Gå til innhold

Jeg ville egentlig bare ligge med henne.😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tinder er bare for ligg. Synes de som er ute etter å finne "kjærligheten" der er bare rare og naive som leter der.

Anonymkode: 6725a...796

Hvis vi skal definere Tinder etter bruken, så er det en "bekreftelsesapp". Det store flertallet av brukerne, hverken dater eller puler. 

Anonymkode: a664e...969

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TS her...

Jeg burde kanskje ha skrevet HI med litt mer kontekst basert på svarene jeg har mottatt her inne.

Hun hadde på "Prøver å finne ut av det" på profilen sin.

Jeg er på ingen måte ute etter å bruke eller lure noen?

Selvsagt ville jeg ikke begynne samtalen med "pule?", så derfor begynte jeg med small talk istedenfor, noe som i lengden ble altfor kjedelig for min del. 

Siden det var helg og vi begge hadde tydeligvis lite på gang, så hadde jeg lyst å spørre om hun var interessert i ONS. Men som jeg skrev, så slutta jeg å svare henne.

Anonymkode: 95b5e...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 19.27):

Vil helst ikke være altfor direkte med å spørre om ligg, så hvordan går jeg frem til dette temaet til neste gang?

Skal du treffe noen nye så er du ærlig fra starten av om du er ute etter seriøst forhold eller om du er ute etter ligg/sexforhold. 

Så bør du skrive til hun du ikke har svart, at du beklager for at du ikke har svart henne og hva du vil videre, om du vil treffe henne mer, om det er ligg du vil, eller seriøst forhold, eller om du avslutter videre treff.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vedkommende mente nok generelt.

Anonymkode: 18bd4...532

Vedkommende tar fortsatt feil.

Anonymkode: 714c0...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 20.57):

Her er du utrolig urutinert ts! Du må da begynne platonisk hyggelig prat, forså å bli mer og mer flørtete og etterhvert kommer du innpå sex. 

Anonymkode: 5ba47...929

Dette er riktig.

Kvinner elsker menn som manipulerer på denne måten.

Anonymkode: 60f60...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lure noen til sex er overgrep! Æsj menn er så ekle predators!! Tenk om noen lurte mora di for fitte er det greit!? Vær ærlig om dine intensjoner alltid! Finn en likesinnet dame som også bare vil ligge for f . Tenk å måtte lyve seg til ligg så patetisk og taper vibes 

Anonymkode: ed9ee...555

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 20.17):

Dette er riktig.

Kvinner elsker menn som manipulerer på denne måten.

Anonymkode: 60f60...7a9

Er det ikke en helt normal måte å kommunisere på? Bygge en relasjon til den man kanskje ønsker å få noe fra? I arbeidslivet er det verdsatt. 

Anonymkode: a664e...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 17.34):

Vedkommende tar fortsatt feil.

Anonymkode: 714c0...06c

Om en ser veldig rigid på det. Jeg foretrekker å ha en mer dynamisk holdning.

Anonymkode: 18bd4...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrev med ei på fredag på Tinder. Vi er begge i midten av 20-årene. Det ble mye snakk om hobby og interesser og samtalen handlet om mat og bøker. Sluttet å svare henne da jeg syntes dette ble altfor tørt. 

Må ærlig innrømme at jeg i første omgang hadde bare lyst til å ligge med henne, men visste ikke helt hvordan jeg skulle komme frem til det punktet uten å virke som en kåting. 

Tenker nå at alle broer er brent med den dama siden jeg ikke har giddet å svare på flere dager. Vil helst ikke være altfor direkte med å spørre om ligg, så hvordan går jeg frem til dette temaet til neste gang?

Hva er så vanskelig med å si det som det er? Ønsker du et ligg, så si det. Vil hun det samme så får det (kanskje), vil hun ikke så slipper dere å kaste bort hverandres tid. 

Anonymkode: ba788...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 17.04):

TS her...

Jeg burde kanskje ha skrevet HI med litt mer kontekst basert på svarene jeg har mottatt her inne.

Hun hadde på "Prøver å finne ut av det" på profilen sin.

Jeg er på ingen måte ute etter å bruke eller lure noen?

Selvsagt ville jeg ikke begynne samtalen med "pule?", så derfor begynte jeg med small talk istedenfor, noe som i lengden ble altfor kjedelig for min del. 

Siden det var helg og vi begge hadde tydeligvis lite på gang, så hadde jeg lyst å spørre om hun var interessert i ONS. Men som jeg skrev, så slutta jeg å svare henne.

Du spør da ikke noen rett ut om de er interessert i ONS! Du spør "Hva leter du etter her inne da?" og så ser du hva hun svarer, før du svarer tilbake "egentlig bare ute etter noe uforpliktende moro, og du var søt/pen/interessant, så håpet du var keen på samme :)"

Ingen liker vulgære spørsmål. Eller for direkte.

Anonymkode: cbc66...cb3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 11.30):

Tinder er bare for ligg. Synes de som er ute etter å finne "kjærligheten" der er bare rare og naive som leter der.

Anonymkode: 6725a...796

Tror du på det du skriver eller bare driter du i det? 

Anonymkode: f917b...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skrev med ei på fredag på Tinder. Vi er begge i midten av 20-årene. Det ble mye snakk om hobby og interesser og samtalen handlet om mat og bøker. Sluttet å svare henne da jeg syntes dette ble altfor tørt. 

Må ærlig innrømme at jeg i første omgang hadde bare lyst til å ligge med henne, men visste ikke helt hvordan jeg skulle komme frem til det punktet uten å virke som en kåting. 

Tenker nå at alle broer er brent med den dama siden jeg ikke har giddet å svare på flere dager. Vil helst ikke være altfor direkte med å spørre om ligg, så hvordan går jeg frem til dette temaet til neste gang?

Galskap å skrive med ei fremmed uten å ha møttes noensinne, så helt riktig det er tørt. 

Anonymkode: 06714...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...