AnonymBruker Skrevet 21. januar #21 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er tilfeller av fedre som knapt gir barna mat og ny bleie, fordi de har jo ikke blitt bedt om det. Anonymkode: 14304...1f8 Også har du de som gjør dette uten å bli bedt om det, så får de "kjeft/kritikk" av konemor fordi det ikke var nødvendig, bleien ikke var festet skikkelig, det ikke var tid for mat nå, maten var for varm osv... Har dessverre sett den noen ganger.. Anonymkode: 6e604...859 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #22 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke riktig. Normale fedre er glad for tid sammen med sine barn, og ønsker og liker å følge de opp. Ikke fornærm vanlige menn ved å sette de i samme bås som disse tullingene. Anonymkode: b6863...b45 Disse velger det fritt. Det er denne pressingen jeg er uenig i. Anonymkode: 71cb9...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #23 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Disse velger det fritt. Det er denne pressingen jeg er uenig i. Anonymkode: 71cb9...561 Hvilken pressing? Det er vel frivillig å få barn? Og man kan vel kommunisere og avtale med sin partner i forkant? Dersom man ikke har tenkt å delta på helt grunnleggende deler av foreldrerollen må man være tydelig på det i forkant, så kan partneren velge å heller få barn med noen andre. Anonymkode: b6863...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
late_argument Skrevet 21. januar #24 Del Skrevet 21. januar Det morderne livet gjør menn deprimerte. Man velger jobb "fritt", men alt er det samme. Stå opp, barn, jobb, stress, hente, vaske, vaske opp, matpakke, legge seg, gjenta. Jeg kjenner ingen menn som ikke er minimum litt deprimerte av hva livene våre er. Jeg tror ingen av oss har vært genuint tilfreds siden vi jaget mammuter med spyd og så inn i bålet om kvelden. Jordbruksrevolusjonen og livet frem til i dag har vært en lang vits. Ekstra salt i såret er at vi blir tvunget til å lyve til oss selv og resten av verden om at vi trives. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #25 Del Skrevet 21. januar late_argument skrev (1 time siden): Det morderne livet gjør menn deprimerte. Man velger jobb "fritt", men alt er det samme. Stå opp, barn, jobb, stress, hente, vaske, vaske opp, matpakke, legge seg, gjenta. Jeg kjenner ingen menn som ikke er minimum litt deprimerte av hva livene våre er. Jeg tror ingen av oss har vært genuint tilfreds siden vi jaget mammuter med spyd og så inn i bålet om kvelden. Jordbruksrevolusjonen og livet frem til i dag har vært en lang vits. Ekstra salt i såret er at vi blir tvunget til å lyve til oss selv og resten av verden om at vi trives. Du tenker at kvinnene som må gjøre akkurat det samme synes hverdagsmas er så innmari stas? Anonymkode: 87c5a...120 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #26 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner har presset seg inn i mannsmiljøene. Mannfolk har aldri presset seg på for å få mer med barn å gjøre. Anonymkode: 71cb9...561 Nei selvfølgelig syntes de det var deilig med kvinner som sto på som slaver for dem. Og dette var i en tid før vår egen, da menn hadde farlige og slitsomme yrker. Nå har de fleste bedagelige og trygge arbeidsdager. Tenker du da at det skulle være sånn at 50% av befolkningen hadde det veldig behagelig på jobb og hjemme, mens 50% av befolkningen jobbet ulønnet for dem? Anonymkode: 87c5a...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mangolassie Skrevet 21. januar #27 Del Skrevet 21. januar (endret) Ta ham på ordet og bestill time på familievernkontoret. Skal dere gå fra hverandre må dere uansett til mekling. Ring ditt lokale familievernkontor og sett opp en samtale, dra dit og forklar situasjonen og få noen til å snakke vett til ham, så kanskje alvoret går opp for ham. Du kan også få time alene om du ønsker det. Fortell ham gjerne om det også, så setter det kanskje en støkk i ham. Seriøst, for en dott! Endret 21. januar av mangolassie 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #28 Del Skrevet 21. januar Du har det bedre alene. Det var likt her da barnet var baby, men jeg ble siden alle sa småbarnstiden var unntakstilstand. Jeg skulle gått. Han var også helt med på ansvaret og var kjærlig og omsorgsfull mot meg, til jeg ble gravid Anonymkode: 82356...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #29 Del Skrevet 21. januar Det der hadde jeg ikke akseptert! Ring FVK , bestill time til mekling og finn deg et sted å bo. Er han ikke interessert i å være far så er det ikke noe du kan endre… Anonymkode: 6e536...9f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #30 Del Skrevet 21. januar Jeg var sammen en slik og det ble aldri bedre. Det er bedre å være alene om omsorgen. Har du spurt han om han heller vil at det skal være slutt og at du skal slippe å ha ditt eget barn? Anonymkode: b0b90...794 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #31 Del Skrevet 21. januar Kanskje det er hans måte å takle en depresjon? Også fedre kan få det når babytiden ikke ble slik de tenkte. Be han bestille seg time til fastlegen eller ta en prat med helsesøster ❤️ Det er jo ikke lov med vanskelige følelser rundt spedbarns- og babytiden, så det må jo være depresjon! Anonymkode: 38efd...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå