Gå til innhold

Høres dette greit ut når en skal ned i vekt eller blir det for lite?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri opprettet noen tråd her før , jeg sulter da meg ikke .alle teller da ikke kalorier .

Anonymkode: 9b509...e68

Jeg skrev ikke at du sultet deg eller at alle teller kalorier. De fleste slanke friske mennesker teller ikke kalorier. 
det du skriver var så veldig likt tråden. Dere spiser den samme maten, har samme sykdom, og samme forhold til kalorier . Ser flere enn meg har sett likheten. Uansett så er det vel regler her om og skrive om så lavt mat/ kaloriinntak. 

Anonymkode: d23f8...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
zondaar skrev (5 minutter siden):

Lykke til med vektnedgang. Prøver det samme som deg, gå ned … men sliter. 

Tusen takk og I like måte ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg skrev ikke at du sultet deg eller at alle teller kalorier. De fleste slanke friske mennesker teller ikke kalorier. 
det du skriver var så veldig likt tråden. Dere spiser den samme maten, har samme sykdom, og samme forhold til kalorier . Ser flere enn meg har sett likheten. Uansett så er det vel regler her om og skrive om så lavt mat/ kaloriinntak. 

Var ei til ja som trodde jeg hadde baby ja , mange som spiser kylling og fisk til middag og ikke alle orker å spise mye til frokost 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Beklager , men er 1200 kalorier for lavt til å skrive om her inne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Beklager , men er 1200 kalorier for lavt til å skrive om her inne ? 

Altså det jeg mente ,ts her at jeg vet man ikke bør under 1200 kalorier og er jo kalorier i nøtter osv så jeg må jo være oppi 1200 kalorier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Altså det jeg mente ,ts her at jeg vet man ikke bør under 1200 kalorier og er jo kalorier i nøtter osv så jeg må jo være oppi 1200 kalorier 

Det høres mindre ut , men det er jo ikke oppgitt nøyaktige mengder. Du er jo selv inne på  i overskriften at det er litt lite, og det har du jo fått bekreftet i tilbakemeldingene på at det er. Så hvis du faktisk vil ha råd, så blir det jo og spise mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres mindre ut , men det er jo ikke oppgitt nøyaktige mengder. Du er jo selv inne på  i overskriften at det er litt lite, og det har du jo fått bekreftet i tilbakemeldingene på at det er. Så hvis du faktisk vil ha råd, så blir det jo og spise mer. 

Er bare redd for å spise mer da jeg har pcos  har tidligere fått plan på 1500 kcal men gikk bare opp I vekt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er bare redd for å spise mer da jeg har pcos  har tidligere fått plan på 1500 kcal men gikk bare opp I vekt 

I den andre tråden som ble stengt, som ikke var deg, hadde ts gått på Grete Roede kurs og lagt på seg av 1500 kcal om dagen. Grunnet pcos. Hvis du er redd for og spise mer , så la være da. Blir du mett, har energi og er fornøyd med livet er det sikkert greit nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I den andre tråden som ble stengt, som ikke var deg, hadde ts gått på Grete Roede kurs og lagt på seg av 1500 kcal om dagen. Grunnet pcos. Hvis du er redd for og spise mer , så la være da. Blir du mett, har energi og er fornøyd med livet er det sikkert greit nok. 

Jeg har aldri gått på Grete roede men var på overvekt klinikk for flere år siden der jeg fikk en plan . Ja jeg blir mett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...