meste havner på henne", og jeg ser ikke den sannsynligheten. Ok , du om det. Jeg synses han virker kjip . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #53 Del Skrevet 22. januar NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Ok , du om det. Jeg synses han virker kjip . Ok, snu saken på hodet da. Mannen kom hjem og fortalte at han hadde fått et verv som innebar en del mer reising og kurs - uten å ha snakket med kona si først. Innafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 22. januar #54 Del Skrevet 22. januar Mezzosoprena skrev (9 minutter siden): Ok, snu saken på hodet da. Mannen kom hjem og fortalte at han hadde fått et verv som innebar en del mer reising og kurs - uten å ha snakket med kona si først. Innafor? Ja, i min verden er det det, ville vært glad på hans vegne hvis han fikk en spennende karierremulighet. Aldri forstått par som holder hverandre nede . 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 22. januar #55 Del Skrevet 22. januar NiceOrNothing skrev (1 time siden): Ja, i min verden er det det, ville vært glad på hans vegne hvis han fikk en spennende karierremulighet. Aldri forstått par som holder hverandre nede . Jeg snakker da ikke om at noen av partene skal nekte den andre noe den ønsker, jeg snakker om kommunikasjon i forholdet... Det er da helt normalt å diskutere større forandringer, er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #56 Del Skrevet 23. januar NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Ja, i min verden er det det, ville vært glad på hans vegne hvis han fikk en spennende karierremulighet. Aldri forstått par som holder hverandre nede . Man snakker da om det først. Hadde mannen presentert en slik mulighet ville jeg vært positiv, men også forventet at den ble presentert som et alternativ, der det ble lyttet til mine innspill, og at han hadde noen tanker til praktiske løsninger på hjemmebane. Hadde han bare kommet hjem og presentert at slik blir det, så hadde jeg smelt solid. Anonymkode: 0ac63...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #57 Del Skrevet 23. januar Folk prater som om det er snakk om en helt ny jobb. Anonymkode: 6101d...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå