AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Hei alle guruer på kvinneguiden, som vet så mye mer enn meg om graviditet og prøving 😅 Fra 5dpo hadde jeg mye murringer og stikkinger i livmor/eggstokk området, typ nesten vondt, og ømme bryster. Typisk sånn jeg er til vanlig på denne tiden. igår 6dpo hadde jeg litt brunt utflod, hadde på et bind som fanget det opp. Var også skikkelig uggen i går, litt kvalm og skikkelig svimmel, følte jeg brygget på no. Idag - ingenting. MEN når denne brune utfloden ga seg, har krampene i mageområdet nærmest avtatt. Kjennes heller litt stram ut bak skambeinet. Brystene er like ømme, men nå har også brystvortene blitt mer fremtredende. Har tatt en test idag, negativ selvfølgelig, og er jo enda skammelig tidlig. Synes bare det var rart at krampene i livmor nærmest avtok etter utfloden, nå er det bare innimellom milde murringer. Har noen opplevd noe lignende? Anonymkode: 8604e...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Kansje du hadde eggløsning litt senere? Sr det er symptomer du kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar Hadde el når jeg tenker. Både testet og tempet. Anonymkode: 8604e...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Symptomer etter eggløsning/ mens og graviditet er dessverre veldig like. Vent til 12 dpo å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusentakkformeg Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Jeg tror du kan være gravid. Jeg hadde festeblødning med brunt blod, akkurat slik som du beskriver .Menssmerter også, og var helt sikker på at tante rød var på vei… men så var jeg faktisk gravid. Krysser fingrene for deg ☺️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Spennende. hadde du ikke sagt at du hadde brun utflod, ville jeg sagt at dette er klassiske hormonsymptomer. Det er mye som skjer, hormonellt, akkurat ved dag 5-10dpo, som lett kan forbindes med en graviditet, men som egentlig bare er hormoner. Progesteron gir mange rare symptomer slik som kramper og ømme pupper. Men så blødde du, og hvis det er noe du ikke pleier å oppleve, så ville jeg kanskje tenkt at her er det noe på gang ja. Oppdater oss når du vet resultatet! Anonymkode: 16200...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Åå, håper!! Er bare så sykt rart at stikkingene/murringene ble mindre så veldig brått, nå føler jeg jo egentlig at jeg har for lite symptomer 😅 kjenner på puppene hele tiden for å kjenne om de blir mer ømme, og ser i speilet om jeg ser no forandring🤭 Anonymkode: 8604e...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Åå, håper!! Er bare så sykt rart at stikkingene/murringene ble mindre så veldig brått, nå føler jeg jo egentlig at jeg har for lite symptomer 😅 kjenner på puppene hele tiden for å kjenne om de blir mer ømme, og ser i speilet om jeg ser no forandring🤭 Anonymkode: 8604e...1b7 Husk at du kan få ømme pupper før mens Du treng heller ikkje få ømme pupper om du er gravid Og pupper forandre seg ol før lenger ut i svangerskapet ( om de heltatt gjør der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar mommyaka skrev (20 minutter siden): Husk at du kan få ømme pupper før mens Du treng heller ikkje få ømme pupper om du er gravid Og pupper forandre seg ol før lenger ut i svangerskapet ( om de heltatt gjør der) Jada, i know 🤪 som jeg skrev i hovedinnlegget, har jeg alltid disse symptomene i dpo land, men det er annerledes nå enn det pleier, det jeg stusser på 😊 Anonymkode: 8604e...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå