AnonymBruker Skrevet 22. januar #141 Del Skrevet 22. januar Saksbehandler. 10/10. arbeidsplassrelatert. Håper jeg lander ny jobb snart. Anonymkode: e3a2e...00f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #142 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 10.45): Kan være mye rot der ja, men nysgjerrig hvilken bedrift. Avarn eller Securitas? Har selv arbeidet i bransjen i forskjellige firma, men etter virksomhetsoverdragelse fra Securitas til Avarn gikk det fort til 10/10 på hatskalaen ja. Skal aldri mer arbeide som vekter igjen. Nå jobber eg for meg selv så eg vil si 1 av 10. Da det ikke lønner seg helt enda, men har troa. Tøft, utfordrende og lærerikt. Anonymkode: 08435...1bc Mindre selskap enn de to, men kjenner til de begge godt. Jobben i seg selv er grei. Men med dårlig ledelse og dårlig arbeidsmiljø (som og går tilbake til dårlig ledelse for de som lar det utvikle seg og), så er det et ork å dra på jobb. Skal ut av bransjen selv nå. Og har et par jobbintervju snart. Anonymkode: bee2c...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #143 Del Skrevet 22. januar Tartufo skrev (13 timer siden): Mulig hun skrev at hun hatet at de var urenslige. Uansett en språkbruk jeg ikke ville brukt som sykepleier. Pasientene er syke, og klarer ikke å vaske seg selv. Dersom en barnehageansatt sier hun hater å skifte på barna, betyr det ikke at hun hater dem, men ikke hyggelig som foreldre å vite at den som tar seg av barna hater mye av det barna gjør eller mye av det de må gjøre med barna. På samme måte blir det feil for meg å høre en sykepleier si at hun hater at pasientene er urenslige. Pasientene føler nok på dette fra før, og å vite at sykepleiere hater å vaske dem, gjør det bare verre. Ok å ikke like slike ting, og jeg forstår det ikke er det gøyeste med jobben, men for meg blir det feil å skrive at man hater det. Jeg er uenig i språkbruken vedkommende brukte, hvis du ikke er det, får vi være enige om å være uenige. Blir veldig rart motsatt, å skifte bleier er ikke en oppgave man gjør fordi man liker det, men fordi man må. Forøvrig så hater jeg enda mer at barn hoster og nyser rett i ansiktet mitt. Mislik det også du Anonymkode: 2fb1e...995 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosesandpeonies Skrevet 23. januar #144 Del Skrevet 23. januar Apotektekniker. 7 av 10. Øker etterhvert som tiden går.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 23. januar #145 Del Skrevet 23. januar IT. Akkurat nå 2/10, men vanligvis 1/10. Livet er for kort til å kaste bort på en jobb man hater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #146 Del Skrevet 23. januar Psykolog og leder. 0 av 10. Anonymkode: d7f87...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #147 Del Skrevet 24. januar Spesialsykepleier. Jobber med alvorlig syke barn. 2/10 grunnet arbeidstid og lønn. Anonymkode: 2e641...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #148 Del Skrevet 24. januar Anestesispl. 2/10. liker jobben veldig godt. Veldig selvstendig. Veksler mellom akutt og planlagt arbeid. Uforutsigbare vakter. Men selvsagt mest rutinearbeid. Elsker å jobbe på utpost der jeg må bruke kunnskapene mine. Liker dog ikke nedskjæringer og gammelt utstyr som skranter og kollapser. Ikke gøy å stå med pasient i narkose, så går anestesisplaratet i svart…. Men får vi nye? Neida. Anonymkode: e07cf...394 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #149 Del Skrevet 24. januar Webutvikler. 2-3/10, kommer an på hvor mye politikk og spisse albuer det er i organisasjonen til enhver tid. Jeg er veldig privilegert med fleksibel arbeidshverdag og hjemmekontor og god lønn. Nedsiden er at man ikke alltid føler man gjør noe nyttig for menneskeheten akkurat. Anonymkode: c5ee4...49f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #150 Del Skrevet 24. januar Pedleder. 3-4/10 kanskje. Noen ting med jobben elsker jeg, andre not so much! det som er det verste med jobben er personalledelse. Er så mange kverulerende og sure mennesker å forholde seg til. Men ellers liker jeg jobben veldig godt Anonymkode: 305c4...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #151 Del Skrevet 24. januar Hjemmesykepleien/eldreomsorg. 0/10, da jeg elsker jobben min og har fantastiske kollegaer og sjef 🥰 Anonymkode: 6eb96...fc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #152 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 7.08): Tenkte det kunne være interressant å se hva folk her jobbet med, og hvilke yrkesgrupper som hater jobben sin mest. Jeg begynner: Jobber på SFO, 10/10 på hat-skalaen Anonymkode: 73747...616 Da bør du slutte! For barnas skyld i det minste! Hilsen mamma som har barn på SFO og som er drittlei av å se ansatte som tydelig er sykt lei og misliker jobben sin. Anonymkode: 2118d...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #153 Del Skrevet 24. januar 0/10 Barnehageansatt og er kjempeglad i jobben min, heldigvis ❤️ har nok av kollegaer som er drittlei av jobben sin. Det er et ork og jobbe på avdelig med akkurat dem. Men nå er jeg heldigvis på avdeling med positive og kjekke mennesker som fortsatt er glad i jobben sin. Anonymkode: 2118d...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #154 Del Skrevet 24. januar Spesialsykepleier, hater den ikke, men enkelte kollegaer kunne oppført seg bedre. Anonymkode: d7b6a...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #155 Del Skrevet 24. januar Helsefagarbeider på legevakt 0/10. Elsker jobben min. Anonymkode: c44d6...af7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #156 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 22.46): Enig med deg, men det er på tide å slutte å gjenta Loen-vedtaket nå, det er litt hakk i plata. Men som sagt, ellers enig med deg. Og ikke medlem av noe fagforening. Anonymkode: c81e0...cd6 Like hakk i plata som en sykepleier som sier de ikke liker jobben sin pga oppgavene? 😴 Ikke rart folk ikke vil bli sykepleiere så mye klager det er. Da burde dere heller jobbe for at det skal komme flere av de andre gruppene sånn at de kan ta over oppgavene dere er for "gode" til å gjøre i stede for å syte overalt. Loen vedtaket er forsatt ganske relevant jo med tanke på hvor mye dere klager. Så mange tusen årsverk med hjelpepleiere som forsvant, selfølgelig blir det da flere oppgaver på dere. Det er jo enkel matte Anonymkode: 841b2...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #157 Del Skrevet 24. januar Lærer, kjekk jobb men ingen fleksibilitet og dårlig lønn for strevet 3 av 10. Anonymkode: 0e3d0...518 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #158 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 8.13): Sykepleier 10/10 (arbeidsplassrelatert), og har sagt opp. Anonymkode: c81e0...cd6 Ah! Samme her. 11/10. Søker aktivt på nye jobber. Anonymkode: 095b5...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #159 Del Skrevet 25. januar Kunstner. 1/10 Anonymkode: fa668...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #160 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 8.06): Sykepleiefaglige oppgaver? Følger du ikke med på dagens nyheter? Google hva oppgavefordeling i helsevesenet innebærer du! Anonymkode: 0cb13...8cb Ja, er ikke sykepleier faglige oppgaver stell av brukere og pasienter? Anonymkode: a13ec...12d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå