Gå til innhold

Jeg ville egentlig bare ligge med henne.😅

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Drit i. Hun vil ikke bli brukt for sex. 

Anonymkode: b731d...6ca

Ingen grunn til å utgå fra noen bruking her.

Anonymkode: 18bd4...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

"uten å virke som en kåting." Du er jo en kåting. Bare vær ærlig om hva du vil. Så kan kvinnene få lov til å velge selv om de er interessert eller ikke. Jeg er ikke interessert i kun sex uten forhold så du hadde jo gjort meg en tjeneste og sagt hvor landet ligger med en gang så jeg kunne luket ut deg. 

Anonymkode: 8428a...94b

Men du vet, mange menn vil ikke ligge med damer som har hatt mange partnere. De vil bruke mer dydige damer for engangssex, det føles sikkert mer "eksklusivt".

Anonymkode: 2550a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen grunn til å utgå fra noen bruking her.

Jo. Han vil skjule sine hensikter og late som han vil noe mer. Da bruker han henne. De som er ærlige om det de vil ha, gjør det ikke.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo. Han vil skjule sine hensikter og late som han vil noe mer. Da bruker han henne. De som er ærlige om det de vil ha, gjør det ikke.

For noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten å virke som den kåtingen du er... 

Anonymkode: 5e69c...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her er du utrolig urutinert ts! Du må da begynne platonisk hyggelig prat, forså å bli mer og mer flørtete og etterhvert kommer du innpå sex. 

Anonymkode: 5ba47...929

De kaster bort mye tid med å holde på med det der. Så fort jeg ser tegn på at bh cup er mer interessant enn meg som person skjønner jeg at det er ett ligg de ser etter. Da har en kanskje allerede snakket en halvtime og man begynte å tro det var ett unntak. Det faktisk var en som var interessert i meg. Men nei. Da stikker jeg👋

Anonymkode: 36464...a40

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

For noe tull.

Nei.

Det er ren løgn og bedrag, og "bruking", å prøve å dekke over at man egentlig bare vil ha ett knull. Skikkelig stygg oppførsel.

Men det er helt ok å være en "kåting"! Bare ikke driv å lyv til damene om det, og få dem til å tro at du er interessert i henne som person. Noen damer er også interessert i ett enkelt knull. Prøv å finn dem.

Anonymkode: 1e4c9...827

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du sier det selv, alle broer er brent. Neste gang du tar kontakt med en jente bør det første du skriver være «pule?». 

Anonymkode: ba7a6...761

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skrev med ei på fredag på Tinder. Vi er begge i midten av 20-årene. Det ble mye snakk om hobby og interesser og samtalen handlet om mat og bøker. Sluttet å svare henne da jeg syntes dette ble altfor tørt. 

Må ærlig innrømme at jeg i første omgang hadde bare lyst til å ligge med henne, men visste ikke helt hvordan jeg skulle komme frem til det punktet uten å virke som en kåting. 

Tenker nå at alle broer er brent med den dama siden jeg ikke har giddet å svare på flere dager. Vil helst ikke være altfor direkte med å spørre om ligg, så hvordan går jeg frem til dette temaet til neste gang?

Anonymkode: 95b5e...b5a

Du er på en pule-app, og vet ikke hvordan du skal spørre om puling?

🫤

Anonymkode: 5e303...647

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Det er ren løgn og bedrag, og "bruking", å prøve å dekke over at man egentlig bare vil ha ett knull. Skikkelig stygg oppførsel.

Men det er helt ok å være en "kåting"! Bare ikke driv å lyv til damene om det, og få dem til å tro at du er interessert i henne som person. Noen damer er også interessert i ett enkelt knull. Prøv å finn dem.

Anonymkode: 1e4c9...827

Dette er ungenting å henge seg opp i. Blir bare å lage seg problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette er ungenting å henge seg opp i. Blir bare å lage seg problemer.

Det er ikke en uting å henge seg opp i det. Har man vært intim som følge av at man dater er ikke det det samme som et rent sextreff. Relasjonen startet med feil premisser. Man føler seg brukt om man blir "lurt" til å tro han/hun er interessert i noe seriøst - er man åpen om at man kun ønsker noe uforpliktende vil folk flest ikke føle seg brukt. 

Anonymkode: 3bffb...8be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skrev med ei på fredag på Tinder. Vi er begge i midten av 20-årene. Det ble mye snakk om hobby og interesser og samtalen handlet om mat og bøker. Sluttet å svare henne da jeg syntes dette ble altfor tørt. 

Må ærlig innrømme at jeg i første omgang hadde bare lyst til å ligge med henne, men visste ikke helt hvordan jeg skulle komme frem til det punktet uten å virke som en kåting. 

Tenker nå at alle broer er brent med den dama siden jeg ikke har giddet å svare på flere dager. Vil helst ikke være altfor direkte med å spørre om ligg, så hvordan går jeg frem til dette temaet til neste gang?

Bare å si det rett ut

Anonymkode: 8358a...533

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke en uting å henge seg opp i det. Har man vært intim som følge av at man dater er ikke det det samme som et rent sextreff. Relasjonen startet med feil premisser. Man føler seg brukt om man blir "lurt" til å tro han/hun er interessert i noe seriøst - er man åpen om at man kun ønsker noe uforpliktende vil folk flest ikke føle seg brukt. 

Anonymkode: 3bffb...8be

Best å ikke overtenke og legge så mye i det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Trikset er å ikke kaste bort tid og gå videre, når dere åpenbart ikke vil det samme.  Hvis du blir så gira fordi du sjeldent får match må du enten gjøre deg selv mer attraktiv, eller sikte lavere.

Anonymkode: 94cb9...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skriv i bioen hva du søker, da slipper du dette. 

Anonymkode: aa91c...dca

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 19.27):

Om du bare vil ha et ligg, finner du deg ei hore som vet hva som er dealen og betaler det det koster.

Å lure kvinner på Tinder til å tro du er ute etter et forhold, når du bare vil ha et ligg, det er svindel og overgrep. Utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: a5ad7...fb9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Utrolig stygg oppførsel syns jeg. Stakkars jente.

Anonymkode: dc056...d75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tinder er bare for ligg. Synes de som er ute etter å finne "kjærligheten" der er bare rare og naive som leter der.

Anonymkode: 6725a...796

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tinder er bare for ligg. Synes de som er ute etter å finne "kjærligheten" der er bare rare og naive som leter der.

Anonymkode: 6725a...796

Jeg fant samboeren min der. Og vi var ikke ute etter ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fant samboeren min der. Og vi var ikke ute etter ligg.

Vedkommende mente nok generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...