Gå til innhold

Hvor attraktiv synes dere partneres deres er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville aldri rangert ham sånn, selv om han er fysisk attraktiv. Han er verdens snilleste kjæreste og SÅ tilstede for barna våre, hele tiden. Han er smart, sterk og handy, og til og med feminist er han. Flink i jobben, flink i hjemmet. Skjønner ikke hvordan jeg har vært så heldig ❤️

Anonymkode: d98e7...830

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser på ham som 9/10. Vi er utseendemessig motsetninger av hverandre. Han er 195 høy, kraftig bygd med litt mage og ekstra kilo. Jeg er 173 høy med lav BMI, trener flere ganger i uka. Han har beholdt hodehåret, men dette spiller ikke en stor rolle for meg. Vi har sterk seksuell tiltrekning selv om jeg er tynn og han noen kilo ekstra (det har visst ikke noe å si i vårt tilfelle) 🥰 

Anonymkode: 670fc...5c8

Jeg sa feil, han er 10/10 og har veldig sympatisk, snill og omsorgsfull personlighet i tillegg, det er den som veier mest, ikke utseendet. 

Anonymkode: 670fc...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er kanskje en 3/10 på en god dag, så jeg er ekstremt glad jeg har landet ei på 6/10. Nå har vi snart vært sammen i ti år og er på vei ut av en krevende småbarnsperiode, men jeg opplever ofte at det kiler i magen når jeg ser henne. Hun er så skjønn på en måte jeg elsker.

Anonymkode: 40505...7f4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt koselig at alle som svarer ser på attraktiv som en sammensatt egenskap. Og ikke bare «hvor fysisk tiltrekkende» han eller hun er. Dessuten er det en sammenheng mellom hvordan man kjenner en person og hvor fysisk tiltrekkende man opplever andre. En person du kjenner godt og som har verdier/oppførsel vi ser på som bra, vil man ofte oppleve som mer fysisk tiltrekkende. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

10/10. Den mest sexye og vakreste mannen jeg noen gang har truffet. Og det matcher innsiden hans 100% også, aldri møtt noen med så fin og varm personlighet 🥰 

Anonymkode: 5aa83...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt fra 0 til 10, avhengig av stemningen hjemme og hvor jeg er i syklusen 😅Men generelt er han veldig flott!! 

Anonymkode: ead76...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Utseende 8

Kropp 10

Sex 9

Kone-potensial 2

Familie-potensial 6

Personlighet 2

Anonymkode: 5faaa...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 14.11):

8/10. Det betyr ikke at han blant verdens kjekkeste, sånn objektivt sett. Men han er min, og han er fin!

Anonymkode: 03c4c...9ab

Om han ikke er det så er han ikke en 8/10. 

Anonymkode: a014b...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9/10. Hun er høy, slank, og stram.

Det var 10/10 da vi møttes, men nå har hun blitt 30.

Anonymkode: 29004...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det spørs hva man legger i attraktivitet.

Personligheten er 10/10, til tross for hennes feil og mangler. Jeg har tross alt en hel skokk av dem jeg også.

Hun har et meget pent ansikt, 10/10.

Kroppen var top notch, men er per nå overvektig pga operasjoner og graviditeter. Jeg synes hun er sexy, men hadde jo heller tatt kroppen hun hadde før disse.

Anonymkode: dee4e...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 14.07):

På en skala fra 1-10…

spurte mannen om dette igår, for gøy, og fikk til svar «5-6» 😅 Skal sies at det svei litt, men ikke overrasket heller (småbarnsfase med boobsa ute, mom-bun og utslitte joggebukser). Kommer nok bedre tider 😜

Anonymkode: d3d18...5a6

Hehe, artig spm. I mine øyne er han 11/10, men det klisjéete av meg sagt! Så da blir det vel 10/10, men mannen min er så mye mer enn utseende. Det som gjør han til en 10er, er den fantastiske personligheten hans, han er utrolig smart og godt belest, han er utrolig snill, hjelper alt og alle, uten og forvente noe tilbake selv. Jeg har aldri hatt et bra selvbilde, når han og jeg ble kjærester i des 2018, veide jeg 123 kg, og var ulykkelig. Han hjalp meg ned i vekt, på en sunn og bra måte. Men det som jeg la merke til var, han sa til meg: Du er for meg like vakker om du veier 123, eller 70! Og da viste jeg at jeg hadde funnet riktig mann! Nå blir dette en skryte post, men et sånt forhold unner jeg alle! ❤️ Vi har selvfølgelig konflikter og diskusjoner vi og, mye vi er uenige i, og begge er 1000% sta! Men, til syvende og sist, så er vi aldri uvenner! Vi løser alt med kommunikasjon, og det og legge seg flat. Så om skalaen var høyere, hadde han hatt full score der å! 😍❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vert sammen i over 30 år, og jeg synest fortsatt han er like sexy i dag som den gang jeg traff han. ❤️

Anonymkode: 10d29...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Utseende 8

Kropp 10

Sex 9

Kone-potensial 2

Familie-potensial 6

Personlighet 2

Anonymkode: 5faaa...142

😆😆

Anonymkode: 052f2...0d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min er snasen sånn utseendemessig, vil si 10 /10. En skikkelig kjekk mann. Personligheten er også flott, 9/10.

Det var vel utseendet hans jeg falt pladask for da jeg traff ham. Etter noen år og noen sammenstøt, erhan fremdeles verdens kjekkeste fyr, men jeg har brukt litt tid på å elske hans fredsommelige (og litt passive) personlighet.

Anonymkode: ac864...df3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både min mann og jeg er hverandres tier, helt klart ❤️ 

Anonymkode: c1fbf...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Te- Presten skrev (På 22.1.2025 den 15.03):

Det er litt koselig at alle som svarer ser på attraktiv som en sammensatt egenskap. Og ikke bare «hvor fysisk tiltrekkende» han eller hun er. Dessuten er det en sammenheng mellom hvordan man kjenner en person og hvor fysisk tiltrekkende man opplever andre. En person du kjenner godt og som har verdier/oppførsel vi ser på som bra, vil man ofte oppleve som mer fysisk tiltrekkende. 

Helt enig. På både godt og vondt.

Rent utseendetmessig ville jeg rangert min samboer som en 9/10. Men pga hans (u)vaner og måte å te seg på (som selvfølgelig har kommet mer og mer frem i det siste), tenner jeg ikke på han lenger og han har ‘tapt seg’ mange hakk.

Man kan altså være så kjekk man bare vil, men oppfører man seg på en uattraktiv måte, hjelper det dessverre ikke.

Anonymkode: a2499...7d0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Helt enig. På både godt og vondt.

Rent utseendetmessig ville jeg rangert min samboer som en 9/10. Men pga hans (u)vaner og måte å te seg på (som selvfølgelig har kommet mer og mer frem i det siste), tenner jeg ikke på han lenger og han har ‘tapt seg’ mange hakk.

Man kan altså være så kjekk man bare vil, men oppfører man seg på en uattraktiv måte, hjelper det dessverre ikke.

Anonymkode: a2499...7d0

Sant. Og akkurat det samme har jeg opplevd sjøl. Ikke med samboer, men med ein jeg møtte. Hun så (og ser fremdeles) helt fantastisk ut, men da jeg fikk føle oppførselen hennes på nært på meg døde interessen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er 10 av 10, finnes ingen så fin som kjæresten min❤️

Anonymkode: 51e9f...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stort sett 7-8. Av og til 1, og av til 9. 

Anonymkode: 2b45a...b6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...