AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Samboer min er 30 år. Han har veldig mørk humor. Ene gangen så sa han til meg « noen ganger skulle jeg ønske du var en mann, slik at jeg kunne ha gott deg gullringen». I dette tilfelle så betyr «gullringen» et kraftig salg mot ansiktet med håndflaten, der ringen gjør de vondere.han sier de på tull, men synest de blir drøyt Ellers har han humor rettet mot jøder og nasister. Han anerkjenner at det ikke var bra de som skjedde og at de var sykt. Mener de blir tull å flire og vitse om slike ting. Er ikke dette barnselig humor? Han er vel for voksen for slikt? Anonymkode: 5259b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Jeg og kjæresten kødder om jøder og nazister og negere. Men han har aldri vitset om å banke meg i ansiktet, og jeg vet hvor han står politisk og hva han mener om innvandring og Holocaust og gudene vet. Hadde blitt litt skremt om han fleipet seriøst om å gruse trynet mitt… Anonymkode: a4309...939 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboer min er 30 år. Han har veldig mørk humor. Ene gangen så sa han til meg « noen ganger skulle jeg ønske du var en mann, slik at jeg kunne ha gott deg gullringen». I dette tilfelle så betyr «gullringen» et kraftig salg mot ansiktet med håndflaten, der ringen gjør de vondere.han sier de på tull, men synest de blir drøyt Ellers har han humor rettet mot jøder og nasister. Han anerkjenner at det ikke var bra de som skjedde og at de var sykt. Mener de blir tull å flire og vitse om slike ting. Er ikke dette barnselig humor? Han er vel for voksen for slikt? Anonymkode: 5259b...259 Mannen min og jeg kan også kødde med alt. Men vi har til gode og ønske at vi kunne gitt hverandre en "gullring". Anonymkode: f5568...f3f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg og kjæresten kødder om jøder og nazister og negere. Men han har aldri vitset om å banke meg i ansiktet, og jeg vet hvor han står politisk og hva han mener om innvandring og Holocaust og gudene vet. Hadde blitt litt skremt om han fleipet seriøst om å gruse trynet mitt… Anonymkode: a4309...939 Han sier at han aldrig ville ha skadet meg, men ble litt satt ut. Han har vokst opp med en voldelig far. Anonymkode: 5259b...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Innenfor hjemmets fire vegger kødder vi med omtrent alt, men aldri om å være voldelige mot hverandre. Det er ganske spesielt at samboeren din gjør det. Anonymkode: 48c59...894 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sier at han aldrig ville ha skadet meg, men ble litt satt ut. Han har vokst opp med en voldelig far. Anonymkode: 5259b...259 Med voldelig far i tillegg. Min første tanke hadde vært at det lå latent i han, fordi en spøk kommer fra et lite alvorlig sted. Men dette aner jo ikke jeg. Det hadde vært min første tanke, og skremt meg. Basert på mine opplevelser og tanker. Anonymkode: a4309...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Humor er kun - og kun bare - humor dersom alle som deltar synes det er morsomt. Derosm en eller flere parter synes det ikke er morsomt? Da er det mobbing. Særlig «før» var det vanlig at nesten alt av mobbing og trakasering ble kalt «humor», fordi man da kunne si «tåler du ikke en spøk?» og slik komme unna med det. Slik adferd er fremdeles normalen hos eldre - type over 50-60 år. Uansett gjelder den enkle regelen: humor er morsom for alle parter. Ikke 1 av 2, ikke 99 av 100 - alle parter. Anonymkode: 8cd77...a2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Altså humor er en ting, og kan variere enormt. Men man kan ikke trakassere eller true noen under dekke av humor. Humor handler også i stor grad om time ing. Noe som er kjempemorsomt i en setting, er ikke nødvendigvis det i en annen. Kjenner mange med mørk humor, de pleier være eksperter i å se sitt publikum ann, og vet når noe absolutt ikke passer inn. Anonymkode: 032f0...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar Å tulle med å ville skade den du elsker synes jeg skremmende.... Anonymkode: 7b57a...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han sier at han aldrig ville ha skadet meg, men ble litt satt ut. Han har vokst opp med en voldelig far. Anonymkode: 5259b...259 Han har jo tydeligvis et ønske om å slå til deg... du skal passe deg... Anonymkode: c1eba...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar Pass deg, ts. 🚩 Anonymkode: 6ad1e...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar Vitsing om vold mot deg, jøder og nazister? Ja, dette hørtes jammen artig ut 🤨 Han høres ikke veldig intelligent ut. I hvert fall ikke sosialt dyktig Anonymkode: 4a355...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå