AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jenter, hvordan er det å bli penetrert av en penis, hvordan kan følelsen beskrives? Anonymkode: 2a89b...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Syntes selve følelsen er vanskelig å beskrive. Kiler litt på et vis. Det er liksom ikke så mye/intense følelser. Kjennes mest rundt åpningen. Ikke inni. Inni kjenner jeg nesten ingen ting, utover at det er noe der liksom😅 Stimulering av klitoris kjennes derimot ekstremt godt😆. Det er så følsomt at det fort kan bli ubehagelig om man er litt uforsiktig. Men som sagt, så føles ikke penisen så godt inni. Det er mer hyggelig og intimt en hva det er godt liksom. Anonymkode: b4c4e...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Det er så godt at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Kommer an på hvem du spør. Jeg har aldri hatt særlig følelse der nede og fir meg kjennes det bare ut som en trykkende følelse. Verken god eller vond. Anonymkode: 8931a...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden Føles som å bli spiddet av et våpen egentlig. Anonymkode: 84817...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Sinnsykt deilig. Anonymkode: fe87f...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden Det kan gjøre vondt om man ikke er våt nok eller klar, men veldig fint om man har lyst å sex. Klarer ikke beskrive følelsen egentlig. Anonymkode: f1cc5...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Ser noen skriver at de ikke kjenner det så godt inni. Vet ikke om jeg har veldig følsom vagina, men jeg kjenner i hvert fall ekstremt godt hele penisen inni meg. Det er en deilig, «sprengende» følelse, kjenner at masse punkter innover i vagina blir stimulert. Og det gir en utrolig deilig følelse i kroppen. Å ha en penis inni meg er noe av det beste i verden. Men det kan også fort bli ganske vondt dersom penis er for tykk/ lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå