Gå til innhold

Følelsen av å bli penetrert (PIV)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jenter, hvordan er det å bli penetrert av en penis, hvordan kan følelsen beskrives?

Anonymkode: 2a89b...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Syntes selve følelsen er vanskelig å beskrive. Kiler litt på et vis. Det er liksom ikke så mye/intense følelser. Kjennes mest rundt åpningen. Ikke inni. Inni kjenner jeg nesten ingen ting, utover at det er noe der liksom😅

Stimulering av klitoris kjennes derimot ekstremt godt😆. Det er så følsomt at det fort kan bli ubehagelig om man er litt uforsiktig. 

Men som sagt, så føles ikke penisen så godt inni. Det er mer hyggelig og intimt en hva det er godt liksom.

Anonymkode: b4c4e...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer an på hvem du spør. Jeg har aldri hatt særlig følelse der nede og fir meg kjennes det bare ut som en trykkende følelse. Verken god eller vond. 

Anonymkode: 8931a...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føles som å bli spiddet av et våpen egentlig. 

Anonymkode: 84817...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kan gjøre vondt om man ikke er våt nok eller klar, men veldig fint om man har lyst å sex. Klarer ikke beskrive følelsen egentlig. 

Anonymkode: f1cc5...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen skriver at de ikke kjenner det så godt inni. Vet ikke om jeg har veldig følsom vagina, men jeg kjenner i hvert fall ekstremt godt hele penisen inni meg. Det er en deilig, «sprengende» følelse, kjenner at masse punkter innover i vagina blir stimulert. Og det gir en utrolig deilig følelse i kroppen. Å ha en penis inni meg er noe av det beste i verden. Men det kan også fort bli ganske vondt dersom penis er for tykk/ lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...