Gå til innhold

Hvor attraktiv synes dere partneres deres er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På en skala fra 1-10…

spurte mannen om dette igår, for gøy, og fikk til svar «5-6» 😅 Skal sies at det svei litt, men ikke overrasket heller (småbarnsfase med boobsa ute, mom-bun og utslitte joggebukser). Kommer nok bedre tider 😜

Anonymkode: d3d18...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

8/10. Det betyr ikke at han blant verdens kjekkeste, sånn objektivt sett. Men han er min, og han er fin!

Anonymkode: 03c4c...9ab

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg er han 10/10. 

Han er alt jeg vil ha i en mann. Han elsker meg for alt jeg er, på godt og vondt.

Aldri elsket en mann høyere ❤️

Anonymkode: 0868b...890

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil si mannen er 9/10. Han er kjekk på en veldig kjernesunn måte, om det går an å si. Likevel betyr det ikke all verdens for meg etter 20 år sammen - man blir jo litt blind på noe man ser hver bidige dag.

Anonymkode: 30f84...ef9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

9/10. Han er nesten perfekt

Anonymkode: 3667d...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra 0 - 10+++. Avhengig av om vi er langt nede i hverdagen, overtid, lite søvn, og husarbeid som burde blitt gjort. Til vi tar oss en helgetur, pynter oss litt ekstra, og bruker tid sammen. Er som den over skrev - 24 år sammen her, da vil det svinge litt 😅

Anonymkode: fe472...ac8

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Han er trofast og god i senga - så 10/10🌟

Anonymkode: b8626...dbe

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10/10

Jeg synes han er vanvittig kjekk og fin, en av de mest attraktive mennene jeg vet om. Om mannen min hadde svart 5/6 av 10, hadde jeg revurdert forholdet. Selv om jeg ikke er en 10 av 10 for andre, så vil jeg veldig gjerne at mannen min finner meg attraktiv og deilig. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

10/10 for meg, og tror han er rundt 9/10 for andre. 

Anonymkode: 0ae06...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På en skala fra 1-10…

spurte mannen om dette igår, for gøy, og fikk til svar «5-6» 😅 Skal sies at det svei litt, men ikke overrasket heller (småbarnsfase med boobsa ute, mom-bun og utslitte joggebukser). Kommer nok bedre tider 😜

Anonymkode: d3d18...5a6g

For en dust

Anonymkode: 03964...524

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig.

Om ikke hadde hun jo ikke vært partneren min.

Anonymkode: 9c731...949

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For en dust

Anonymkode: 03964...524

Nja, kommer jo an på tonen. 

Jeg svarte 0, eller 10++, i denne tråden.

Ville raskt svart 0, med ein ironisk tone, om det spørsmålet kommer de dagene "alt" brenner. 

Men TS er såret, så var det slik 5-6 (på en elendig dag) var ment, så sviktet han fullstendig i formidlingsevne. 

Anonymkode: fe472...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å forstå denne type rangering....Ei kommer jeg til å bruke det. Ser ikke poenget med det. 

For meg handler det om hvordan han får meg til å føle meg, at han vil meg godt og er opptatt av at jeg skal ha det bra.

Det holder i massevis for meg. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig attraktiv.

Selv nå som han er i sorg og blikket hans er blitt 10 år eldre på noen mnd, så er han veldig fin og nær for meg. Egentlig alt jeg tenner på og vil ha.

Anonymkode: af647...d30

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk kjæresten min er 10/10. Tåpelig å bruke tall til å vurdere utseende egentlig. For meg har han det perfekte utseende, og jeg elsker han inderlig. Synes han er mye kjekkere enn all verdens "filmstjerner," modeller og kjendiser.

Endret av Lothlorien-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ser på ham som 9/10. Vi er utseendemessig motsetninger av hverandre. Han er 195 høy, kraftig bygd med litt mage og ekstra kilo. Jeg er 173 høy med lav BMI, trener flere ganger i uka. Han har beholdt hodehåret, men dette spiller ikke en stor rolle for meg. Vi har sterk seksuell tiltrekning selv om jeg er tynn og han noen kilo ekstra (det har visst ikke noe å si i vårt tilfelle) 🥰 

Anonymkode: 670fc...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt teit med 1-10 skala, er så mye som spiller inn. Kunne sikkert gitt samme person ulik vurdering utifra antrekk og egen dagsform liksom. Men om jeg MÅ så ser jeg for meg at andre mennesker er 1-9, og 10 poeng er forbeholdt partner, for å komme helt til topps er det kun følelser som gjelder. Den mest attraktive i verden er jo den man er forelsket i.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er en 10’er 🤩 for meg. 

Anonymkode: 1f51a...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

10/10. 

Jeg fant ham på tinder (veldig overfladisk), så den fysiske attraksjonen var der helt fra starten av. Bare fint at han har en søt personlighet i tillegg.

Anonymkode: a03ae...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...