Gå til innhold

Intens kløe på leggene etter barbering.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Du må ikke barbere deg, nei. 

Anonymkode: 42256...c97

Selvfølgelig må jeg det når jeg ikke trives med å ha legger som en mann hårvekstmessig 🙄

Anonymkode: 89ea7...792

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rådet dere gir her, er helt hinsides all fornuft, på tørr hud.

Har ikke ts tørr hud, så blir saken en annen dog tyder alt på at det er tør hud ts har, ref hennes svar her: 

Anonymkode: 1ddd6...ba0

Det hadde vært lettere å forstå hva du mener om du sier hvilke råd du mener er feil, og hvorfor...

Jeg sier hva jeg gjorde for å forhindre irritert hud etter barbering. Aderma exomega brukes for å behandle nettopp irritert hud. Ikke kun tørr hud. Hadde huden kun vært tørr, så hadde problemet vært der uavhengig av barbering eller ikke.

Anonymkode: fa61a...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det hadde vært lettere å forstå hva du mener om du sier hvilke råd du mener er feil, og hvorfor...

Jeg sier hva jeg gjorde for å forhindre irritert hud etter barbering. Aderma exomega brukes for å behandle nettopp irritert hud. Ikke kun tørr hud. Hadde huden kun vært tørr, så hadde problemet vært der uavhengig av barbering eller ikke.

Anonymkode: fa61a...b1f

Ser du hvem og hva jeg siterer, i tilknytning til kommentaren min? Hvis ikke gå tilbake til side 1, og les. 

For dem som har det litt tungt for det; 

Hud som er sår og irritert etter barbering den skrubber ikke fornuftige mennesker med skrubbeutstyr. Hudbarrieren er skadet og blir enda mer skadet av den typen skrubbing som ble anbefalt på side 1.

Anonymkode: 1ddd6...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...