AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har en nysingel venninne som jeg ofte er med. Hun har alltid sagt positive ting om mannen min og at jeg er heldig som har han. De deler noen felles interesser og han er opptatt av kropp og helse noe hun synes er bra. I det siste har jeg merket at hun på død og liv deler mye om sitt private liv. Det kan vere seksualitet, og alt som han interesserer seg for o.l fremfor både meg og samboeren min. Før var det kun meg, men nå drar hun også han inn i hennes verden. Han sier ikke så mye, men kjenner det irriterer meg litt. Virker som hun prøver å få frem at hun er vulgær og gøyal. Jeg stoler på han og tror ikke han ville hatt noe med hun å gjøre, men stoler ikke helt på venninna mi merker jeg.. Hun må alltid snakke om ting som de har som felles interesser og som hun vet jeg ikke driver med. what to do? Anonymkode: 8767d...252 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Om dere har vært mye sammen så er det vel naturlig at hun deler selv om han er der? Når en er ny singel så blir verden litt ny og spennende og en blir gjerne mer sosial. At hun prater med typen din om kosthold og trening om det er en felles interesse så ser jeg ikke hvorfor du har problemer med det? Kjæresten min er IT fyr. Om en dame prater med han om det melder jeg meg ut for de snakker ikke mitt språk 🤭 Fint å kunne prate om interesse med likesinnede. Det er jo ikke som de prater sammen på meldinger og henger alene? Anonymkode: 6afb9...e90 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en nysingel venninne som jeg ofte er med. Hun har alltid sagt positive ting om mannen min og at jeg er heldig som har han. De deler noen felles interesser og han er opptatt av kropp og helse noe hun synes er bra. I det siste har jeg merket at hun på død og liv deler mye om sitt private liv. Det kan vere seksualitet, og alt som han interesserer seg for o.l fremfor både meg og samboeren min. Før var det kun meg, men nå drar hun også han inn i hennes verden. Han sier ikke så mye, men kjenner det irriterer meg litt. Virker som hun prøver å få frem at hun er vulgær og gøyal. Jeg stoler på han og tror ikke han ville hatt noe med hun å gjøre, men stoler ikke helt på venninna mi merker jeg.. Hun må alltid snakke om ting som de har som felles interesser og som hun vet jeg ikke driver med. what to do? Anonymkode: 8767d...252 Vel… Hva tenker han om det? Anonymkode: c1557...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Så hyggelig at de har noe til felles! Hvorfor skal du gjøre noe med det? Er du sjalu? Anonymkode: 2cb47...269 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en nysingel venninne som jeg ofte er med. Hun har alltid sagt positive ting om mannen min og at jeg er heldig som har han. De deler noen felles interesser og han er opptatt av kropp og helse noe hun synes er bra. I det siste har jeg merket at hun på død og liv deler mye om sitt private liv. Det kan vere seksualitet, og alt som han interesserer seg for o.l fremfor både meg og samboeren min. Før var det kun meg, men nå drar hun også han inn i hennes verden. Han sier ikke så mye, men kjenner det irriterer meg litt. Virker som hun prøver å få frem at hun er vulgær og gøyal. Jeg stoler på han og tror ikke han ville hatt noe med hun å gjøre, men stoler ikke helt på venninna mi merker jeg.. Hun må alltid snakke om ting som de har som felles interesser og som hun vet jeg ikke driver med. what to do? Anonymkode: 8767d...252 Jobbe med å være mindre sjalu. Anonymkode: 5d096...e43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitron10 Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har kommet til det punktet at jeg uansett kan ikke styre andre. Har ei som gikk i militæret med mannen min. Hun er også nysingel og prater generelt veldig høyt om ALT. Stoler på mannen min og det får holde 🫠 hvis noe skulle utvikle seg, så greit, da har han valgt å avslutte forholdet. Men ser den at du er irritert. Jeg har bare lært å la være med slike tanker da det gjør ingenting positivt for noen som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jobbe med å være mindre sjalu. Anonymkode: 5d096...e43 Må legge til at med mindre hun er sånn som pleier å prøve seg på alt og alle og på folk med partnere så kan du senke skuldrene. Anonymkode: 5d096...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Jeg synes ikke det er rart om mine venner snakker med min samboer om hans hobbyer, særlig hvis de er interessert i det samme. Min samboer er f.eks. veldig glad i bil og kan mye. Hender titt og ofte at både mine og hans venner henvender seg til han om bil-spørsmål, og det tror jeg at han synes er hyggelig og greit. Opp til han å sette grenser der, tenker jeg. Men når det kommer til å dele intime detaljer fra f.eks. sexlivet så hadde jeg også syntes at det var merkelig om mine venner begynte å utbrodere mye til samboer. Hadde ikke nødvendigvis mistenkt tillitsbrudd, men et forsøk på å få mannlig oppmerksomhet på en måte som for meg er litt over grensa å oppsøke hos venners samboer. Når det er sagt så kunne jeg fint latt et par episoder passere uten å tenke nøye over det, men hadde det skjedd ofte så ville jeg helt klart blitt litt i stuss. Anonymkode: eb84b...6fb 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må legge til at med mindre hun er sånn som pleier å prøve seg på alt og alle og på folk med partnere så kan du senke skuldrene. Anonymkode: 5d096...e43 Og om hun hadde flørtet og prøvd seg så er jo hun ikke noe god venninne. Kjæresten min hadde jeg uansett stolt på. Anonymkode: 6afb9...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og om hun hadde flørtet og prøvd seg så er jo hun ikke noe god venninne. Kjæresten min hadde jeg uansett stolt på. Anonymkode: 6afb9...e90 Enig, derfor jeg sa det. For min del virker det som at ts ser single jenter til og med single venninner som en trussel. Anonymkode: 5d096...e43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 13 timer siden #11 Del Skrevet 13 timer siden Synes typen din at det er kleint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg synes ikke det er rart om mine venner snakker med min samboer om hans hobbyer, særlig hvis de er interessert i det samme. Min samboer er f.eks. veldig glad i bil og kan mye. Hender titt og ofte at både mine og hans venner henvender seg til han om bil-spørsmål, og det tror jeg at han synes er hyggelig og greit. Opp til han å sette grenser der, tenker jeg. Men når det kommer til å dele intime detaljer fra f.eks. sexlivet så hadde jeg også syntes at det var merkelig om mine venner begynte å utbrodere mye til samboer. Hadde ikke nødvendigvis mistenkt tillitsbrudd, men et forsøk på å få mannlig oppmerksomhet på en måte som for meg er litt over grensa å oppsøke hos venners samboer. Når det er sagt så kunne jeg fint latt et par episoder passere uten å tenke nøye over det, men hadde det skjedd ofte så ville jeg helt klart blitt litt i stuss. Anonymkode: eb84b...6fb Vi kunne nok gjort det her😅 Jeg og kjæresten har type bestevenn åpenhet og vet alt om hverandres tidligere seksuelle opplevelser. Og jeg har pratet masse med venninner om sex. Vi kunne fint pratet om sex sammen med kjæresten min🤭 Da snakker jeg ikke om meg og kjæresten da. Ikke detaljer om vårt sexliv. Men single venninner og deres erfaringer og generelle seksuelle opplevelser kunne vi nok fint alle sittet og humret over🤷😅 Anonymkode: 6afb9...e90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Helt uakseptabelt av din venninne. Å utbrodere sitt eget sexliv har lite eller ingenting med hobbyer og interesser å gjøre. Jeg har opplevd det samme med to single venninner som pratet som om det bare var oss jentene sammen. La ut om at de squirtet og diverse stillinger. Hun ene begynte t.o.m og dra frem dristige bilder hun hadde tatt av seg selv med lakkstøvletter og puppene på vei ut av utringningen. Jeg sa greit i fra. Dette kan vi ta på en venninne-kveld, og ikke når man har partnere til stedet. Vi pleier ikke engang å ha denslags samtaler når det bare er oss venninnene, så aner ikke hva som gikk av dem den kvelden. Føler det kan sammenlignes med å sende dickpicks. Man ønsker å promotere/dytte sin egen kropp og seksualitet på noen som ikke har bedt om det. Utrolig vulgært og pinlig hele greia. Og ikke minst respektløst. Anonymkode: 92acb...e70 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Så hyggelig at de har noe til felles! Hvorfor skal du gjøre noe med det? Er du sjalu? Anonymkode: 2cb47...269 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jobbe med å være mindre sjalu. Anonymkode: 5d096...e43 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må legge til at med mindre hun er sånn som pleier å prøve seg på alt og alle og på folk med partnere så kan du senke skuldrene. Anonymkode: 5d096...e43 Det må være mulig å ha en viss standard for hva man synes er gangbare samtaleemner mellom folk, uten at det skal handle om sjalusi. Jeg er overrasket over hvor mange som synes det er meningsfullt å få brettet ut andre menneskers mest intime detaljer, muligens over middagsbordet også, for alt vi vet. Jeg har like lite lyst til å få det mentale bildet av at min venninne grynter og "ejakulerer" en blanding av fittesaft og urin mens hun kommer, som jeg har lyst å se for meg henne sitte på dass med rennedrit som spruter ut av rompa. Det siste bildet regner jeg med ingen er så ivrig etter å dele, men jeg anser ikke det som noe mer eller mindre intimt eller vulgært. Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men å slarve om sex, stillinger og orgasmer med venninner eller andre enn min egen partner følte iallfall jeg meg ganske ferdig med etter å ha passert 20. Anonymkode: 92acb...e70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Tja, hvis du synes det er ubehagelig, så ville jeg bare enten ikke vært så mye med henne, eller ikke vært med henne sammen med mannen. Dersom du føler at noe skurrer, så er det kanskje noe som skurrer. Anonymkode: 1decc...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #16 Del Skrevet 13 timer siden Venninna mi har alltid vært veldig opptatt av mannlig oppmerksomhet. Hun trenger trolig denne oppmerksomheten pga usikkerhet og bekreftelsesbehov, men hun har 100 andre gode egenskaper så jeg har en god venninne i henne. Da hun møtte min samboer første gang kledde hun av seg og satt i BHen under middagen. Etter middagen tok hun av skjørtet og satt i en liten shorts. Sånn er hun bare. Hun kler av seg og blir veldig opptatt av å selge seg selv som dame når hun er rundt menn. Han liker virkelig ikke slik oppførsel og synest det er svært lite sjarmerende og uhøflig. En dag klarte han ikke holde seg og spurte om hun ikke for enn gang skyld kunne delta sosialt på et normalt vis og at han er ikke liker halvnakne folk i møblene våre. Det fikk ikke et bra utfall. Nå hater hun han og vil ikke ha noe med han å gjøre. Så lenge du kan stole på partneten din så kan venninna di drite seg ut så mye hun vil. I motsetning til min ellers gode venninne sitt tilfelle så er det som regel bare en fase. Anonymkode: e5d9a...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har en nysingel venninne som jeg ofte er med. Hun har alltid sagt positive ting om mannen min og at jeg er heldig som har han. De deler noen felles interesser og han er opptatt av kropp og helse noe hun synes er bra. I det siste har jeg merket at hun på død og liv deler mye om sitt private liv. Det kan vere seksualitet, og alt som han interesserer seg for o.l fremfor både meg og samboeren min. Før var det kun meg, men nå drar hun også han inn i hennes verden. Han sier ikke så mye, men kjenner det irriterer meg litt. Virker som hun prøver å få frem at hun er vulgær og gøyal. Jeg stoler på han og tror ikke han ville hatt noe med hun å gjøre, men stoler ikke helt på venninna mi merker jeg.. Hun må alltid snakke om ting som de har som felles interesser og som hun vet jeg ikke driver med. what to do? Anonymkode: 8767d...252 Hun virker jo ekstremt tonedøv. Hvorfor gidde å henge med henne? Hadde holdt hun unna samboeren din siden det irriterer deg. Ikke alle damer man kan stole på rundt typen sin. Anonymkode: d142a...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden Høres helt merkelig ut at hun lar din samboer få høre om hennes sexliv og detaljer rundt det. Så det hadde jeg ikke orket nei. Hadde hengt med henne en annen plass enn rundt samboeren min. Hvorfor skal han få denne infoen? Anonymkode: 6c28c...485 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå