AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden På en skala fra 1-10… spurte mannen om dette igår, for gøy, og fikk til svar «5-6» 😅 Skal sies at det svei litt, men ikke overrasket heller (småbarnsfase med boobsa ute, mom-bun og utslitte joggebukser). Kommer nok bedre tider 😜 Anonymkode: d3d18...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden 8/10. Det betyr ikke at han blant verdens kjekkeste, sånn objektivt sett. Men han er min, og han er fin! Anonymkode: 03c4c...9ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden For meg er han 10/10. Han er alt jeg vil ha i en mann. Han elsker meg for alt jeg er, på godt og vondt. Aldri elsket en mann høyere ❤️ Anonymkode: 0868b...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Vil si mannen er 9/10. Han er kjekk på en veldig kjernesunn måte, om det går an å si. Likevel betyr det ikke all verdens for meg etter 20 år sammen - man blir jo litt blind på noe man ser hver bidige dag. Anonymkode: 30f84...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden 9/10. Han er nesten perfekt Anonymkode: 3667d...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden Fra 0 - 10+++. Avhengig av om vi er langt nede i hverdagen, overtid, lite søvn, og husarbeid som burde blitt gjort. Til vi tar oss en helgetur, pynter oss litt ekstra, og bruker tid sammen. Er som den over skrev - 24 år sammen her, da vil det svinge litt 😅 Anonymkode: fe472...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Han er trofast og god i senga - så 10/10🌟 Anonymkode: b8626...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden 10/10 Jeg synes han er vanvittig kjekk og fin, en av de mest attraktive mennene jeg vet om. Om mannen min hadde svart 5/6 av 10, hadde jeg revurdert forholdet. Selv om jeg ikke er en 10 av 10 for andre, så vil jeg veldig gjerne at mannen min finner meg attraktiv og deilig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden 10/10 for meg, og tror han er rundt 9/10 for andre. Anonymkode: 0ae06...867 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): På en skala fra 1-10… spurte mannen om dette igår, for gøy, og fikk til svar «5-6» 😅 Skal sies at det svei litt, men ikke overrasket heller (småbarnsfase med boobsa ute, mom-bun og utslitte joggebukser). Kommer nok bedre tider 😜 Anonymkode: d3d18...5a6g For en dust Anonymkode: 03964...524 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden 12/10🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #12 Del Skrevet 13 timer siden Veldig. Om ikke hadde hun jo ikke vært partneren min. Anonymkode: 9c731...949 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): For en dust Anonymkode: 03964...524 Nja, kommer jo an på tonen. Jeg svarte 0, eller 10++, i denne tråden. Ville raskt svart 0, med ein ironisk tone, om det spørsmålet kommer de dagene "alt" brenner. Men TS er såret, så var det slik 5-6 (på en elendig dag) var ment, så sviktet han fullstendig i formidlingsevne. Anonymkode: fe472...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Kommer aldri til å forstå denne type rangering....Ei kommer jeg til å bruke det. Ser ikke poenget med det. For meg handler det om hvordan han får meg til å føle meg, at han vil meg godt og er opptatt av at jeg skal ha det bra. Det holder i massevis for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Veldig attraktiv. Selv nå som han er i sorg og blikket hans er blitt 10 år eldre på noen mnd, så er han veldig fin og nær for meg. Egentlig alt jeg tenner på og vil ha. Anonymkode: af647...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå