AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #21 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er den som skal spørre, men har ikke lyst til å gjøre noe feil ovenfor en evt kjæreste, hvis han fremdeles har en.. ts Anonymkode: 4755b...279 Men dere er ikke venner eller har ikke hatt noe kontakt de siste mnd? Ingen felles bekjente du kan spørre? Så ikke FF egentlig bare..F? FF betyr vel at man er venner også eller kuttet dere vennskapet fordi han fikk dame? Det er jo lov å spørre folk om de er single men det er jo litt spesielt å ta kontakt kun for det.. Du kan jo evnt bare sende en mld og spørre om det går fint med dama og håper alt er bra eller noe.. Anonymkode: ae15e...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #22 Del Skrevet 15 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ble litt for mye å skrive i overskriften… Hvordan hadde du reagert dersom kjæresten din fikk mld fra en tidligere ff med spm om han var singel nå? Denne ff visste at han var i et forhold sist de traff på hverandre, ca 6 mnd siden, og kjæresten hans visste at dere hadde vært ff. Er det ufint av ff å sende mld til ham for å spørre om det? Anonymkode: 4755b...279 Er jo bare å spørre det. Regner med han svarer ærlig på det. Kan jeg ikke stole på han så kan han ikke være min partner. Så enkelt er det. Så hadde jeg stusset over grunnen til at han holdt kontakt med en tidligere ff...Det er igrunnen ganske turn-off 👎 Endret 14 timer siden av Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #23 Del Skrevet 14 timer siden Fikk plutselig mld fra en jeg datet før jeg traff kjæresten. Han ringte meg lenge etter vi sluttet å date og da sa jeg at jeg var i et forhold. Noen mnd senere sendte han mld for "å spørre hvordan det gikk" Bare ignorerte han. Kjæresten min ble ikke sur. Han bare flirte og sa "Han angrer på at han ikke prøvde hardere. His loss, my gain" Er da ikke noe å bli sur over? Anonymkode: 36d69...6cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #24 Del Skrevet 14 timer siden Kan du ikke bare sende en helt normal «Hei, hvordan går det» melding? Svarer han på denne og er interessert så er han vel singel. Både mannen og jeg får sånne meldinger iblant og da svarer vi alltid noe som får frem at vi er i et forhold. Anonymkode: 0f132...722 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #25 Del Skrevet 14 timer siden Vi har ikke holdt kontakt etter at vi gikk inn i forhold, av respekt for partner, så en casual «hvordan går det» passer ikke. ts Anonymkode: 4755b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #26 Del Skrevet 14 timer siden Må være greit å spørre, så lenge man takler svaret og ikke spør igjen. Men når det er han som er i et forhold, så er det for såvidt også han som har ballen, om han ikke har destruert den, og da opp til han å evt ta opp kontakten om han en dag blir singel og vil se din vei. Jeg hadde ikke kontaktet en tidligere ff om jeg visste at han var opptatt for bare noen måneder siden. Han hadde visst hvor han finner meg. Og kanskje han ville legge det bak seg og ønsker en stødigere framtid i fast forhold osv. Anonymkode: eeab5...970 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #27 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har ikke holdt kontakt etter at vi gikk inn i forhold, av respekt for partner, så en casual «hvordan går det» passer ikke. ts Anonymkode: 4755b...279 Så, dere begge er i forhold? Anonymkode: eeab5...970 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #28 Del Skrevet 14 timer siden Move on.. Anonymkode: 693ba...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #29 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg er den som skal spørre, men har ikke lyst til å gjøre noe feil ovenfor en evt kjæreste, hvis han fremdeles har en.. ts Anonymkode: 4755b...279 Du kan møte på en som mener det er fullstendig respektløst, og som klikker i vinkel på deg, og peprer deg med hatmeldinger. Eller du kan møte på en som meg, som bare trekker på skuldrene om mannen forteller at noen har flørtet med han. Anonymkode: 18385...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #30 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi har ikke holdt kontakt etter at vi gikk inn i forhold, av respekt for partner, så en casual «hvordan går det» passer ikke. ts Anonymkode: 4755b...279 Da kan du jo skrive at Hei, dette er jo litt kleint, men jeg er blitt singel og lurte på om du fremdeles er i et forhold eller om du også er av samme status. Dersom du fremdeles er i et forhold, kan du gjerne bare se helt bortifra denne meldingen, og isåfall beklager jeg. Ønsker ikke å trø noen på tærne! Anonymkode: 2006b...b0f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 14 timer siden #31 Del Skrevet 14 timer siden Ingenting i veien for å spørre. Synes egentlig det er ganske respektfullt fremfor å starte med «heeei, åssen går det» osv. rett på sak, det er bra. Det avgjørende er at den som da evt er i forhold svarer akkurat det, og ikke plukker opp igjen jevnlig kontakt med en ff fordi man vil holde den «biffen varm». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 14 timer siden #32 Del Skrevet 14 timer siden Ganske spesielt å bli sur fordi noen får et spørsmål. Med mindre han hadde snakket med denne personen og gitt indikasjoner på at han var det… man blir jo ikke sur for et spørsmål fra en person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #33 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke holdt kontakt etter at vi gikk inn i forhold, av respekt for partner, så en casual «hvordan går det» passer ikke. ts Anonymkode: 4755b...279 Han hadde mest sannsynlig tatt kontakt med deg hvis han var interessert i å ta opp tråden igjen. Anonymkode: 643ec...17c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyoscyamus Skrevet 12 timer siden #34 Del Skrevet 12 timer siden Nei, det har jeg opplevd. Ikke noe å bli sur for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #35 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han hadde mest sannsynlig tatt kontakt med deg hvis han var interessert i å ta opp tråden igjen. Anonymkode: 643ec...17c Og hvis begge tenker slik, så skjer det aldri noe. Anonymkode: 18385...db9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #36 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så lenge kjæresten gir 0 signaler til denne personen om noe interesse og svarer tydelig at hen er i et seriøst forhold er det jo ikke noe stress heller. Anonymkode: eecd4...0fc HAN i hi slutt å trøkke inn hen alle veier kjønn alt er avklart. Anonymkode: 0dfae...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #37 Del Skrevet 12 timer siden Sur og sur.. Du må nok i hvert fall regne med at han og den nye dama hans kommer til å le av deg om du sender den meldingen, men du velger jo selv😉 Anonymkode: 35b41...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå