Grüner Skrevet 21. januar #61 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun sier det er fordi hun har dårlige erfaringer med bryllup (samboeren hennes/min bror og henne skulle egentlig gifte seg, men så avlyste han hele greia, selv om gjester var invitert og alt). De er fremdeles sammen, og nå har hun altså takket nei til å være med, selv om min bror og begge barna hans kommer. Er det dårlig, eller burde jeg bare la det gå? Anonymkode: ec7db...601 Veldig spesielt av henne, og jeg skjønner du blir overrasket og skuffet, men du får jo ikke gjort noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 21. januar #62 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jada, spørsmålet er om jeg har "lov" til å være skuffet og litt fornærmet. Jeg føler det handler om meg om min kommende mann og at hun skylder på dette med det avlyste bryllupet. Det er jo over 2 år siden det skjedde, og det gikk jo like mye ut over oss som skulle vært gjester. Anonymkode: ec7db...601 Vel.. gjorde det det?! Kjæresten hennes ville ikke gifte seg med henne, det må ha vært ganske vondt for henne vel?! Og for deg og resten av gjestene, så kunne dere returnere evt. Gaver og lage nye planer den helgen, så gikk vel ikke så veldig mye utover dere nei! Kanskje hun syntes det er skikkelig kjipt å se at noen av hennes "nærmeste" gifter seg, når hun selv ikke fikk gjort det?! Å helt ærlig, hadde jeg vært henne hadde jeg vel revurdert forholdet mitt til den mannen, om han avlyste bryllupet vårt 🤷🏽♀️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #63 Del Skrevet 21. januar Du sier at din bror er en fin fyr, Ts. Er din forlovede også en fin fyr? I så fall er det vel greit om han avlyser bryllupet rett før dere skulle giftet dere. Og du vil bare være glad for å være med når hans søsken skal gifte seg om et år eller to? Anonymkode: 9a8f7...a27 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #64 Del Skrevet 21. januar Både du og broren din virker like selvsentrerte og empatiløse. Anonymkode: 21419...358 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #65 Del Skrevet 22. januar Fighter83 skrev (20 timer siden): La det gå. Er en "henne" greie og hun har tatt et valg. Skjønner henne veldig godt i grunn. Hadde vært uaktuelt å gå i et bryllup med en fyr som angret på det viset som hun har opplevd. Håper hun drar langt bort for å pleie seg selv med egentid den helgen sånn at hun får det hyggelig på et vis. Ellers så lar du henne være og kos deg i ditt eget bryllup🎉👏 Ja, noe så jævlig. Stakkars menneske. Fikk vondt langt inn i sjelen av å tenke på det. Selvfølgelig vil hun ikke dra i noe bryllup med han. Anonymkode: f3346...91e 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #66 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Du sier at din bror er en fin fyr, Ts. Er din forlovede også en fin fyr? I så fall er det vel greit om han avlyser bryllupet rett før dere skulle giftet dere. Og du vil bare være glad for å være med når hans søsken skal gifte seg om et år eller to? Anonymkode: 9a8f7...a27 Nei, jeg hadde ikke likt det. Men det er to år siden det skjedde. Og jeg hadde ikke latt være å gå i bryllup igjen. Skal hun ikke se at andre har det bra fordi hun ikke fikk det samme? Ser at folk kaller meg empatiløs. Jeg er ikke det og hadde vondt av henne da vi fikk beskjeden, men bør man ikke blir ferdig med slikt? Jeg har sagt at invitasjonen står ved lag, så får vi se. Skulle gjerne hatt henne der. Anonymkode: ec7db...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. januar #67 Del Skrevet 22. januar Gud bedre, DETTE hadde jeg hatt all forståelse for. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 22. januar #68 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg hadde ikke likt det. Men det er to år siden det skjedde. Og jeg hadde ikke latt være å gå i bryllup igjen. Skal hun ikke se at andre har det bra fordi hun ikke fikk det samme? Ser at folk kaller meg empatiløs. Jeg er ikke det og hadde vondt av henne da vi fikk beskjeden, men bør man ikke blir ferdig med slikt? Jeg har sagt at invitasjonen står ved lag, så får vi se. Skulle gjerne hatt henne der. Anonymkode: ec7db...601 Du fremstår empatiløs fordi du mener at det gikk like mye utover dere gjester som henne som var bruden. At du i det hele tatt kan få deg til å si det er jo helt hårreisende. Og forstår du virkelig ikke at det handler ikke nødvendigvis om bryllup generelt, men deres bryllup spesifikt? Herlighet, jeg hadde dødd av skam. Selvfølgelig ville jeg ikke gått i et bryllup der det mest sannsynlig er mange av de samme gjestene. Bryllup generelt? Okay. Deres med de samme gjestene? Tror ikke det, gitt. Jeg hadde vært så flau, skamfull og følt meg så forrådt at jeg ikke hadde visst hvor jeg skulle gjøre av seg. Og hvem er du til å bestemme når man skal over slikt? Du har ikke tenkt over at dette rippes opp igjen? Seriøst? Og nei ts. Broren din er ikke en fin fyr altså. En skikkelig bedriten fyr som gjør det rett før bryllupet. Det er ekstremt feigt og dårlig gjort. Og etter å ha lest svarene dine er det jo ikke akkurat vanskelig å se at dere er i familie. Fin fyr du liksom. 8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22. januar #69 Del Skrevet 22. januar (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg hadde ikke likt det. Men det er to år siden det skjedde. Og jeg hadde ikke latt være å gå i bryllup igjen. Skal hun ikke se at andre har det bra fordi hun ikke fikk det samme? Ser at folk kaller meg empatiløs. Jeg er ikke det og hadde vondt av henne da vi fikk beskjeden, men bør man ikke blir ferdig med slikt? Jeg har sagt at invitasjonen står ved lag, så får vi se. Skulle gjerne hatt henne der. Anonymkode: ec7db...601 ? De er fortsatt sammen fordi de har barn. Hallo. Broren din er RASSHØL av dimensjoner. Noe så ydmykende. Endret 22. januar av AprilLudgate 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #70 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 17.07): Det er altså så absurd av TS å mene at en uventet avlysning av et bryllup gikk like mye ut over henne, som gjest, som den gikk ut over den vordende brud som fikk bryllupet avlyst etter gjestene var invitert. Tenk å være så selvsentrert og blottet for omtanke - og samtidig reagere på at svigerinnen nå prioriterer egne følelser ved å utebli fra ens eget bryllup. Anonymkode: 08bcd...4de ☝️ Anonymkode: a769b...2dd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 22. januar #71 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du sier at din bror er en fin fyr, Ts. Er din forlovede også en fin fyr? I så fall er det vel greit om han avlyser bryllupet rett før dere skulle giftet dere. Og du vil bare være glad for å være med når hans søsken skal gifte seg om et år eller to? Anonymkode: 9a8f7...a27 Klart hun ville! TS er raus! Hun tenker mest på gjestene som tapte noen kroner hun. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #72 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Blir som å si vi skal avskaffe Coca-Cola da jeg ikke drikker det. Snakk om en bare mine meninger mentalitet Anonymkode: 8b2be...d15 Dypere enn det. Jeg mener folk ikke bør lønnes økonomisk for å leve kunstig. Det er en samfunnsgreie. Anonymkode: 934a7...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #73 Del Skrevet 22. januar Jeg hadde ikke villet gå i trollebryllupet ditt jeg heller, 0/10. Anonymkode: ef0d0...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #74 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg hadde ikke likt det. Men det er to år siden det skjedde. Og jeg hadde ikke latt være å gå i bryllup igjen. Skal hun ikke se at andre har det bra fordi hun ikke fikk det samme? Ser at folk kaller meg empatiløs. Jeg er ikke det og hadde vondt av henne da vi fikk beskjeden, men bør man ikke blir ferdig med slikt? Jeg har sagt at invitasjonen står ved lag, så får vi se. Skulle gjerne hatt henne der. Anonymkode: ec7db...601 Men her er det ikke snakk om å gå i bryllup generelt. Her er det snakk om et bryllup hvor halve gjestelisten utgjør samme gjester som du skulle hatt i ditt bryllup som din mann avlyste rett før dere skulle gifte seg. Du fortsetter å fremstille deg selv veldig grunn og empatiløs. Burde ikke du bli ferdig med slikt, nå som du mener du er voksen nok til å gifte deg? (for å bruke dine egne ord) Din bror er ingen fin fyr, for virkelig gode personer svikter ikke sin aller nærmeste på den måten han sviktet sin samboer. Jeg håper hun innser dette og heller velger å finne seg en partner hun fortjener. For din bror er en liten mann som svikter, er uærlig, manipulerende og kontrollerende. Og det er det ikke noe fint i overhodet. Og som andre sier, når du mener hans råtne oppførsel da han avlyste bryllupet og det at du mener hans valg gikk like mye utover gjester (inkl. deg selv...) som hun som skulle vært hans brud - så fremstiller du deg i en lys som ikke er særlig mye bedre enn din bror. Hadde min bror oppført seg slik din har gjort, så hadde jeg lekset opp for ham så han aldri ville ha glemt det. Det han gjorde er faktisk utilgivelig så tett opp mot bryllupet når han samtidig har tenkt å fortsette å bo sammen med mor til sine barn. Anonymkode: 9a8f7...a27 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #75 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 19.04): Ja, det kan jo faktisk hende. Selv om hun jo har truffet dem flere ganger i etterkant. Når det gjelder broren min, så er han en fin fyr han. Dessuten har de unger sammen, kan jo ikke bare stikke for noe så "bagatellmessig" da. Til dere andre: jeg mente jo ikke at det ikke var kjipt for henne, men gjestene hadde tross alt kjøpt nytt tøy og hotellrom for dette. Det blei en dyr fornøyelse som ikke ble allikevel. Anonymkode: ec7db...601 🤣det er bagatellmessig at han avlyser bryllupet i siste liten, men viktig at hun kommer i ditt bryllup? Broren din er forresten en dust. Men dette er vel bare en historie du finner på/har stjålet fra et annet sted? Merkelig hobby, men ikke verre enn min. 😅 Anonymkode: de830...4bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #76 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): 🤣det er bagatellmessig at han avlyser bryllupet i siste liten, men viktig at hun kommer i ditt bryllup? Broren din er forresten en dust. Men dette er vel bare en historie du finner på/har stjålet fra et annet sted? Merkelig hobby, men ikke verre enn min. 😅 Anonymkode: de830...4bc Nei, dette er jo helt sant! Jeg får en forståelse av at dette er "for utrolig" til at det kan være sant, men jeg lyver ikke. Jeg har også sett på de der "am I the a**hole" innleggene, men jeg har altså ikke kopiert noe som helst. Jeg snakker sant, og det er faktisk ganske mange som er enig med meg i denne tråden, selv om noen ikke er det. Det var jo ikke bagatellmessig for henne der og da, men nå burde det bli regnet som en bagatell, synes jeg. De er fremdeles sammen og jeg får ikke inntrykk av at det var spikeren i kista for forholdet deres bare fordi han ikke ville ha bryllup likevel. Traff de jo seinest i jula. Anonymkode: ec7db...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #77 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, dette er jo helt sant! Jeg får en forståelse av at dette er "for utrolig" til at det kan være sant, men jeg lyver ikke. Jeg har også sett på de der "am I the a**hole" innleggene, men jeg har altså ikke kopiert noe som helst. Jeg snakker sant, og det er faktisk ganske mange som er enig med meg i denne tråden, selv om noen ikke er det. Det var jo ikke bagatellmessig for henne der og da, men nå burde det bli regnet som en bagatell, synes jeg. De er fremdeles sammen og jeg får ikke inntrykk av at det var spikeren i kista for forholdet deres bare fordi han ikke ville ha bryllup likevel. Traff de jo seinest i jula. Anonymkode: ec7db...601 Det er sjelden man avlyser bryllup når invitasjonen er sent - og forblir sammen. Men det skjer vel. Men det er ikke til å tro at du bagatelliserer det slik og i tillegg mener ditt bryllup er så immari viktig… ? Eller? Svigerinna di sier jo selv at hun sliter med bryllup nå. Du mangler empati iallfall. Anonymkode: de830...4bc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #78 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sjelden man avlyser bryllup når invitasjonen er sent - og forblir sammen. Men det skjer vel. Men det er ikke til å tro at du bagatelliserer det slik og i tillegg mener ditt bryllup er så immari viktig… ? Eller? Svigerinna di sier jo selv at hun sliter med bryllup nå. Du mangler empati iallfall. Anonymkode: de830...4bc Nei, hennes avlyste brylluyp i siste liten er ikke viktig, ford TS' bryllup nå er så utrolig viktig! Mangelen på selvinnsikt og empati her er lett urovekkende... Anonymkode: 630ef...a8b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #79 Del Skrevet 23. januar Tror heller TS og broren er problemet her… stakkars svigerinne. Anonymkode: 43991...9c6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #80 Del Skrevet 23. januar Hadde blitt glad da svigerinnen min er en heks Anonymkode: 52b32...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå