AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #21 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde lignende utgangspunkt vekt/høyde/alder og spiste akkurat som du beskriver, unntatt av at lunsj var havregrøt, bær og skyr. Kunne fortsette slik i 2-3 uker og tok en pause etterpå og spiste normal kosthold i noen uker. Gjentok dette 3-4 ganger og gikk ned rundt 5-6 kg og har beholdt vekta. Men må si at det er ekstremt viktig at man har en god plan foran seg når man avslutter dietten/har pause for da har kroppen lyst å gå tilbake til den gamle vekta og mange blir mer sulten i en periode. Så sørg for nok protein og grønnsaker i kosten også når du ikke er på diett, for å øke metthetsfølelsen. Når det gjelder trening så ville prioritert styrke for å beholde mest mulig muskelmasse. Og ikke tren for mye når du går så lavt på kalorier. Lykke til! Anonymkode: c813b...56d Tusen takk ❤️ håper å ned 10 kg til mai med denne maten . Trener styrke hjemme fir øyeblikket og går turer . Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #22 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk ❤️ håper å ned 10 kg til mai med denne maten . Trener styrke hjemme fir øyeblikket og går turer . Anonymkode: 9b509...e68 Meg som du siterer her. Jeg personlig hadde ikke klart å gå vedvarende med så lav kalorimengde i flere måneder, så vær åpen til ideen at du må ta noen pauser med vedlikehold for at både hode og kropp skal få lov å komme seg litt. Til dem som er nært normalvektig (som du) er det ikke anbefalt å gå på stor kaloriunderskudd for mer en Max 6 uker av gangen. Det er for at man ser at man får høy «diet fatigue» og sjansen for dårlig framgang øker. Så bedre å ta noen taktiske pauser innimellom 🙂 Anonymkode: c813b...56d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #23 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har pcos og både jeg og mange erfarer at vi ikke kan spise så mye ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Hvorfor starter du tråd og spør om dette er ok når du likevel har bestemt deg for å ikke spise mer? Anonymkode: e9a07...d49 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #24 Del Skrevet 17 timer siden Det høres ekstremt lite ut. Jeg har BMI på 20, men spiser minst dobbelt så mye som deg... Anonymkode: 39267...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Meg som du siterer her. Jeg personlig hadde ikke klart å gå vedvarende med så lav kalorimengde i flere måneder, så vær åpen til ideen at du må ta noen pauser med vedlikehold for at både hode og kropp skal få lov å komme seg litt. Til dem som er nært normalvektig (som du) er det ikke anbefalt å gå på stor kaloriunderskudd for mer en Max 6 uker av gangen. Det er for at man ser at man får høy «diet fatigue» og sjansen for dårlig framgang øker. Så bedre å ta noen taktiske pauser innimellom 🙂 Anonymkode: c813b...56d Jeg må ned ihvertfall 13 kg så føler meg ikke særlig normalvektig dessverre ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #26 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor starter du tråd og spør om dette er ok når du likevel har bestemt deg for å ikke spise mer? Anonymkode: e9a07...d49 Jeg spurte da matlysten ikke er så stor for tiden .jeg har også pcos og tidligere når jeg har prøvd å spise mer så har vekta gått opp Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #27 Del Skrevet 17 timer siden Hvis du trener, må du ha mer karbohydrater - tror jeg ville lagt til litt mer karbohydrater uansett! Ellers burde du legge til litt mer grønt, f.eks. 1 gulrot og et eple til brødskiven i lunsjen, evt. en brødskive til. Anonymkode: 6634d...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #28 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor starter du tråd og spør om dette er ok når du likevel har bestemt deg for å ikke spise mer? Anonymkode: e9a07...d49 Må vel være lov å lufte og høre om kostholdet er greit, eller om det er ekstremt... Anonymkode: 6634d...060 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må vel være lov å lufte og høre om kostholdet er greit, eller om det er ekstremt... Anonymkode: 6634d...060 Jo, men TS hører jo ikke på alle svarene som sier at det er for lite. Hun har tenkt å spise så lite uansett, så da ser jeg ikke poenget med tråden. Anonymkode: e9a07...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden Dette er samme person som hadde en baby, skulle ned 10 kilo før jul og ikke klarte spise noe mer enn en YT Shake og en kyllingfilet til middag. Har laget en del tråder om dette og tar ikke til seg noe som kommer frem i tråden 👍🏼 Som da: søk hjelp, du har litt andre problemer enn de ti kiloene du mener du bør gå ned. Anonymkode: 2be6d...6f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #31 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har pcos og både jeg og mange erfarer at vi ikke kan spise så mye ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Det er du som fikk en tråd stengt før jul og rådet av moderator og oppsøke lege ? Både matvarene du spiser , pcos og forholdet til kalorier er likt. Anonymkode: d23f8...9a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #32 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er samme person som hadde en baby, skulle ned 10 kilo før jul og ikke klarte spise noe mer enn en YT Shake og en kyllingfilet til middag. Har laget en del tråder om dette og tar ikke til seg noe som kommer frem i tråden 👍🏼 Som da: søk hjelp, du har litt andre problemer enn de ti kiloene du mener du bør gå ned. Anonymkode: 2be6d...6f3 Beklager men jeg hat ikke barn så du tar dessverre feil der. Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Må vel være lov å lufte og høre om kostholdet er greit, eller om det er ekstremt... Anonymkode: 6634d...060 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #34 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9b509...e68 Men du hører jo ikke på rådene du får, du har bestemt deg for å spise så lite. Så hvorfor starte en tråd og kaste bort vår tid på å svare deg når du likevel har tenkt å fortsette å spise så lite? Anonymkode: e9a07...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #35 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er du som fikk en tråd stengt før jul og rådet av moderator og oppsøke lege ? Både matvarene du spiser , pcos og forholdet til kalorier er likt. Anonymkode: d23f8...9a8 Har aldri opprettet noen tråd her før , jeg sulter da meg ikke .alle teller da ikke kalorier . Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men du hører jo ikke på rådene du får, du har bestemt deg for å spise så lite. Så hvorfor starte en tråd og kaste bort vår tid på å svare deg når du likevel har tenkt å fortsette å spise så lite? Anonymkode: e9a07...d49 Råd? Eneste folk har skrevet utenom om hun som svarte meg med gode råd er at det er for lite. Hvilke andre råd mener du jeg har fått ? Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #37 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Middag er 1 kyllingfilet med grønnsaker eller 100 gram fisk med grønnsaker eller en liten porsjon kyllingsalat. Anonymkode: 9b509...e68 Så omtrent 260 kalorier. Det er LITE! Anonymkode: 929ff...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #38 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvis du trener, må du ha mer karbohydrater - tror jeg ville lagt til litt mer karbohydrater uansett! Ellers burde du legge til litt mer grønt, f.eks. 1 gulrot og et eple til brødskiven i lunsjen, evt. en brødskive til. Anonymkode: 6634d...060 Takk for tips Anonymkode: 9b509...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #39 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Råd? Eneste folk har skrevet utenom om hun som svarte meg med gode råd er at det er for lite. Hvilke andre råd mener du jeg har fått ? Anonymkode: 9b509...e68 Du hører ikke på alle som sier at det er for lite. Så hvofor spør om det er for lite når du ignorer at folk bekrefter at det er nettopp det? Anonymkode: e9a07...d49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 16 timer siden #40 Del Skrevet 16 timer siden Lykke til med vektnedgang. Prøver det samme som deg, gå ned … men sliter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå