AnonymBruker Skrevet 21. januar #1 Del Skrevet 21. januar Vi har hatt noe problemer med blotting, og ekkel oppførsel fra en bil i nabolaget. Dette er samme type bil hver gang, han kommer jo selvfølgelig bare når det ikke er voksne til stedet. Jeg har nå opplevd at det står en bil ikke så altfor langt unna skolen. I dag blant annet så jeg samme bilen, når jeg gikk med barnet mitt til morgen sfo. H*n kjørte inn på parkeringen i det vi var et stykke unna, og når h*n så oss virker det som personen kjører fort av gårde før jeg får tatt skiltene eller lignende for å sjekke. Men gjentatte står gjerne til bilen der når morgen sfo åpner cirka, og kjører avgårde når det begynner komme folk eller voksne. Virker som den har en rar agenda, da den ikke slipper av barn eller noe. Finnes det noe sted man kan melde inn for å sjekke det opp? Eller må vi bare vente og se om det skjer noe? Jeg følger naturligvis barnet til sfo selv, da jeg ikke vil la barnet gå alene med tanke på ting som skjer rundt her. Det at det har vært ett par saker i avisa i området her med samme type bil, og det rare mønsteret til den bilen gjør at det virker som personen som kjører har en rar agenda. Kan jo selvfølgelig være ingenting, men heller føre var. Anonymkode: e2316...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #2 Del Skrevet 21. januar Ring politiet på 02800 så avgjør de om det er nok til at de vil følge litt med, eller ta en prat med vedkommende. Du kan jo også slå opp bilnummeret og sjekke det. Anonymkode: 6cca6...bc1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #3 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ring politiet på 02800 så avgjør de om det er nok til at de vil følge litt med, eller ta en prat med vedkommende. Du kan jo også slå opp bilnummeret og sjekke det. Anonymkode: 6cca6...bc1 Ja okei, regner med det er lav prioritet da ja.. får ikke sjekket bil nummeret siden personen kjørte fort avgårde når det kommer voksne. Var en dag jentungen gikk alene, og så fort hun var der jeg ikke kunne se hun så kjørte denne bilen i full fart etter. Da hadde bilen bare stått der på tomgang en liten stund, heldigvis kom naboen rett bak med bilen sin, så om det var noe fæle hensikter skjedde det i det minste ikke. Etter det har jeg fulgt hun til skole/sfo. Men ser at den bilen står der da veldig tidlig, når det er lite mennesker rundt. Og sånn som i dag, rakk jeg ikke komme nærme nok til å lese eller ta bilde av skilt for å zoome inn før vedkommende kjører i full fart avgårde. Virker som det er hver gang det kommer voksne vedkommende kjører. Men igjen så kjørte vedkommende inn på parkeringen, står helt utrolig rart der, sånn typ klar til å kjøre, ikke parkert. Så når vi kommer nærmere så racer den avgårde. Hele greia er veldig snodig 😅 Anonymkode: e2316...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. januar #4 Del Skrevet 21. januar Er det flere foreldre som har observert dette? Kanskje noen andre klarer å få tatt et bilnummer? Ville absolutt meldt ifra ja. Både til skolen og til politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #5 Del Skrevet 21. januar Håper dette blir snakket om på skole. Han kan finnr på å kidnappe et av barna spontant. Anonymkode: 96d9b...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #6 Del Skrevet 21. januar Snakk med barnet om at man ikke går inn i biler uten at mor og far vet om det. Og ikke med fremmede. Ta bilde på avstand for å dokumentere. Snakk med sfo og spør om har merket dette når de åpner. Anonymkode: b90bc...70b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 21. januar #7 Del Skrevet 21. januar Hos oss sendte skolen ut varsler hvis noe ubehagelig skjedde. Som fx hvit varebil (for en klisje) som stoppet unger på vei hjem fra skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #8 Del Skrevet 21. januar Er bilen rød? Anonymkode: f1f07...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har hatt noe problemer med blotting, og ekkel oppførsel fra en bil i nabolaget. Dette er samme type bil hver gang, han kommer jo selvfølgelig bare når det ikke er voksne til stedet. Jeg har nå opplevd at det står en bil ikke så altfor langt unna skolen. I dag blant annet så jeg samme bilen, når jeg gikk med barnet mitt til morgen sfo. H*n kjørte inn på parkeringen i det vi var et stykke unna, og når h*n så oss virker det som personen kjører fort av gårde før jeg får tatt skiltene eller lignende for å sjekke. Men gjentatte står gjerne til bilen der når morgen sfo åpner cirka, og kjører avgårde når det begynner komme folk eller voksne. Virker som den har en rar agenda, da den ikke slipper av barn eller noe. Finnes det noe sted man kan melde inn for å sjekke det opp? Eller må vi bare vente og se om det skjer noe? Jeg følger naturligvis barnet til sfo selv, da jeg ikke vil la barnet gå alene med tanke på ting som skjer rundt her. Det at det har vært ett par saker i avisa i området her med samme type bil, og det rare mønsteret til den bilen gjør at det virker som personen som kjører har en rar agenda. Kan jo selvfølgelig være ingenting, men heller føre var. Anonymkode: e2316...465 Hørt om politiet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar Er det samme bil som dere har sett blotting fra? Snakk med politiet, og informer skolen. De kan varsle foreldre videre så alle er obs på det. Evt også prøv å få tatt bilder/video av bilen. Det er ikke det at man skal være hysterisk, men slik er veldig greit å få avkreftet om det er uskyldig. Vi lever jo tross alt i en syk verden. Anonymkode: 53f65...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #11 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har hatt noe problemer med blotting, og ekkel oppførsel fra en bil i nabolaget. Dette er samme type bil hver gang, han kommer jo selvfølgelig bare når det ikke er voksne til stedet. Jeg har nå opplevd at det står en bil ikke så altfor langt unna skolen. I dag blant annet så jeg samme bilen, når jeg gikk med barnet mitt til morgen sfo. H*n kjørte inn på parkeringen i det vi var et stykke unna, og når h*n så oss virker det som personen kjører fort av gårde før jeg får tatt skiltene eller lignende for å sjekke. Men gjentatte står gjerne til bilen der når morgen sfo åpner cirka, og kjører avgårde når det begynner komme folk eller voksne. Virker som den har en rar agenda, da den ikke slipper av barn eller noe. Finnes det noe sted man kan melde inn for å sjekke det opp? Eller må vi bare vente og se om det skjer noe? Jeg følger naturligvis barnet til sfo selv, da jeg ikke vil la barnet gå alene med tanke på ting som skjer rundt her. Det at det har vært ett par saker i avisa i området her med samme type bil, og det rare mønsteret til den bilen gjør at det virker som personen som kjører har en rar agenda. Kan jo selvfølgelig være ingenting, men heller føre var. Anonymkode: e2316...465 Ring politiet og tips de! Blotter,kidnapper,pedo.. Merkelig sted å være uten barn og stikke av om han blir oppdaget.. Film og zoom inn skiltnummeret. Anonymkode: 8d06f...88c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #12 Del Skrevet 21. januar Er det meldt ifra om den blottingen da? Anonymkode: 60249...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå