AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Jeg skal sende melding til ei jeg nettopp har hatt en tvist med på Tise (jeg fikk medhold), skulle sende henne en melding nå for å høre ang. retur av plagget, men får opp at "denne brukeren er for øyeblikket utilgjengelig" - har hun blokket meg da? Noen som vet? Anonymkode: 23cee...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Kan svare meg selv for andre som evt. skulle lure på det samme - JA, det betyr at man er blokka 😂 Sjekka inkognito nå, og får opp alle varene hun selger, det gjør jeg ikke når jeg er logga inn. Anonymkode: 23cee...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Da er du nok blokka ja. Har blitt forsøkt svindlet på Tise før og da får man en helt annen melding. Anonymkode: d8840...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er du nok blokka ja. Har blitt forsøkt svindlet på Tise før og da får man en helt annen melding. Anonymkode: d8840...29f Altså sånn hvis brukeren har blitt slettet. Anonymkode: d8840...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå